TorsdagsTävling! Vinn Instant Repair från Yvonne Ryding!


Jag har fått ett härligt paket från Yvonne Ryding och jag tänkte passa på att lotta ut en "räddare i nöden" till er som läser min blogg.
 Detta är en produkt du INTE vill vara utan i sommar!




Du har chansen att vinna en produkt som påminner om Elizabeth Ardens EightHourCream.
Den heter YVONNE RYDING A BEUTIFUL IDEA Instant Repair och kostar ca 99 kr.
Innehåller bivax och vitamin E och kan användas " all round".
Gör UNDERVERK för kluvna hårtoppar,fnasiga läppar,torra armbågar,tasiga nagelband eller sommarhälar som blivit trötta och fnasiga av allt barfotagående eller high-heels!

För att vara med och tävla om YVONNE RYDING Instant Repair så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm ej namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egn blogg får du GÄRNA låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen!

Tävlingen avslutas Fredag den 10 Juli kl 23.59

Lycka till!♥
74 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

åh det låter ju riktigt bra, jag är med!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Ellinor

Det var länge sedan jag deltog i en av dina tävlingar nu men detta är något jag verkligen, verkligen skulle vilja ha!

Kram

Helene Ljugberg

Hej hopp..hoppas det e min tur vinna jag vet inte hur många tävlingar ja deltagit i suck..

Måste va värmeslag,,

Jeanette

Jag är gärna med!



Ha nu en underbar dag i solen!

Emme

Jag vill verkligen vara med! :D

Lene

Vilket fint pris! Självklart är jag med!

Lisa

Jag vill jättegärna vara med i din fina tävling, är väldigt nyfiken på Yvonne Rydings produkter!

Millah

Jag vill vinna :)kramar

Ninni

Ja, jag vill gärna vara med!

Lene-Therese

jag vill vara med ! :)

Malin

Jag är gärna med :)

Mari

Jag vill vara med! Den låter ju helt perfekt!

Har även tipsat om tävlingen i min blogg.

Fröken Frodig

Åh, jag vill vara med! Spännande, har velat prova Rydings produkter men det har aldrig blivit av. Men nu kanske, hoppas hoppas!

Erika

ja det är verkligen toppen väder vi har men har faktiskt knappt varit ute! har jobbat sedan värmen kom och idag har jag inte heller fått någon sol på mig :( men men hoppas jag får chansen snart!

Ha en forsatt bra dag!

bella.l

Jag vill vara med.

Maude

Jag är med!

Andrea

Jag vill också vara med;)

Annas inspiration

fasen vad bra tävlingar du har HELA tiden :-)

Vill gärna vinna



hoppas du har det gott i värmen

kraaam

Nonne

Jag är med och tävlar :)

Elina

Jag är med :)

ejmis

Jag är med =)

finaste

jag är med =)

Agnes, mamma till Liam

Hej Johanna! Vill gärna slåss om även denna produkt!

Har länkat med bild och text här:

http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/07/10-juli-hudvard.html



Ha en härlig kväll! ♥

Smilla

Klart man vill vara med =)

Sassy

Jag vill vinna!

Sussi Ö

Åh den vill jag testa! Hoppas ;)

Anne

Verkar vara en intressant produkt. Med!

Rolf

Jag är med och om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få den fina produkten i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna!!!



Mvh Rolf

Madelene

Helloj!

Självklart är jag med och hoppas på min tur nu att få vinna den fina produkten. Hoppas!!!

Ha det så bra.

Kramar

Birgitta

Hejsan!

Hoppas att få vinna den läckra vinsten. Håller båda tummarna.



Kram

Tommy

Är med i tävlingen och om jag har tur nu, så ska min söta gravida flickvän få cremen. Hon skulle bli jätteglad. Håller tummar och tår nu!!



Vänligen/Tommy

Cilla

En vinst av denna hade varit en sagolik överraskning! Jag håller tummarna..

Robert

Hoppas att få vinna nu och då ska min underbara flickvän få den fina vinsten bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Hon skulle bli sååå glad. Hoppas på lite tur nu.



Hälsningar/Robban

marita

vill också vara med.

Susanne

Hoppas jag har tur och får testa denna!

lotta

Jag är med

Nanna

Jag är med!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med, som vanligt, och har också länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/july/hudvard-10-juli.html

Lena B

Hej !



Jag vill vara med och tävla :)



[email protected]

Kashaya

Jag vill gärna vara med och tävla.=)

Lina

Jag vill vara med :)

fanny

jag är med=)

jeanette lexonius

oh! det skulle vara bra för mitt stripiga hår efter alla solstrålar som skadat hår topparna och gjort det slitet, så jag skulle vilja prova detta jätte tillfälle med att få testa på Rydings produkt för detta och om inte annat för mina torra hälar som jag har jätte ont i när jag är på jobbet och mina torra läppar som är så torra och nariga så en allround kräm skulle komma mig till pass så nu hoppas jag på en vinst med vänliga hälsningar jenaette:)

Martina

Jag är med!

Lindah

jag är med!

Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/july/vinn-yvonne-ryding-instant-repair.html

Tina

Jag är med!

Kajsa

Vill självklart vara med!

dorion

hoppas på vinst :)

dorion

har länkat också: http://blogg.daredesign.se/#post297

Kelly

jag e med o tävlar :D

suss

Denna vinsten skulle mina fötter gärna prova!! = )

frida

Jag är klart med i denna tävling, låter som en super produkt :) KRam Frida

sandra

jag vill så klart delta i denna toppen-tävling! :)

Michaela

Jag är med, har länkat här:

http://mumandme.blogg.se/2009/july/instant-repair-tom-107.html

Siv

Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat i min blogg.

Ha en trevlig helg.

Jenny

jag är med :D

Malin

Jag är också med! Har länkat här: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/hudvard.html



Ha det bra så länge!

Amanda

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-yvonne-ryding-instant-repair.html



Hoppas på tur! ♥

Malin

Är med och tävlar:)



Låter verkligen som en toppen produkt.

Sosso

Hej



Jag e gärna med



Direktlänk till din tävling ifrån min blogg



http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/yvonne-ryding-instant-repair-10-juli.html



Hälsningar



Sosso

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

catta

Hejhej (:



Låter ju perfekt, något jag vill ha. Så är gärna med i tvälingen.



Ha en riktigt bra sommar

Kram Catta

V I L J A ♡

Åh det där med kluvna hårtoppar låt ju toppen, håller på att spara ut till långt hår så det passar perfekt! :) Håller tummarna nu :)



Kram

lina

jag är med så klart :) låter som en super produkt juh, passar nog min trasiga hud

sandra

har ej blogg :/ hoppas verkligen jag vinner! Skulle bli superglad om jag fick en sån härlig sommarpresent hem i brevlådan!:) kram ha det bra / sandra 13 år ♥

Carita

Hejhej. Jag är jättegärna med och tävlar :)

Ha det fint!

Amanda

jag är gärna med :D

Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg?

Bli medlem på dessa sidor så lovar jag att

din statistik kommer öka!



http://www.bloggplus.se?r=58593

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=lillsazza

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lillsazza

Jessie

Åh låter som en fantastisk produkt! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-hudvard-fran-yvonne-ryding.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg?

Bli medlem på dessa sidor så lovar jag att

din statistik kommer öka!



http://www.bloggplus.se?r=58593

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=lillsazza

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lillsazza

Carola

Låter kanon, vill gärna vinna!!!

Andrea

jag vill vara med! :)