En dag under utveckling..och vad vill NI läsa mer av här? TIPS?



Min blogg är ständigt under utveckling.
Precis som allt annat runt omkring oss.
Jag är inte något tekniskt proffs MEN visst har jag lärt mig en hel del längs vägen.
Den här resan har pågått ett litet tag!
ETERSOM jag INTE ÄR ETT TEKNISKT PROFFS och nya annonsörer och erbjudanden dyker upp titt som tätt så MÅSTE jag ibland PRÖVA.
PRÖVA hur vissa saker ser ut JUST I MIN BLOGG,OM det är möjligt att lägga in osv.osv.
Eftersom många konton är specifika för just MIN BLOGG kan jag inte använda mig av en "tränings-blogg".

Jag hoppas NI mina SÖTA LÄSARE har ÖVERSEENDE med att det under dagen KAN vara rörigt HÄR.
Detta inlägg och alla som är postade innan kommer jag inte RÖRA eller RÖRA TILL.
De ligger där de alltid legat.
Däremot kommer jag lägga in nya inlägg och sedan ta bort dem,för att pröva länkar.
Så bli INTE FÖRVIRRADE! Ni märker när jag "skriver ett riktigt inlägg igen"! Promise!♥

Här under dagen får NI gärna TIPSA mig HUR JAG KAN BLI BÄTTRE!
DET var LÄNGE sedan nu!

Är det något ni är missnöjda med här?
Något som är mindre bra eller mer bra?
Vad vill ni läsa mer av/mindre av?
Några speciella tävlingar ni eftersöker?

Tag chansen! Jag sammanställer EN LISTA sedan och ska FÖRSÖKA uppfylla den så gott det går!
(om ni lämnar förlag,såklart,annars kan det bli svårare;)

Kram♥
5 kommentarer
Molly

Vad spännande! Alltid roligt med förändring och utveckling =) Kram!

Randy

Jag tycker att du har cool design =)

Mrsmodesty



Oj, det låter jättespännande! Tävlingar är förvisso kul och jag kan förstå syftet med dem, men jag saknar dina make up-tips, du är ju make up-artist och jag saknar den gamla goda tiden när du publicerade typ ett sminkinlägg om dagen...hellre ett sminkinlägg omd agen än en tävling om dagen tycker jag!



Sedan vill jag såklart ha fler bilder på Elliot, fast det är du ju redan duktig på! Han är så sjukt söt!

Lene-Therese

sminktips! :)

emma

Saknar dina smink- och skönhetstips som du hade mycket förr. Det känns som att din blogg har tagit en annan inriktning, är det ett medvetet val eller har det bara råkat bli så?