TorsdagsTävling! Vinn Hudvård från Apoliva!



Torsdag igen och DET betyder såklart ny TorsdagsTävling!
Denna gång lottar jag ut produkter från Apoliva.
Jag var ju på ett mingel där i Juni och mer info och bilder från detta event kommer snart!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommantar att du vill vara med.
Bloggägare eller blogglös spelar ingen roll,ALLA är välkomna att tävla.
Glöm inte namn,mail eller bloggadress i din kommentar!

Har du en egen blogg får du gärna låna mina bilder och tipsa dina läsare om tävlingen!

Fyra vinnare i denna tävling,tyvärr kan man inte "välja" vilken av produkterna man helst vill vinna den här gången.

Jag lottar ut två ansiktsmasker,ett paket med underbart bra scrubrondeller samt en sollotion.


Tävlingen avslutas Fredag den 7 Augusti klockan 23.59.
Vinnana presenteras Söndag den 9 Augusti ca 20.00.

Lycka till!♥
64 kommentarer
Kameliadamen

Jag vill gärna vara med och tävla.

Senast jag vann något var jag 8 år då jag vann en skål, det är allt....

Hoppas på att fru fortuna ler mot mig denna gång.

Elin

tack så jätte mycket sötnos att för läppglanset. (=

Mitt tack kommer tyvärr sent. men jag har varit på semenster, sen har jag inte varit hemma. Men jag tackar så stort för det och jag använder det hela tiden. Jätte bra är det! (:

Erika-mode-foto-pyssel

Jag vill vinna

Ulrica

Jag tar en lott och hoppas på tur.

finaste

Jag är gärna med =)

Eva

Jag är med!

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

Linda

självklart vill jag vara med :)

evamar - tävlingsblogg

Jag är jättegärna med. Länkar som vanligt:



http://evamar.blogg.se/2009/july/hudvard-7-augusti.html

sandra

jag e med!

Julia

jag är gärna med :)

Andrea

Jag är med förstås!

Lena B

Hej !



Jag vill gärna vara med och tävla :)



MVH

[email protected]

Maude

Jag är också med ;)

Malin

Vill självklart vara med även jag!

Länkar också vidare till tävlingen på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/hudvard-hos-hannahsthlm.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

sandra

åh jag älskar dina tävlingar!



ha en fortsatt bra sommar kram sandra :)

Jenny

jag är med :D

Lilli

Jag är absolut med ! :D Älskar dina tävlingar!

Ingrid

Jag är gärna med i din generösa tävling! :)

Carita

Hej! Jag vill vara med :)

Hoppas på tur!

Anne B.

Jag är med!

suss

Jag är gärna med och försöker knipa ett av priserna!! = )

Karin

Ses på lördag:) Kul det ska bli!

kramar

Katrin [TOM FELTON - TIME WELL SPENT MEDLEY]

din header är jätteskön :D

Annica

Tycker verkligen om din blogg :) Så stilskön! Så jag vill gärna vara med och tävla och vinna ett pris! ;D

Nanna

Jag är med!

Nina - Glamourmamman

Jag är med såklart :-)

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Dom där bomullsrondellerna är så bra!

Martina

Jag är med!

Kajsa

Ohhh jag vill vinnnnnnaaaa!! Har hört att alla älskar skrubbrondellerna, har inte haft chansen att testa själv dock :(

jeanette lexonius

Det skulle vara fantastiskt kul om just jag kunde vinna någon av dessa priser ,tyvärr har jag ingen blogg men man kunde ju vara med ändå så nu hoppas jag på en chans med vänliga hälsningar från en som verkligen behöver skämma bort sig själv lite grann:)

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Andrea

Jag vill vara med :)

Emma

Jag är gärna med och tävlar:)!

Tess

Jag är med !!!

Mari

Jag vill vara med:)

Millah

JAG VILL VINNA :)



Kraaaam

Irina

Rondellerna är testvinnare så jag vill självklart vara med. Håller tummarna... :-)

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med och tävlA! :)

Lene

De där har man ju hört massa bra om så självklart är jag med!

Karin E

Hej

Vill gärna vara med i din tävling

Susanne

Tar också en lott och hoppas på tur!

Michaela

Jag är gärna med!

jasmine

jag vill vara med! :)

Sofia

Hej. Jag är hemskt gärna med och tävlar=)

Carola

Vill gärna vinna!

Emma

Jag är absolut med ;D

Lina

Jag vill tävla !

Kelly

jag e med o tävlar :D

maria t

Klart jag vill varamed och tävla.



ha det gott, mvh maria

MiaHB

Jag är med såklart! :)

simone

jag vill gärna vara med :)

Jessie

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-produkter-fran-apoliva.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Assi

wohoo är med o tävlar :D chaao

Smilla

Ännu en som hoppas på tur ;)

mamma-mia

Apoliva har bra grejer, hoppas p¨å lite tur, ha en skön höst kramiz mammamia

Åsa

Självklart är jag med och tävlar! =)



Apotekets produker känns ju trygga och bra! ;)

Tessan

Jag e med =D

Nonne

Jag är gärna med och tävlar! :)

CherryCheek

Härlig tävling! Jag är absolut med! :)

josefin

ooh! spännande jag är med! lägger upp en bild på bloggen oxå!

frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

jag vill vara med och tävla . hoppas på tur .Ha en br dag