En VÄLDIGT kylig nationaldag 2009! Jag har iallafall viftat med en flagga...



Idag har jag känt mig som a White Trash Mum.
Håret ostyrigt lockigt ÅT ALLA håll trots inpackning från Aussie.
Har myst omkring i Leggings från Gina,en kofta från Tessie och UGG's.
Offentligt! Fast med LV-speedy till,såklart!
Svinkallt och NATIONALDAG till trots så vägrade jag KLÄ UPP mig.
Trippade omkring i mina Gucci-wedges igår och blev superförkyld igen,över natten.
VAD HÄNDE MED DEN DÄR SOMMAREN?Kom TILLBAKA!

Elliott har sprungit Knattejoggen.
Vi har haft Picnik ute i en park (dock utan Champagne).
Vi har viftat med flagga.
Vi har beskådat en clown på styltor.
Vi har lyssnat till Astrid Lindgrens sommarvisor vid en scen i bitande kyla.

Efter gårdagens firande hela eftermiddagen OCH kvällen så känns det NÖDVÄNDIGT med en LUGN kväll i soffan NU.
Jag har varit ZOMBIE TRÖTT idag. Jag överdriver INTE.
Studentmottagningar är vilda saker det,även om jag tycker vi tog det VÄLDIGT lugnt och gick hem "i tid".
Kanske kombon somna 2 och gå upp 7 spelade en avgörande roll.
Elliott vaknar klockan 7 vare sig det är vardag eller helg.
Min egen lilla morgontupp!

Enbart MINERALVATTEN,MELON och LÖRDAGSGODIS kommer stå på soffbordet ikväll.
Imorgon lovar jag att blogga med större intensitet.Ibland måste man BARA VARA.
IDAG känns som en SÅDAN DAG!

Hoppas ni alla haft en mysig Nationaldag den 6 juni 2009.
Vad har ni haft för er?
Några trevliga planer för kvällen?♥
4 kommentarer
Niklas Eriksson

Hur gick det för Elliott i Knattejoggen då?

Även om du kände dig som en "White Trash Mum" så är jag helt säker du var lika snygg (som vanligt).

Själv ägnar jag kvällen och tittat på CSI Miami på DVD.



Ha en trevlig & lugn kväll Hannah!

/Mvh Niklas

chili

Härligt snygg blogg du har!:) Vilken é din favoritkaka?

Erika

Jag undrar också var sommaren tog vägen. Här är det bara 7 grader, brrr!



Vi har inte gjort något speciellt idag. Myst ihomhus mesta delen av dagen.



Ha en bra kväll!

Ellinor

Jag har jobbat hela dagen, så inget firande för min del. Vet egentligen inte vad/hur jag skulle ha firat det om jag varit ledig heller ;)

Hoppas nu att ni får en riktigt mysig hemmakväll. Det har du verkligen gjort dig förtjänt av.

Kram