Vinn Skuggor Från Yves Rocher samt BONUSVINST!


Fina vinster från Yves Rocher .

IKVÄLL blir det ny TORSDAGSTÄVLING! Bara så ni vet!♥

Här kommer det ANDRA TÄVLINGSINLÄGGET om ögonskuggorna från Yves Rocher .
Jag tävlar ut en i guldnyanser och en i blå/lila nyanser (Smokey Blue)
Riktigt bra skuggor som jag fått äran att prova på själv också.

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du UNDER DETTA INLÄGG har du ÄVEN chans att vinna en FRANSK MANIKYRPENNA från Yves Rocher.
Manikyrpennan lottas enbart ut under detta tävlingsinlägg så är du redan med, passa på att även vinna en smart liten manikyrpenna!


För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar i stil med "Jag vill vara med" "Jag tävlar" osv. så jag vet att du vill deltaga.
Glöm inte ditt namn,mail och en ev. bloggadress.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös. Jag vill att alla mina läsare ska ha samma chans att vinna!

Har du en egen site eller blogg så får du såklart GÄRNA TIPSA DINA LÄSARE om min tävling,men det är inget krav för att deltaga!
Tyvärr kan du INTE välja skugga om du vinner utan vinnarna lottas ut helt slumpvis.

Tävlingen kommer publiceras EN gång till innan avslut,tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen har du större CHANS i lottningen sedan. Observera att manikyrpennen enbart lottas ut under DETTA INLÄGG.

Tävlingen avslutas Söndag den 12 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥

25 kommentarer
irmali

Jag är med (:

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar.

Third Blog

jag är helt klart med! :)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen!

Ninni

Jag är med!

Andrea

Jag är med;)

Maude

Jag vill också vara med!

Åsa.S

Jag vill gärna vara med!!

Millah

Im in darling :)

Emilia

vill också vara med :)

Nonne

Jag är med nu oxå :)

Lindah

självklart fortfarande med

Jessie

Tack! Ja, ja gillar verkligen dina tävlingar! =) Kram!

Nanna

Jag är med!

Siv

Jag är med och tävlar igen.

ejmis

Jag är med =)

Camilla

Jag är gärna med och tävlar!



Imorgon ska jag till Stockholm med en kompis, lite shopping. Vill du ta en fika på eftermiddagen? Jag skickade och frågade Kajsa också. Skulle vara jätte mysigt att träffa er



Kramar

Hanne

Jeg er med:)

Martina

Jag är med!

Smilla

jag är gärna med =)

helen ljungberg

vinna eller inte vinna det e frågan..

Emme

Jag är absolut med! :D

Jessie

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)



Kramis! /Jessica

Michaela

Jag vill gärna vara med!

MiaHB

Jag är gärna med o tävlar!