Någon som hittat Sommaren?



Jag saknar Hammarby Sjöstad så otroligt mycket!
Den fina havsutsikten från den lilla balkongen och middagarna på bryggan.
Nåja..NÄSTA VECKA blir det en snabbis till Sthlm för att inspektera tapeterna.
Mitt NYA HEM!
Lite glam & fest ska hinnas med också! Jag längtar!!

Här rusar tiden fram med alla bestyr.
Killarna har kul i allafall så vi stannar några dagar till.
Volymen här är fritidsgård,det kryllar av folk från morgon till kväll.

Men var tog sommaren vägen?
Finns det någon i Sverige som har sommar och badväder JUST NU?
7 kommentarer
Ellinor

Det ska bli så spännande att få "kika in" i ert nya hem. Är säker på att det kommer att bli jätte fint med fondtapeterna.



Tusen tack för din fina kommentar också- den värmde. Det är aldrig roligt att behöva höra sin egna röst på det viset, men det var för en viktig sak så jag förbiser den lilla detaljen ;)

Jag är glad att höra att du mår bra idag du också. Det är ett hopplöst helvete när man väl är där, men som vi båda vet så kan man ta sig ur det!



Kram på dig

phiie

jag vann inte :O

Erika

Här har det varit sol men något badväder är det inte. Har regnat som attan de senaste dagarna.

Linnéa

Tack (=

Jag tycker din blogg är mysig, jättefin header!!



Här jag bor är det inget bad väder inte. det är sol med inget man kan bada i.



Hoppas du får en rolig kväll

pusspuss!

Molly

Inte vad jag vet i alla fall, här är rena hösten....fast jag har hört att det ska bli bättre väder i mitten av veckan, vi håller tummarna =) Kram!

delinda

hehe ja det ska det bli på lö ;) kraaaam

Ellinor

Har du flyttat till Sjöstaden?