TorsdagsTävling! Vinn ett Lyxigt Kit från Boots No 7!



Bli ditt NYA JAG med detta underbara kit från engelska Boots No 7.
Värde hela 600 kr!


Denna Torsdag presenterar jag stolt en underbar tävling för er!
Du kan vinna ett helt kit från Boots No 7 med ansiktsserum,bodyserum och ett hårband.
Värde hela 600 kr.

Jag är själv ett fan av Boots No 7 och använder deras ansiktsserum varje dag under makeup.
Det fungerar!!

För att vara med så lämnar du en kommentar att du deltar.
ALLA ska självklart kunna deltaga så både bloggägare och blogglösa är välkomna att pröva lyckan!
Vi skippar motivering denna gång då det kan bli krångligt om man tävlar under flera inlägg.
Skriv bara att du vill vara med samt lämna ditt namn,mejl och ev. bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna låna min bild och länka till tävlingen.
Det är inget krav men alla som har en blogg och lägger in en länk får EN EXTRA LOTT i dragningen sedan!


Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen avslutas Fredag den 31 Juli klockan 23.59

Lycka till!♥
94 kommentarer
Millah

ååhhhh, jag är aboslut med :)

Kattis

Självklart är jag med!

evamar - tävlingsblogg

Å, typiskt! Här hade jag verkligen kunnat motivera i flera kilometer för den här BEHÖVER jag. Var köper du den? Jag tycker att jag har letat ÖVERALLT.



Jaja, får väl hoppas på Lady Luck men länkar som alltid i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/july/hudvard-31-juli.html

Julia

jag är med och tävlar! :)

Julia

jag är med och tävlar! :)

Anna

Vilken trevlig tävling en sån här gråmulen dag! Jag anmäler mig och hoppas på tur!

Rolf

Självklart är jag med och hoppas på vinst.



Mvh Roffe

Birgitta

Hej!

Jag är med och håller tummarna nu!!!



Kram Birgitta

Eva

Bra produkter som jag vill vinna!!

Madelene

Helloj!

Absolut att jag är med och hoppas på min tur nu.

Ha det så bra.



Kramar/Madelene

Tommy

Hoppas på lite tur nu. Håller tummarna.



Tommy

Robert

Jag är med och håller båda tummarna på vinst.



Vänligen Robban

Annas inspiration

hej fina Hannah!

Vilka härliga vinster du får möjlighet att lotta ut,

självklart vill jag vara med!



Harryfilmerna är så magiska & BRA :-)

ha en härlig dag

kramen

Linda

jag är med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/hudvardskit.html

Carro

Jag är gärna med. =)

Jessie

Åh tack för tipset! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Har alltid viljat testa deras produkter!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-ett-kit-fran-boots-no-7.html#comment



Kram! /Jessica

Amanda

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länge velat prova just dessa produkter.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-hudvardskit.html



Hoppas på tur! ♥

Kram

Andrea

jag vill vara med. länkar här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/2009/july/kit-fran-boots-no-7.html

Lotta

Vill gärna vara med!

Lotta

Vill gärna vara med!

Maude

Jag vill också vara med!

Lina

Jag vill vara med :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

marita

Är som vanligt med och nu hoppas jag på en vinst för detta är bra grejer..snääälla..

Lina

jag är självklart med och tävlar!

sandra

jag vill delta i tävlingen!

Camilla

Självklart vill jag vara med!

Kram

Anna

Kanonvinst, jag hänger på!

Nanna

Vilken vinst, jag är gärna med!

E

Grymt fin header :)!

Anonym

Wow, vilken drömvinst!!! Klart jag är med och tävlar!!! = )

suss

Det var mitt inlägg ovan, där jag försvann på vägen nånstans....????

Emma says style, love & rock and roll.

åååh jag ääälskar deras beautyserum men har inte råd att köpa ett nytt :/ Jag är väldigt gärna med i tävlingen!

Nina

såklart jag vill vara med! hoppas, hoppas jag vinner ;)

Mysan

Är gärna med och tävlar :)

Andrea

Nu kör jag igång en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt plagg från Evas Underkläder värt 250kr. Titta gärna in du och tävla du också! :) http://andreahansson.blogg.se/2009/july/utkast-da-var.html



Ha en bra dag!

Martina

Jag är med!

Anne B.

Med! :)

Kajsa

Klart man vill vara med!!

finaste

Jag är med! Behöver verkligen nåt bra för mitt ansikte..

Josefine

Jag vill gärna vinna!

CherryCheek

Klart man är med! :)

Helene Ljungberg

Hoppas med turen ja:)

Carolina

Jag vill vara med :)

Har länka till tävlingen...

/mvh

FridaR

Jag är med!

Michaela

Jag är med!

Sussi Ö

Åh detta vill jag jättegärna vinna! :)

Nonne

Jsg är jättegärna med!

Linda

Jag vill gärna vara med i denna tävlingen för Boots är det bästa som finns!

Så nu hoppas jag utav bara den...

Susanne

Jag hoppas att jag har turen med mej denna gång!

Jag skulle verkligen vilja testa detta!

ann

Jag vill gärna vara med, det här verkar vara ett kanonmärke! =)

Mrsmodesty



Vem det än är som drar lotten (kanske lilleman? ;-)) hoppas jag på Fru Fortuna!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar.

sandra

oj vad lyxig tävling! självklart tävlar jag (:



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=24123707



kram/sandra!

Liz

Jag är med !!! och en länk har du så klart i min lite annorlunda tävlingsblogg:

http://chiclady.blogg.se/2009/july/-hannasthlm-tavlar-ut-ett-underbart-kit-fran.html



Kram från Liz i Malmberget.

Karin

Hej

Jag tar chansen och prövar lyckan i din tävling.

Anki

JAAA.....det är klart at jag är med o tävlar om detta fina paket!!!

Irina

Ja, detta kit skulle verkligen göra mig jätteglad. Har länge velat prova och är gärna med och tävlar.



Ha en trevlig fortsättning på sommaren, Hannah! :-)

CherryCheek

Jag är jättegärna med och tävlar, har alltid velat testa ett serum, men har aldrig råd! Så detta är ju ett perfekt tillfälle! Har lagt till en tävlingslänk på min förstasida i bloggen, i vänsterspalten under rubriken "tävlingar!" :)

Ullis

kanon tävling,vill såklart vara med.

Lillan

Oh, jag såg foton på mig själv idag på storbildstv:n - jag behöver verkligen detta serum m.m Vill gärna vara med och tävla

Anita

Jag vill vara med!

MiaHB

Jag älskar dina generösa tävlingar, såklart jag vill vara med!

ejmis

Såklart jag vill vara med =)

julia

Kanske har jag tur, hoppas ...hoppas!

Madde

Klart jag är med i tävlingen, hoppas jag vinner =)

Carita

Hej! Jag är gärna med :)

http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/beauty-fran-boots-no-7.html.

Trevlig helg!

Siv

Jag vill vara med och tävla och jag har länkat i min blogg.

Lene-Therese

jag vill vara med! :D

Ellinor

jag är gärna med :)

Kashaya

Är gärna med och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/07/tavla-om-hudard.html

Ung pappa till Inez

HEj



Jag är gärna med och tävlar :)



LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/07/tavling_4337.html

Sandra

Jag vill tävla, tack :)

mia

Jag vill gärna vara med och tävla.

Amandas fotoblogg

Jag är med och tävlar!

Kristin

Självklart vill jag vara med att tävla och hr såklart länkat ifrån min blogg på:



http://mouziee.blogg.se/2009/july/tavla-om-boots-no-7.html

jenny

är gärna med och tävlar

Anneli

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag har länkat hit också: http://vanitas.blogg.se/category/tavlingar.html



Ottilia

Hej,



Jag vill gärna vinna, men har ingen egen blogg!

Epost: ottiliabasilia[at]hotmail[punkt]com (ersätt at med @ och punkt med . - mitt sätt att undvika spam, bara)

//Ottilia

getpalmd

Deltar absolut!

Cilla

Den här skulle jag behöva SÅ VÄL! Jag håller både tummar & tår! :D

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/july/hudvardskit.html

sandra

oj vilken lyx.. 600spänn!? det har inte min plånbok råd till annars, sjävlklart är jag med!



ha en fortsatt bra sommar, kram sandra :)

Dorion

Jag är med som vanligt :)

Mitzie

Hejsan! Jag har ingen blogg, men vill ändå gärna vara med i tävlingen :-)



Ha en skön dag!

sandra

jag vill delta.

ha det bra!

Lilli B

Jag hoppas sååå att jag vinner!! :D

Jenny

jag är med :D

Anita

Wow, vilket lyxigt pris!

Jag vill absolut vara med och tävla... :D

Emma

Jag är verkligen med och tävlar, håller tur tummen nu;)

Tess

Jag vill vara med =)

Carola

Jag är med, håller tummarna...