Dagen som gick i en rasande fart...Vinnare kommer!

Fram till klockan 15 idag gick det INTE att publicera NÅGOT för oss som har bloggar liggandes på blogg.se server.
Det var..updatering av server för ny funktion?
Därav den usla updateringen HÄR idag!
Jag försökte frenetiskt posta en NY TORSDAGSTÄVLING.
 Säkert i två timmar. Till jag kom på att det INTE alls VAR Torsdag.
Dagvill? Jag?

Vill passa på att be om ursäkt för att jag inte presenterat vinnarna i H&M och Apoliva Tävlingen.
Har verkligen varit full fart denna vecka..kanske därför det känns som Torsdag?
Ska försöka få till det så de ligger ute här innan midnatt!
Tack för att ni varit så snälla och haft överseende med mig och inte skickat arga klagomail!;)

7 kommentarer
Angel

Hoppas du haft en bra dag ändå gumman

Jeanette

Usch, det är så hemskt när man får för sig att det är en annan dag än vad det är. Allt blir helt fel då.

Emma says style, love & rock and roll.and roll.

Sjukt irriterande att det varit så svårt att uppdatera idag!!



Men snygga skor!! :D

Ellinor

Har jobbat hela dagen lång och har således inte haft möjlighet att kika in här förrens nu ;)

Hoppas att allting är bra med dig i alla fall.

Kram

Pernillamariaa

Sv; Ja verkligen. Vet inte vad jag hade tagit mig till om han inte kom tillbaka. Han är jue min lilla skatt.



Kram på dig=)

Niklas Eriksson

Alltid tråkigt med serverproblem. Får du ingen info om planerade driftsstopp? Stressa inte för mycket nu bara Hannah. Skorna var ju snygga!



/Mvh Niklas

LIFE BY Marielle

Supersnygga!