Det kom ju ett PAKET.....och NY APOLIVA TÄVLING!

Stressig vecka det här.
Förra helgen LOVADE jag ju er att visa vad som fanns i mitt PAKET.



Har tyvärr inte hunnit med det men HÄR nedan ser ni innehållet:

!

ALLA dessa tre produkter verkar LOVANDE och ÄR  bra TIPS inför sommaren.
SKRUBBRONDELLERANA är supersmarta.
På ena sidan är det "en vanlig bomullsrondell" som du kan ta bort mascara etc. med.
På ANDRA SIDAN är det små srubbkorn så du kan göra en express-snabb peeling samgtidigt som din rengöring.
Både SMART och EKONOMISKT.
EN NY FAVORIT I MITT BADRUM!
Har redan blivit BEROENDE av dem!♥

Ansiktsservietterna är också toppen.
Solcremen har jag inte hunnit använda ÄN. Men recension kommer, när det blir soligare väder ute!

Den 15 Juni ska jag på inspirationskväll hos Apoliva och jag hoppas jag kommer ha många nya tips och spännande produkter att rek. er!
Jag gillar Apoliva's sortiment då det både är BRA och riktigt PRISVÄRT.
Det står även för KVALITET och finns för både stora och små.
Jag är jätteglad att jag fått chans, via bloggen,att pröva så många bra produkter som blivit nya favoriter!

Idag tänkte jag lotta ut TVÅ ANDRA PERSONLIGA FAVORITPRODUKTER, till er ,ur APOLIVA's SORTIMENT:


Jag är ett fan av BÅDA dessa PRISVÄRDA produkter ovan.

DAGCREMEN  är PERFEKT nu på sommaren då den är en LÄTT GELCREM som snabbt absorberas av huden.
Innehåller nyttig rapsolja och vitamin E. Passar normal/fet hy och kostar 59 kr.

DUSCHCREMEN doftar gott och är milt parfymerad utan att irritera,passar alla i familjen!
Värde 24.50 kr.

För att tävla om APOLIVA DAGCREM och APOLIVA DUSCHCREME så lämnar du endast en kommentar att du vill vara med och slåss om produkterna.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
GLÖM INTE NAMN,MEJL ELLER BLOGGADRESS.

Skriv GÄRNA något i stil med "Jaq tävlar" ,"Jag vill vinna" i din kommentar om du VILL TÄVLA, så jag VET att du deltar i tävlingen!

HAR DU EN EGEN BLOGG FÅR DU SJÄLVKLART TIPSA DINA LÄSARE ,men det är INGET KRAV för att vara med.

Tävlingen kommer publiceras EN GÅNG till innan avslut.
Som VANLIGT går det bra att LÄMNA EN KOMMENTAR per person och tävlingsinlägg.

TÄVLINGEN avslutas SÖNDAG den 14 Juni kl 23.59.

Lycka till!♥
96 kommentarer
cecilia

rösta gärna på mig här: http://encs.blogg.se/2009/june/utkast-nu-har.html#comment (:

broccolie

Jag är med:D

evamar - tävlingsblogg

Låter jättebra så jag vill gärna testa dem! Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/june/dag-duschcreme-14-juni.html

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Hanna

Jag är med och tävlar! :)

Sandra

Vad kul med tävling! Självklart vill jag vara med och delta och på samma gång passar jag på att länka till tävlingen. :)



Ha bra dag!

Lene-Therese

Jag vill slåss om produkterna!! :D

emma

jag vill vara med :D

kram

Amanda

Jag vill absolut vara med. ^^

Nanna

Jag vill gärna vara med!

jeanette lexonius

JAG SKULLE JÄTTE GÄRNA VILJA VINNA PGA AV ATT MIN HUD ÄR TORR OCH BEHÖVER EN BRA INSMÖRJNING OCH INNAN DEN TAR JAG SÅKLART EN SKÖN OCH HÄRLIG DUSCH MED DUSCH KRÄMEN SOM LUKTAR HÄRLIGT GOTT DET KÄNNS INBJUDANDE PÅ ETT BRA SETT OM INTE ANNAT SKÖNT OCH HÄRLIGT SÅ TÄNK OM DET NU BLEV JAG SOM VANN DENNA GÅNGEN DÅ SKULLE JAG BLI SÅ GLADER.

jeanette lexonius

Jag är jätte gärna med och slåss om dessa produkter pga att min hud blir så torr på sommaren och den skulle behöva bra insmörjning och en bra duschkräm.

jeanette lexonius

Jag är jätte gärna med och slåss om dessa produkter pga att min hud blir så torr på sommaren och den skulle behöva bra insmörjning och en bra duschkräm.

jeanette lexonius

Jag är jätte gärna med och slåss om dessa produkter pga att min hud blir så torr på sommaren och den skulle behöva bra insmörjning och en bra duschkräm.



jeanette lexonius

Jag är jätte gärna med och slåss om dessa produkter pga att min hud blir så torr på sommaren och den skulle behöva bra insmörjning och en bra duschkräm.



maria

Jag är gärna med och tävla om dessa två saker :)

Emma says style, love & rock and roll.

åh skrubbrondellerna ska jag nog också prova, lät ju hur bra som helst.



är gärna med i tävlingen också :D

bella.l

Jag är med.

Millah

Jag är absolut med :)

Lilla Fröken

Jag är med och tävlar. Jag gillar ju apoliva. :) Ha en fin dag.

Nina

Jag är gärna med och tävlar :-)

fia

jag är med och tävlar.

LindaH

självklart vill jag vara med i tävlingen!

Martina

Jag är med!

Att ha det gott

Jag vill vinna

Älskar nattcremen jag vann

Ninni

Hey hey hey! Jag är med!

Maude

Jag vill vara med och tävla!

Andrea

Självklart vill jag också vara med;)

Lina

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Emme

Jag vill självklart vara med! :D

jeanette lexonius

förlåt att det blev så många medelande n av mig men jag hade fel på min dator:)



Med vänliga hälsningar jeanette!

Karin E

Hej

Vill gärna vara med i din tävling om duschcreme och dagcreme

Nonne

Jag är jättegärna me o tävlar !

PygmeBitch

VILL DU HA FLER BESÖKARE ?

VILL DU ATT DIN BLOGG SKA SYNAS ?

VILL DU SAMARBETA MED ANDRA BLOGGAR ?



Hör då av dig till PygmeBiitch_kontakt @ live.se



Jag ska försöka få ihop så många som möjligt till att samarbeta med varandra genom sina bloggar och då ökar chansen till att man syns mer ! Så alla som vill vara med skriv ett mejl ! NU JÄVLAR SKA VI KNÄCKA STORBLOGGARNA ! DAGS ATT BYTA UT ! PUSS PÅ ER / er PygmeBiiiitch !! <3



http://www.pygmebitch.blogg.se

http://www.pygmebitch.blogg.se

http://www.pygmebitch.blogg.se

http://www.pygmebitch.blogg.se

http://www.pygmebitch.blogg.se



För mer info kolla bloggen :)

Karin (Albins mamma)

Ja tack, jag hade en trevlig kväll, och en mindre trevlig dag idag ;)



Jag är gärna med i tävlingen också :)

Ellinor

Jag gillar verkligen Apolivas produkter. Precis som du skriver är de fantastiskt prisvärda. Samtidigt som jag passar på och delta i utlottningen vill jag även önska dig en riktigt härlig söndag. Ska försöka hinna med den där egentiden också. Dock är det inte alltid lika lätt att leva som man lär ;)

Kram på dig

suss

Jag tycker om produkter som är "snälla" mot huden utan att för den skull tappa sin funktion. Här har vi saker som är bra, och jag ställer gärna in dom i mitt badrumsskåp = )

Camilla

Jag är gärna med och tävlar!



Apoliva har blivit en favorit i mitt badrum, nattcremen är helt underbar och luktar sådär som man vill när man ska gå och lägga sig :) De där bomullsrondellerna ska jag köpa mig, låter som en bra produkt! Jag skrev ett inlägg om Apoliva för ett tag sen eftersom jag frågade på Apoteket och de sa att de produkterna skulle utgå och ersättas med några som är avservärt mycket dyrare (ansiktsrengöring 85kr istället för 35kr osv). Då fick jag ett mail från en tjej på Apoliva som förklarade att de inte alls skulle tas bort! Jätte trevligt tyckte jag



Kram

Michaela

Jag vill gärna vara med och tävla!

Smilla

Självklart vill jag vara med i utlottningen =)

Jenny

Jag vill gärna vara med och vinna!

Sara

Eftersom jag ofta köper dessa produkter på Apoteket så är jag gärna med och tävlar och hoppas naturligtvis på att vinna!

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!!

Anne

Med!

Erika-foto-mode-pyssel

JAg vill vinna

Rolf

Jag är med. Om jag vinner så ska min älskade hustru få dom fina produkterna. Hon skulle bli så glad. Hoppas på tur nu.



Mvh Rolf

Birgitta

Åh, jag vill vinna dessa härliga produkter. Håller tummarna.



Kram Birgitta

Tommy

Är med i tävlingen. Har jag tur att få vinna nu, så ska min söta gravida flickvän få den fina vinsten. Perfekt att ta med till BB i juli då hon väntar vårat andra barn. Hoppas på tur!



Mvh Tommy

Robert

Hoppas att det är min tur att få vinna nu och gör jag det så ska min underbara flickvän få den fina vinsten bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Håller alla tummar och tår nu.



Hälsningar/ Robert

Madelene

Självklart är jag med och hoppas innerligt att få vinna dessa fina produkter. Hoppas Hoppas!!!



Kramar Madelene

tofva

Ja, jag skulle vilja vinna bägge!! :) Så självklart vill jag vara med och tävla.

Agnes

Jag vill jättegärna vara med och tävla!



Länk till min tävlingsblogg:

http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/apoliva-14-juni.html

Astrid

Självklart vill jag vara med och tävla. Hoppas att jag för en gångs skulle har turen med mig på min sida ;)

Carola L

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla



Tävlingsbloggen med tävlingar i datumordning

Carola L

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla



Tävlingsbloggen med tävlingar i datumordning

Anonym

Jag är med och tävlar, ha en bra dag :)

Madde

Jag är med. Ha en bra dag :)

Anita

Jag vill vara med!

Sandra

Jag vill vinna!

Kashaya

Jag vill gärna vara med och tävla.=)

Anna-Lena

Jag är med!

CherryCheek

Klart man är med och tävlar! :)

Jenny

jag är med :)

linnea

jag är med :D



hade hemskt gärna velat vinna, håller tummarna :)

Therese

jag vill vara med:)

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med och tävla! :)

Babbidesign - Bloggdesigner

Jag är gärna med o tävlar! Ha en fortsatt trevlig dag :)

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Andrea

Jag vill vara med och tävla :)

Irina

Har faktiskt inte testat de där produkterna ännu så jag är gärna med och tävlar. :-)

lina

jag vill vinna :)

Catta

Hejhej:D



Jag är gärna med och håller tummarna för att det är just min tur att vinna..



Ha en trevlig sommar



Kram catta

sandra

jag vill tävla! :)

Malin

Jag är med! :)

Om jag vinner kommer jag ge produkterna till min mamma som älskar serien!

Emma

Jag tävlar gärna :), och om jag vinner så blir det en försenad morsdagspresent till mamma.

Som jag tyvär ej träffar så ofta.

Kramar Emma

Amanda

Jag vill vara med och tävla! Och skulle vilja vinna duschcremen, för min hud är så känslig nu på sommaren och då behövs en parfymfri duschcreme :)

Sara

Jag är med och tävlar, har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/june/dusch-dagcreme.html

Kelly

ja e med o tävlar :D

dorion

jag vill vinna :)

Cecilia

Jag vill vinna!! :D

Angelica L

Jag vill vara med och tävla :D

Kram

Sandra

klart man vill vara med och tävla

Emma

jag vill vinna :)

Jonna

jag vill vara med om att slåss om dom och vinna ! :D

Assi

Jag vill vara med och tävla!

Siv

Jag vill tävla och jag vill vinna. Apolivas produkter är jättebra och bra pris. Hoppas på tur och tack för den andra fina vinsten jag har fått.

hälsningar Siv

Pernilla

Jag skulle jättegärna vilja tävla eftersom jag har jättekänslig hud men apoliva är ett av de märkena jag faktiskt kan använda! :)

Susanne

Jag är gärna med och försöker vinna, så jag tar en lott!

Saga

Jag är jättegärna med och tävlar :)

Lolo

Jag är definitivt med och tävlar!!

Miso

Hejsan!



Har ingen blogg, men vill gärna vara med och tävla om appolivaprodukterna :-)



Mvh Miso



[email protected]

Sandra

Jag är emd och tävlar här! ;)

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-en-dag-eller-duschcreme.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



/Jessica

Amanda

Carola

Jag vill vinna!!!:)