Tävling!Vinn Ett Underbart Kit från Boots No 7



Här kommer det andra tävlingsinlägget i tävlingen där du kan vinna ett outstanding KIT från Boots No 7.
Själv är jag ett stort fan av Boots produkter och jag kan faktiskt GARANTERA att dessa fungerar!
"The faceserum" har blivit till en "lifesavers" för mig.
Använder VARJE dag under makeup.
Skyddar hunden och gör så att makeupen håller sig matt längre,även i värme.

Så tag chansen! Produkterna är värda hela 600 kronor!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du är med och tävlar.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm ej namn,mail och en ev, bloggadress.

Har du en gen blogg lr site och LÄNKAR till tävlingen så får du en EXTRA RÖST i lottningen!

Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Vinnaren lottas fram och tävlar du under alla inlägg har du helt enkelt större chans i lottningen!
(det är inte så att man automatiskt blir V.I.P. utan STATISTISKT har man en större chans!)

Tävlingen avslutas fredag den 31 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥
44 kommentarer
Joanna

Söt blogg :)

evamar - tävlingsblogg

Och så klart tar jag alla chanser att vinna den här drömvinsten.



Länken finns här:



http://evamar.blogg.se/2009/july/hudvard-31-juli.html

Sandra

Jag är med och tävlar! en riktigt generös tävling :)

Håller tummarna.

Erika-mode-foto-pyssel

Jag är med och har lnkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

anna

jag är med och tävlar!:) första gången jag har sett en tävling med ett riktigt bra pris!

Jeanette

Jag är gärna med!

Siv

Jag är med igen och tävlar om dina fina vinster.

Ottilia

Jag är gärna med i tävlingen, men jag är blogglös!

Epost: ottiliabasilia[at]hotmail[punkt]com

Agneta

Hej!

Klart att jag vill göra ett nytt försök till vinst. Mitt face som är 60+ kanske kan förvandlas från ett russin till en vindruva! Vore inte helt fel:-)

Jag har lagt in länk samt bild i min dagbok på min hemsida.

Kram, Agneta

Ulrica

Jag vill vara med och tävla. Länkar från min blogg.

Ulrica

Jag vill gärna vara med och tävla. Lånar bilden och länkar från min blogg.

Helen

Lifesaver var ordet. Skulle verkligen behöva en sådan!

Leia

Tack för ditt svar =)

fia

jag är med och tävlar .

Susanne

Nu då,..kanske det är min tur denna gång?? Hoppas detta är vinstlotten!

Linda

Jag e ju med såklart Boots No7 är en storfavorit här med...

finaste

jag är med =)

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är självklart med igen! :D

Mia

Wow, kan inte låta bli att delta! :)

Ellinor

Det låter kanon! Välkommen till da south side;)

Ellinor

Det låter kanon! Välkommen till da south side;)

Camilla

Detta vill jag verkligen vinna, skriver en kommentar denna gång också :)

Jag har även länkat till tävligen

http://shopalot.blogg.se/2009/july/tavling.html#comment

Kram!

Anonym

jag vill vinna =)

Amanda

Jag vill absolut vara med.

Har länkat i tävlingsbloggen. ^^

Kattis

Jag vill vara med!

Maude

Självklart är jag med;)

Nonne

Jag är gärna med och tävlar :)

Nanna

Jag är med!

Ullis

vill såklart vara med och tävla om detta kanon pris:-)

Marita

Rena drömvinsten för mig....

ejmis

Jag är med =)

mia

jag är med igen

Millah

JAg vill vinna =)

Att ha det gott

Det är min födelsedag idag då kanske jag har tur

Annette

Hejsan, hittade hit från en vän som gillar din blogg och det må jag säga, jag instämmer. Vill förstås gärna vinna också;)

Må så gott.

Martina

Jag vill vara med!

Michaela

Jag är med!

Helene Ljungberg

jag behöver verkligen de där produkterna

Kram Helene

Cilla

Jag skulle behöva en mirakelprodukt för mitt face så jag är gärna med i din generösa tävling!

Anita

Jag vill vara med!

Nina - Glamourmamman

Jag är med såklart :-)

Anne B.

Med!

Annas tävlingsblogg

jag är med

Kajsa

Klart man är med!