SöndagsTävling! Vinn en Ansiktsmask!



Igår fick jag en hel del NYA produkter och idag ska jag testa lite!
Speciellt sugen är jag på det nya serumet från Boots No 7 men MER om DET senare.

Idag så regnar det på oss. Massor!!
Mig gör det inget för det är meningen att JAG ska ha tråkigt här.
Jag ska rensa,slänga,packa..men det är lite synd om killarna som inte kan vara ute och det är synd om ER som vill sola och bada!
Vi kör en liten SÖNDAGSTÄVLING för att kompensera det usla vädret lite.
Tycker ni inte det är en bra idé?

Du kan i denna tävling vinna en välgörande ansiktsmask.
Jag lottar ut en Moisture Mask med Jordgubb& Vanilj samt en Chocolate Mud Mask .
Maskerna säljs styckvis på Kicks och Åhlens och är perfekta för en hemma-spa-dag (eller inför en utekväll).

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med samt vilken av maskerna du önskar vinna vid en ev. vinst. Lämna en liten motivering också,liten eller kort spelar egentligen ingen roll..men en motivering!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen site eller blogg får du självklart gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!


Tävlingen avslutas på Onsdag den 23 Juli klockan 23.59

Lycka till!♥
47 kommentarer
LindaH

jag är så klart med. självklart vill jag vinna Chocolate Mud Mask. eftersom jag är en chokladmissbrukare :)

helene ljungberg

vinna...JA!!!

ullis

vill tävla såklart, fortfarande fyra veckor kvar tills jag får semester. Då behövs något som piggar upp åååå choklad brukar alltid funka :-)

evamar - tävlingsblogg

Choklad går bort för jag vet inte hur jag skulle kunna låta bli att äta upp den. Jordgubbarna klarar jag nog att smeta i ansiktet istället för i munnen. ;) Vore mysigt med en hemmaspadag nu när alla andra börjar jobba och jag har en vecka kvar av min semester!



PS. Jag länkar såklart i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/july/ansiktsmask-23-juli.html

Ninni

Jag är med! :-)

suss

Jordgubb och vanilj, mmmm vilken härlig blandning att smörja in hela ansiktet med = )

ejmis

Jag vill vinna! =)

Maude

Jag vill vara med! Jordgubb/vanilj - den doften kanske gör att folk inte blir så ilskna när jag talar om att de parkerat fel...

Millah

Jag är absolut med :):):):)

Erika-foto-mode-pyssel

Choklad mask.. Jag vill vinna!

Linda - She with the colors

Jag är med :D

Har aldrig någonsin provat att använda ansiktsmask, men vill gärna göra det! :D



LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/july/ansiktsmask.html#comment

Amanda

Jag vill absolut vara med. Har aldrig provat en ansiktsmask någonsin. Men jag skulle gärna testa och se om det är så skönt som alla säger. Om jag har turen med mig skulle jag vilja ha jordgubbsmasken.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-ansiktsmasker.html



Hoppas på tur! ♥

Marie

Moisture Mask med Jordgubb & Vanilj, den skulle jag gärna vilja testa så jag är med!! Sen kan det få vara hur uselt väder det vill, och det är det ju också =)

Anna

Eftersom jag aldrig har vunnit i en bloggtävling, skulle jag bli glad för vilken som helst av ansiktsmaskerna! Förresten, min hud skulle nog må gott av en behandling. Det var ju ett låångt tag sedan sist...

Hanna

Jag skulle vilja vinna en Moisture Mask med Jordgubb& Vanilj - jag behöver just nu en liten "omladdning", och då passar en mysig ansiktsmask bra!

Christina

Eftersom jag är ett chokladfreak skulle det vara kul att vinna choklad mud masken. En av mina kompisars syster tipsade mig om en bra behandling, chokladmassage. Men så vitt jag vet utförs endast den behandlingen på Birka paradise och jag har inte riktigt råd att åka på kryssning nu för att få en sån härlig behandling så därför skulle det passa bra med chokladmudmasken. :)

sandra

jordgubb&vanilij skulle inte va dumt!

Roligt att du har så många tävlingar! Hoppas att turen står på min sida då, kram / sandra



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=19215350

Anneli

Jag skulle vilja vara med och tävla. Om jag vann skulle jag vilja ha choklad mud masken. Jag är mammaledig just nu och hemma med min lille kille på snart 3 mån. Det är underbart men tyvärr har jag varken tid eller råd att se så fräsch ut som man skulle önska. Men om jag vann denna så kanske...

Annas tävlingsblogg

Jag vill gärna vinna jordgubb&vanilj masken.



Motiveringen är att jag aldrig haft en ansiktsmask så det skulle bli premiär för mig.



Har även tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/ansiktsmask.html

Josefine

Åh, jag skulle väldigt gärna vilja vinna masken med jordgubb/vanilj!

Åsa

jag är gärna med och tävlar! =)



Jag är mamma till två tonåringar, behöver ingen annan motivering... ;/

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Jag vill vara med och tävla :D



Om jag vann så skulle jag vilja ha:

Chocolate Mud Mask.

Eftersom jag har aldrig testat den, jag älskar att ha "spadagar" hemma när man har inget bättre för sig eller känner sig sliten.



KRaam

H



emma

jordgubb/vanlig,

jag tkt att det lät underbart, och behöver unna mig nå ansiktsmask ibland elr ngn gång.

med tanke på att jag e rätt dålig på att komma ihåg att köpa en själv,

Kajsa

Jag vill vinna! Ohhh choklad, min största (och tamej tusan min sämsta) passion! :D

Angelica

Åh jag skulle vilja vinna! :D



Om jag hade glädjen att vinna skulle jag välja jordgubb/vanlij. Motiveringen är rätt enkel/simpel .. Det låter fräschare med vanlij/jordgubb i ansiktet än choklad.. Därför vågar jag aldrig testa den med choklad! :)

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med, om jag vinner kommer jag lätt välja chokladmasken. Jag har blivit ett chokladfreak på senare dar - och jag har alltid velat prova ansiktsmasker. Jag har aldrig provat eftersom att jag aldrig får tummen ur att köpa ;)

Assi

Jag vill vinna chokokladmasken och motiveringen är enkel; jag är beroende av choklad :P min passion ;)

Andrea

Jag vill vara med och vinna chokladmasken. Har alltid velat prova en men inte fått tummen ur och köpt en... Att jag älskar choklad gör bara saken bättre.

Ellinor

Som den obotliga chokladaddict jag är, väljer jag givetvis chokladmasken :P

Annas inspiration

En liten hudvårdshöjjare behösv innan semestern :-)



vanilj & jordgubbar hoppas jag vinna

kramar Anna

Julia

åh, jag vill gärna vinna för att jag älskar både jordgubb och choklad!

Julia

glömde skriva att jag helst vill ha choklad :)

Amanda

Jag är med och tävlar! Jag skulle vilja vinna Moisture Mask med jordgubb och vanilj. Älskar jordgubbs- och vaniljdoft och jag skulle behöva en liten spakväll då jag tar hand om min hy. Därför tror jag att ansiktsmasken skulle passa bra till det. Man behöver ha lite såna kvällar nu när sommaren är här och man vill vara fräsch och fin! :) Håller tummarna.

sandra

Jag är med!

Var turen på min sida så skulle jag helst vilja vinna "Chocolate Mud Mask". Ha de toppen :)

Nilla ♥

Jag vill vara med ! :)

Om jag nu skulle vinna skulle jag helst vinna en Moisture Mask med Jordgubb& Vanilj, för att det kan va härligt att skämma bort sig själv med an gó ansiktsmask ibland. :)

Sara

Hej, jag vill gärna vara med och tävla, och min motivering är att jag har så otroligt torr hud så den behöver återfuktas med både krämer och ansiktsmasker. Jag har faktiskt provat den där Chocolate, så nu skulle jag vilja prova Jordgubb & vanilj för att se om den är lika bra.. :)

Sandra

Tävlar om en chokladansiktsmask jag med ;o) Lägger upp en bild i min blogg med chokladmasken på ifall ja vinner :-P haha.. =D Kram pådig!

Linda

Om jag vann skulle jag vilja ha vanilj och jordgubbsmasken, därför att jag har börjat fått lite ful hy (det är inte jämnt underbart att vara tonåring) och jag skulle behöva en fräsh ansiktsmask.



Kram =)

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Självkart vill jag vara med i din fina utlottning! :) Skulle behöva ägna lite tid åt mig själv efter en stressig start på sommaren. Att smeta in ansiktet i choklad låter som något jag vill testa på :) Kram!

Jessie

Åh Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna: Moisture Mask med Jordgubb& Vanilj. Vore så härligt att få skämma bort sig lite efter en lång dag på jobbet. =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-ansiktsmask.html#comment



Ha det så bra!

Emma

Eftersom jag är stor choklad älskare skulle jag helst vilja vinna chokladmasken. Ska ha en liten tjejkväll o vad passar inte bättre om lite spa?

Kashaya

Skulle villja vinna chokladmasken så jag kan ha en lite spakväll här under ledigheten.=)

patricia

jag är gravid i nionde månaden och känner mig inte så jätte glamourös just nu ;) så jag skulle bli jätteglad om jag vann lite "lyx" till mig själv mitt i all bebisbestyr..

Tania

jag är med igen med samma motivering:)

Jag är med och tävlar om chokladmasken:)



Jag vill vinna den för att nästa vecka mönstrar jag på en Ostindiefarare(stort skepp) och kommer inte ha tillgång till varken skönhetsprodukter eller något i den stilen. Användning av vatten kommer vara begränsat så inge lyx för min del haha:P

därför skulle det vara perfekt med en liten lyxig stund innan detta:)

frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

jag vill ha den mask med choklad .Skulle vara kul att testa och ser om det hjälper mot min problem hy .

P R I M M S

jag är självklart med! jag har lite smådålig hy och då passar det utmärkt med lite härliga ansiktsmaskar! PERFEKT med choklad:) yey

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Chokladmasken låter väldigt spännande, och en ren och fräsch hy är ju aldrig fel... :D