TorsdagsTävling! Vinn MakeUp från H&M



TORSDAG igen och det betyder ju en NY TORSDAGSTÄVLING!
Denna vecka kan du tävla om fyra vinster från H&M.
Jag tävlar ut två nagellack och två lipgloss.

Det rödrosa glosset heter AZALEA GLOW.
Trensparenta glosset heter WATER LILY.
Det svarta lacket bär namnet MOONLESS NIGHT ,det knallrosa
 ALL EYES ON ME.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
Skriv gärna vilken av produkterna du heslt vill vinna om turen är på din sida.
En liten motivation är aldrig fel men inte ett krav.

Glöm inte ditt namn,mail eller bloggadress.

Har du en gen blogg får su självklart gärna låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Det går bra att tävla en gång per person/ipadress och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen avslutas Fredag den 24 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥
61 kommentarer
Linda

Vill hemskt gärna vara med och tävla om Trensparenta glosset heter WATER LILY!

Som mamma lägger man i stort sett alla pengar på barnen L Men nu behöver jag verkligen uppdatera min lilla sminkväska och detta glosset skulle trivas jättebra där i L

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Millah

jag är absolut med =)

kickan34.blogg.se

jag e gärna med.. snygg layout du har! ;)

Vill gärna vinna det rosa lacket, luuuuve rosa :D



Vilken e din favvofärg?!

evamar - tävlingsblogg

Jag vill helst ha något av glossen om jag vinner. Snyggt med gloss är den bästa motivering jag kommer på just nu.



Har iaf länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/july/nagellack-lipgloss-24-juli.html

tofva

ooo fint! Självklart är jag med o tävlar om det rosa nagellacket. Jag har precis slutat bita på naglarna och det känns riktigt kul! Från och med nu har jag alltid glittriga små rosa istället för avbitna och fula naglar:D

★ sandra ★

det svarta nagelacket skulle jag vilja vinna! :D



1 har länkat :

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=16183537

2 lagt till dig på blogglovin såklart!

3 hoppas verkligen jag vinner då jag & min familj har det väldigt tufft just nu.

Karin

Hej Vill gärna vara med i din tävling. Vid vinst spelar det ingen roll om vad jag vinner

Mikaela

Jag är verkligen med :D men dom som har blogg har väl inte större chans att vinna? :S

Jag vill vinna för jag är veeerkligen behov av nytt smink,speciellt rosa nagellack,mit är slut och i need a new one!

Så rosa nagellack skulle jag helst vilja ha om jag vann :)



Kram

Anna

Eftersom jag har en passion för lipgloss, skulle jag gärna vilja ha Azalea Glow om jag vinner. Men eftersom jag aldrig lyckats vinna i en bloggtävling, skulle egentligen vad som helst göra mig glad!

Ninni

Jag tycker alla grejorna ser fina ut och blir jätteglad om jag vinner så jag är med! :-)

Maria

Jag är gärna med och tävla men jag har aldrig turen att vinna haha :D men jag provar att vara med bruka vara med på dina tävlinga för att dom är så lätta och roliga :)

Men om jag van så skulle jag vilja ha de knallrosa nagelacket eller de det rödrosa lipgloss

sandra

Hej! Fin tävling. Om turen var på min sida skulle jag allra helst vilja vinna det knallrosa lacket. Jag städade nämligen bland mina nagellack igår och mer än hälften av mina färger var torkade eller i princip tomma :(

Malin

Hej!

Jag vill självklart vara med även jag! Om jag skulle ha turen med mig vill jag gärna vinna det transparanta glosset! Det är så snyggt att ha som det är, eller på något annat läppstift för extra glans! Underbart!

Länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/nagellack-lipgloss.html



Håller tummarna!

Ha det bra så länge!

KRAM

Lina

Jag är gärna med :)

therese ♥

jag är med ! :)

om jag har " turen på min sida " , så skulle jag helst vilja vinna :

Trensparenta glosset - WATER LILY.

& det knallrosa nagellacket - ALL EYES ON ME.

=)

Hanna

Jag r gärna med och tävlar! Vill helst vinna MOONLESS NIGHT

Fanny

jag är solklart med och tävlar, och om jag vinner så vill jag helst ha Water Lily :)

kram fanny

Annaa Nordin

jag vill vara med

Sosso

hej

länkar som valingt till din tävling



http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/nagellack-lipgloss-24-juli.html



Omjag vann skulle jag vilja få det rödrosa glosset heter AZALEA GLOW.



Hälsningar



Sosso

Rolf

Jag är med och om jag vinner, så ska min älskade hustru få den fina vinsten och då helst det rödrosa glosset i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna på lite tur nu.



Mvh/Roffe

Lena

WATER LILY önskas : )

Nonne

Åååh, ett av nagellacken skulle passa perfekt på lilla mig... Jag är gärna med och tävlar :)

Anne

AZALEA GLOW. :)

Frida R

ALL EYES ON ME.



Skulle sitta fin fint på mina naglar.

Emma says style, love & rock and roll.

Hey hun, jag är med & tävlar. Jag vinner helst det svarta lacket!!!

Emelie

Jag skulle vilja vinna det rosa nagelacket :) Är galen i rosa ! och de är så fint till solbränd hud

suss

Jag skulle gärna vinna Azalea Glow. Snyggt mot solbrännan som jag ska skaffa mig nu när jag har semester (och det bara slutar regna....) = )

LindaH

jag är med. vinner hämskt gärna det knallrosa för att reta upp gubben :)

M08

Skulle jättegärna vilja vinna water lilly och moonless night! <33 perfekt till en partynight

Maude

Jag är med!

I rödrosa gloss kan jag släppa loss -

om jag inte biter mig i läppen förstås...



Kattis

Jag vill vara med, men motiveringsfantasin har kommit på sned... Jag vill tävla om ett rosa gloss förstås!

Elisabeth.B

Hej !



Trevlig tävling. Jag är med och tävlar inget snack om saken ju =)



Det som jag helst skulle vilja vinna är det svarta nagellacket "moonless night". Jag älskar att ha svarta naglar och mitt egna nagellack har jag redan hunnit ta slut på. Plus att jag har hört att h&ms nagellack ska funga bra, så jag vill jätte gärna testa och se om det är något jag kan fortsätta köpa =)



Jag har länkar i min blogg ;



http://koreansktmarsvin.blogg.se/2009/july/tavla-om-ett-kit-fran-hm.html



Nu hoppas jag på att jag vinner för det hade varit jätte roligt !

Ha det toppen.

Mvh Elisabeth

Nina

kul! jag vill vinna! :)



helst det rosa lacket, kanske, kanske skulle det hjälpa mig att sluta bita på mina naglar..?

Cissi

Hej, hej..



Trevlig blogg du har =) Jag vill gärna vara med och tävla om det rosa lacket, ALL EYES ON ME.

Nu när man har gått och blivit låtsasmamma på yngre dar till 3 ungar så vore det trevligt att få lyxa till sig någon gång med ett fint lack i min favoritfärg =) istället för att gå omkring och känna att man aldrig har tid för att göra sig fin.

N A T A L I E tävling i min blogg pågår nu!

Var med och tävla om ett presentkort på H&M i min blogg! :)



http://natalierolin.blogg.se/2009/july/tavling.html

Anki

JAAAAA.....det är KLART att jag vill försöka vinna det här!!!

Susanne

Ett rödrosa gloss till mej skulle vara toppen, för mina är alltid slut!!!!!!

MiaHB

Jag är gärna med! Glosset AZALEA GLOW är min favorit!

Sandra

Skulle allra helst vilja vinna all eyes on me!

Kajsa

Vill vara med såklart!

Annas tävlingsblogg

Jag är med, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/july/make-up-fran-hm.html

Sandra [2barnsmamma]

Jag är gärna med och tävlar!

Köper aldrig smink till mig .. eftersom att dom flesta pengarna går åt till barnen.

Om jag vinner vill jag gärna ha det trensparenta glosset WATER LILY.

Carola

Det rosa nagellacket skulle jag gärna vinna!

ejmis

Det rosa nagellacket skulle jag gärna vilja vinna =)

Använder alltid lack så en ny färg är alltid välkommen.

Julia

jag är gärna med och tävlar!

Assi

Hejsan! Om jag vinner så vill jag helst vinna det svarta nagellacket MOONLESS NIGHT. Anledningen till det är att jag länge velat ha ett svart nagellack :) har typ bara rosa här hemma.

Andrea

jag vill vara med. om jag vinner vill jag gärna ha det rosa nagellacket eller det rosa läppglanset :)

Åsa

Jag vill vara med!

Och helst vill jag vinna det röda glosset =)

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla. Har jag tur och vinner tar jag det jag får. Jag har barnbarn som skulle bli jättelyckliga.

Emma

Jag är med! :D Skulle helst vilja vinna det knallrosa nagellacket 'All Eyes On Me' eftersom det skulle vara roligt med riktig färg på naglarna, nu när jag bara använt väldigt svaga/genomskinliga nagellack senaste tiden. :) Och färger på naglarna i sommartider är ju inte fel. ;D

Dorion

jag skulle vilja vinna det transparenta glosset, det funkar till allt :)

lina

Skulle jag ha turen med mig skulle jag helst vilja ha ett nagellack, färgen spelar ingen roll. Skulle vilja vinna detta för att kunna pröva att ha nagellack eftersom jag aldrig använder det men det ser ju jättefint ut att ha det så...

Amanda

jag skulle gärna vilja vara med :D

Jessie

Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag helst vilja vinna de Trensparenta glosset "WATER LILY". För att jag tycker att det är så snyggt med ett Trensparent gloss och tråkigt nog så har jag inget själv. Skulle vara så kul att vinna ett! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-makeup-fran-hm.html#comment



Ha det så bra!

Helene Ljungberg

Vill väldigt gärna vinna!!

Kashaya

Skulle gärna villja vinn ALL EYES ON ME för det skulle passa mig perfekt!

frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

jag vill vara med .Jag vill nog mest vinna nnagellacken för jag har hört att jsut hm's ärj jättebra och jag älskar att hålla på med mina nagllar .Sitter och pysslar om dem misnt varannan dag .Håller tummarna puss

myrins ~

åh jag vill va med! :)

om jag vinner vill jag allra helst ha AZALEA GLOW.

kram!

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Om jag har turen att vinna skulle det vara kul att testa det transparenta glosset "WATER LILY".

finaste

Jag är gärna med o tävlar om nåt av lipglossen :)

Har aldrig lyckats finna DET, utan hoppas att dessa kan va nåt av de :)