Reminder! Vinn Ansiktsmasker!


Dessa masker är riktigt bra och prisvärda. Du hittar dem på Kicks och Åhlens.

Ikväll klockan 23.59 så avslutas tävlingen där du kan vinna en välgörande ansiktsmask.
Vem behöver inte pigga upp huden såhär i sommartider?!

Du kan antingen vinna en Moisture Mask med Jordgubb/vanilj eller en Chocolate Mud Mask .
För att vara med så lämnar du en kommentar med vilken mask du önskar vinna samt en liten motivering.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Som vanligt går det bra att tävla EN gång per inlägg som rör tävlingen och detta är det andra och avslutande tävlingsinlägget.

Tävlingen avslutas Onsdag den 22 Juli klockan 23.59
Vinnarna presenteras Fredag den 24 Juli klockan 10.00

Lycka till!♥
12 kommentarer
Millah

Jag är med, jag vill vinna :):)

Erika

Hej nu har jag fyllt på min bloppis välkommen att fynda från 40 kr fri frakt !

Maude

Jordgubb och vanilj - två smaker som älskas av hela min familj...

evamar - tävlingsblogg

Jag är med. Räcker det med motiveringen i förra inlägget eller vill du ha den här också?

Linda

fortfarande med :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

ejmis

Jag är med =)

Tania

Jag är med och tävlar om chokladmasken:)

Jag vill vinna den för att nästa vecka mönstrar jag på en Ostindiefarare(stort skepp) och kommer inte ha tillgång till varken skönhetsprodukter eller något i den stilen. Användning av vatten kommer vara begränsat så inge lyx för min del haha:P

därför skulle det vara perfekt med en liten lyxig stund innan detta:)

Ellinor

Efter att ha legat feberkvaddad (igen) i tre dagar nu, hade en chokladmask verkligen varit en dunderkur för min bleka hy ;)

Kram

HannahSthlm

Evamar: Det blev kanske lite rörigt..Motivering är såklart valfritt..har du redan lämnat en motivering under det andra tävlingsinlägget så går det utmärkt med den:) Kram!

CherryCheek

En chocolate mud mask skulle göra susen för min trötta, glåmiga och oljiga hy! :)

Christina

Jag har min motivering i det tidigare tävlingsinlägget. :)