Piece of cake...



Fina killar i Diesel tee's! Så himla bra KVALITETET!
Jag älskar Diesel och köpte MASSOR till William när han var 4-8 år,dessa kan Ellis ha nu! Perfekt!♥
Håll ut..i veckan ska jag äntligen slänga upp bilder från pressvisningen med Diesel Kids!

Nervösa stapplade vi in på Filmstaden i Örebro.
Skulle Elliott 6 år slinka igenom 11 årsgränsen på Harry Potter och Fullblodsprisen ?
Eftersom jag VET att man from 7 år FÅR gå på 11 års-filmer med en förälder i släptåg så var jag ändå ganska säker på att vi skulle fixa det..men man ska aldrig ta något för givet!





 
Haha..jag skulle lätt kunna gifta med med Jack Black   !;)
Mina Diorsolisar är förövrigt den mest användbara investeringen jag gjort, Speedyn kommer på plats två!



Och så den obilgatoriska BIOFRÅGAN!

Vad knaprar Du helst på i biomörkret?
Godis,popcorn eller..ingenting?

5 kommentarer
Ellinor

Var filmen bra?

Har tänkt att gå och se den snart...Får se om jag kanske får med lilla syster yster som svepskäl ;)

När jag är på bio brukar jag faktiskt ta med russin. Väldigt smidigt då det är både sött och gott, samtidigt som det inte prasslar eller gör en törstig ;)

Kram

HannahSthlm

Ellinor: Jag har bara sett den första och så nu denna Harry Potter på BIO men helt ok. Gillar den där mystiska stämningen i filmerna och den gör sig bäst på en stor bioduk:)



Kram!

Ellinor

Jag har nog inte varit på bio på fem år eller nått. Så jag vet inte. hehe

Pernillamariaa

Jag håller mig till läkerol och pepsi max jag;)

Nina - Glamourmamman

Godis - alla gånger :-)Tyvärr har jag en förkärlek för hårda karameller, sådana där som knastrar irriterande ;-)