SommarTävling! Vinn Lip Chic från ISADORA!



Jag lovade ju er en NY TÄVLING i morse för att det är SOMMAR och HÄR kommer den.
Jag har två LIP CHIC gloss från Isadora att lotta ut till två lyckliga vinnare.
Nyanserna GOLDEN RASPBERRY och CHAMPAGNE finns.
Skriv gärna vilket DU helst vill vinna om du har turen att bli dragen!

Har du en egen site eller blogg får du självklart gärna TIPSA dina läsare samt låna min bild,men det är inget krav för att vara med!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar att du deltar.
Skriv gärna något i stil med" Jag vill vinna", "Jag är med" etc. samt vilket av glossen du helst vill ha vid en ev. vinst!
ALLA kan vara med och slåss om glossen,bloggägare lr blogglös.
GLÖM EJ ditt namn,din mail eller din bloggadress i din kommentar.


Tävlingen avslutas på Onsdag den 8 Juli klockan 23.59.

Lycka till!♥

Pssst..Har lite fullt upp så jag presenterar vinnarna av Wet'n 'Wild cirka 23.30 ikväll!
63 kommentarer
cecilia croce

Hej,

Jag är gärna med i din tävling om lippgloss.

Mia

Kul med tävling! Jag skulle gärna vinna ett golden raspberry gloss :)

Millah

Jag är absolut med och hoppas jag har turen :)

ehli

SV: Taaack såå mkt..<33 Blir sååå otroligt glad.. :)

Nonne

Jag är gärna me o tävlar, golden raspberry (de rosa) vore mums :)

Angelique

GOLDEN RASPBERRY vore något :D

Anja

Jag vill gärna också vara med!

Nanna

Jag är med, helst golden raspberry :-)

evamar - tävlingsblogg

Jag är såklart med och länkar också i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/july/lipgloss-8-juli.html

Marlene

jag vill vara med och tävla

Sara

Jag vill gärna vara med och tävla, och om jag har turen att vinna så vill jag helst ha golden raspberry :)

Lindah

jag vill så klart vara med. skulle hällst vilja vinna champagne!

Nina - Glamourmamman

Jag skulle gärna vilja vinna champagne :-)

Cecilia

Åh, jag vill vinna..!

suss

Jag är gärna med och tävlar! Golden raspberry skulle jag vilja ha om jag vinner!! = )

Anne

Det till höger på bilden ("golden raspberry" antar jag).

jeanette lexonius

jag är gärna med och tävlar om Golden raspberry så glad du skulle göra mig om jag skulle vinna med vänliga hälsningar jeanette

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Kajsa

Klart man vill vara med!

Susanne

Jag är med i din sommartävling!

Sosso

jag e med

=)



Direktlänkn itll din tävling



http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/lipgloss-8-juli.html



Hälsningar



Sosso

Bella.l

Vill vara med och kan inte välja färg,de är lika snygga.

Martina

Jag är med!

Pernilla

JAg är med!

ejmis

Jag är med =)

Är lika intresserad av båda.

Malin

Hej! Jag vill självklart också vara med i din fina tävling! Om jag skulle ha turen med mig vill jag gärna ha Golden raspberry!

Jag har också länkat på http://villduvinna.blogg.se/2009/july/lipgloss.html



Håller tummarna, ha det bra så länge!

KRAM!

Sandra

Jag är gärna med och vill helst vinna raspberry glosset :)

Tina

Jag är med och önskar raspberry glosset om jag vinner!

Fia

Jag är med o tävlar om Golden Raspberry!

Petra

Jag är med i tävlingen om Golden Raspberry !

Birgitta

Jag är med!

Miranda

Jag vill också vara med!

Kashaya

Är gärna med och skulle helst vinna Golden raspberry

carro

åå va snygg blogg :D allt bra med dig idag?

Hanne

Så fine farger:) Om jeg vinner så vil jeg gjerne vinne Golden raspberry:)

Lena B

Jag vill vinna.

Helst vill jag ha färgen : GOLDEN RASPBERRY



[email protected]



Siv

Jag vill tävla och vinna. Vinner tar jag vilken färg som helst. Alla är lika snygga.

Fresh Design

Hej! Behöver du ny design till din blogg? Vi erbjuder både färdiga mallar och helt personliga designer efter dina önskemål. Kika gärna in, gillar du vårt arbete och har din tro inom oss, så hör gärna av dig med din budget och dina önskemål!

Jessie

Så fina nyanser! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna nyansen: Golden raspberry! =D



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-lip-gloss-fran-isadora.html#comment



Och här är min mailadress: [email protected]



Ha det så bra!

Maude

Jag är med, färgen gör detsamma!

Kattis

Jag vill vara med och tävla, Golden raspberry ser för härlig ut;)

Sylvia

Hejsan!

Vad kul att jag hamnade här och jag vill gärna vara med och vinna....vem vet! Golden raspberry är min favorit.

Malin

golden rasberry skulle jag vilja vinna:)

Caroline

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla och helst i färgen golden raspberry, känns helt rätt i sommar :-) Kram!

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla! Golden raspberry ser ut som en snygg sommarfärg... :D

E m m a

Åhh, skulle gärna vilja vinna =D

Om jag vinner vill jag ha Golden Raspberry :D

Martina

Jag är med och tävlar och hoppas på vinst. :) Önskar mig ett golden raspberry... :)

linnea

jag är helt klart med och tävlar, hade blivit superglad ifall jag vann :D



hade velat vinna GOLDEN RASPBERRY



håller tummarna nu, kram linnea

Sandra

Jag är med :D CHAMPAGNE!!

Karin

jag vill vara med

Karin

ps. den rosa vill jag vinna

Therese

Åhh jag vill gärna vinna lipglosset i färgen champagne.. =) Supermysig blogg..

Sandra [2barnsmamma]

Jag är gärna med och tävlar!

Om jag vinner vill jag ha GOLDEN RASPBERRY :)

Carita

Hej. Jag är gärna med :) Om jag vinner hade jag gärna tagit GOLDEN RASPBERRY.



Har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/lip-gloss-fran-isadora.html.

Ha en fin dag!

Smilla

Är gärna med =)

Anna-Lena

I´m in!

Annas inspiration

Färgen Raspberry håller jag tummarna för.



ha en fin kväll!

sandra

Åhh klart man tävlar! Spelar verkligen ingen roll :) Kan bli champange för det är många som vill ha raspberry! kan ge det till mamma i present, mammar behöver väll också lite ibland?:)



får hålla tummarna att jag vinner! / kram sandra 13 år



p.s: länkat på min blogg! http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=07212642

sandra

oj glömde min mejladress tror jag!

elin

Jag skulle vilja vara med, kanske skulel piffa upp mina läppar lite! Det spelar ingen roll vilken jag skulle vinna, men det vore kul att ha GOLDEN RASPBERRY

Kicki M

Klart jag är med =) Skulle gärna vilja vinna GOLDEN RASPBERRY.

Sarah

Hej!

Jag hade velat vinna golden raspberry!

Allt har varit så skit på senaste tiden så jag känner att jag hade behövt något för att komma på rätt spår igen! Och såna här saker blir jag verkligen glad av! :)

Ha det bra!