YSL Ponyskin Bag? Hiss eller Diss?



Idag ska det drickas Chailatte med L och det ska shoppas Beauty.
 Tyvärrr måste jag ta med familjens shopaholic ,vilket kommer bli en pärs,men jag försöker avvänja honom.
Elliott är jätterolig att ha med och fika etc. men så fort vi närmar oss en butik kommer shoppingmonstret fram i honom.
Det spelar ingen roll hur mycket han handlat på BR för dagen innan,det är som bortblåst.
Men vi TRÄNAR som skrivet...avvänjning it is!

Funderade på att investera i en ny touch eclat från YSL idag men blev så osugen när jag såg vad deras senaste väska är gjord av.
Ta-daa...PONYSKIN!
Jag tycker INTE det är god etik av ett stort modehus att göra väskor av ponny. Jag tycker faktiskt det är horribelt.

Vad säger du om YSL Muse Two Ponyskin Bag?
Hiss eller Diss?
5 kommentarer
Linda

nope tyckte faktiskt den var en redig diss....

Hm Ponyskin inte bra=(

Jeanette

Det får bli diss för mig...

Ani

Den var inge fin

Trees

nja inge vidare fast till rätt kläder så kan det vara snyggt! faktiskt:)

tove

Jag är inte hundra men jag tror att ponyskin är benämningen av skinn med hår på sig och inte att väskorna är gjorda av hästskinn.