Det ÄR svårt att hitta VITA Converse i stl 33!

Det snurrar i mitt huvud.
Just nu känns det som jag aldrig mer vill kika in i  en webbshop.
(Dock vet jag att detta är ett övergående tillstånd.)

Vissa RABATTKODER man titt som tätt får hos tex. La Redoute KAN faktiskt vara användbara.
Hos dem gäller rabatten på HELA SORTIMENTET.
Jag har känt mig aningen förd bakom ljuset av bla. ELLOS som har rabatter på SITT EGET SORTIMENT och inte Puma,Nike,Adidas etc.
DET får man läsa sig till själv,det står med GANSKA små bokstäver.
Får man en rabattkod så ska den gälla ALLT tycker jag.
Allt som webbshoppen i fråga säljer.

Vad tycker ni?

Att få fatt i "vanliga" VITA CONVERSE i stl 33 med RABATT verkar dock vara omöjligt.
Vanliga Converse över huvudtaget i stl 33.
Jag vill inte köpa Converse och betala fullt pris,inte till Elliott.
Elliott byter nämligen skostorlek snabbare än jag byter minneskort i kameran,och JAG ÄR snabb!
Efter försök med svarta,grå,låga bla.bla bla. så fick jag slå till på dessa vita Converse med KARDBORREBAND.
EGENTLIGEN vet jag att det ÄR mycket praktiskare för en sexåring MED KARDBORREBAND,men jag var ju ute efter "original-modellen".

Nåja...VITA CONVERSE blev det iallafall,med 30% rabatt.Till Elliott.



..och själv valde han...CROCS.

Ska det vara "foppatofflor" tycker jag absolut att  det ska VARA just CROCS.
Jag lovar och svär,gummit i "oäkta crocs" ÄR INTE nyttigt.
Sedan är originalen faktiskt finast också,om nu Crocs KAN vara fina.
Men Elliott älskar "foppatofflor",iallafall.Han tycker de är GRYMT FINA!
Så det så!


Kvällen har även bjudit på picnik,lite jobb,nattning av överpigg sexåring.
Just nu försöker jag övertala en tonåring att det är en BRA SAK att sova innan midnatt.

Jag LOVAR efter flera ÖNSKEMÅL från ER att visa Power Pink från Isadora PÅ naglarna imorgon!
Jag lovar att lägga upp VINNARNA HÄR i mina två avslutade tävlingar INNAN  jag entrar min säng i natt!

XXX♥
9 kommentarer
Lotta

Måste nog hålla med Elliot där, har två par Crocs (röda & äppelgröna) i stugan så sköna och praktiska då man kan tvätta av dom under kranen, torka och sätta på sig direkt igen, perfekt på landet.

Ellinor

Nu är han väl rustad inför sommaren. Det blir många rundor på stan med de skorna.

Håller med dig gällande rabattkoderna, de är ofta aningen diffusa.

Hoppas du får en härlig dag.

Kram

fia

dom vita va ju jätte fina , men jag håller med dig inte kul när fötterna växer som ogräs på dom .

önskar dig en toppen dag och hoppas vädret är bättre där hos dig än här .

Mrsmodesty



Smart du är! Jag insåg också för ett tag sedan att Ellos rabatter inte gäller märkesvaror :-( Det är väl okej om de undantar typ ETT märke ifrån koden, men så många?? INTE ok enligt mig!



Hmmm...du kan inte tänka dig att lämna ut Laredoutes rabattkod? ;-)

Erika-foto-mode-pyssel

Vad menar du med att gummit i billigare varianter av foppatofflor är dåligt?

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

MR MODESTY: Jodå..jag prövar lägga ut La Redoutekoder här imorgon eller senare,lovar inte idag,eller annars kan jag kika upp och lämna personligt 4 u,får se;) men absolut,det kan vara värt att pröva! Jag fixar när jag har tid!Kramar!



Erika: Jag har hört att gummit som "oäkta" foppatofflor tillverkas av är cancerframkallande,detta gäller dock inte de "riktiga crocs". Mina söner har dock använt oäkta crocs när vi var i Thailand men om jag nu ska köpa SJÄLV till dem (de andra fick de inte áv mig) DÅ väljer jag hellre att lägga en hundralapp mer på en sko jag vet inte är farlig.

SEN hur farligt gummit i oäktas crocs VERKLIGEN ÄR,det VET jag ju inte..det kanske bara är "minimalt farligt"..hänger du med?:)



Kramar



billiga converse skor

Intressant blogg du hade! Jag hoppas inte du ser detta som spam, men jag ville bara tipsa om att man kan köpa billiga converse skor på vår hemsida. Du får hem skorna på runt 3 dagar, och priset är mer än dubbelt så billigare än priset i affären. Hejsvejs.

Dan

Vad menar du med att gummit i billigare varianter av foppatofflor är dåligt?

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.