Reminder! Sista Chansen! Vinn Hudvård från Yvonne Ryding!


Vinn INSTANT REPAIR från Yvonne Ryding. Värde 98 kr.

NYA TÄVLINGEN kommer upp här idag innan klockan 18.
DET lovar jag på heder & samvete!♥

Tills dess....Passa på att tävla en sista gång i min tävling med vinst från Yvonne Ryding.
SISTA CHANSEN IDAG!

( Inte Torsdag idag,jag vet,men detta är förra veckans Torsdagstävling som AVSLUTAS ikväll)

I denna tävling så har du  möjligheten att vinna en produkt liknande Elizabeth Ardens bestseller Eight Hour Creme.
Denna "all-round" mirakelgörare heter A BEUTIFUL IDEA INSTANT REPAIR och kommer från Yvonne Ryding Skincare.
En produkt du alltid vill och bör ha med dig i väskan!

INSTANT REPAIR fixar torra läppar så du kan lägga läppstift snyggt sedan utan fnas,den kan användas på torra hälar eller trötta fötter så dina fossingar blir sommarfina i highheels,kan även användas på torra armbågar och händer eller var den nu behövs!

En OUMBÄRLIG liten tub som kostar 98 kr från Yvonne Ryding.

DU HAR NU CHANSEN ATT VINNA DEN HÄR HOS MIG!

För att tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
ALLA kan vara med och slåss om INSTANT REPAIR,bloggägare eller blogglös.
Glöm bara inte ditt namn,din mail eller en ev. bloggadress i din tävlingskommentar!

Har du en egen blogg får du GÄRNA TIPSA OM TÄVLINGEN,men det är inget krav för att vara med!

Som vanligt går det bra att tävla en gång per person/ipadress vid varje inlägg som rör tävlingen.
Det här är det ANDRA tävlingsinlägget i min Yvonne Ryding-tävling.
Är du redan med? Passa på att maximera dina chanser.
Är du inte med? Var det! Kanske blir det JUST DU som vinner?!


Tävlingen avslutas IKVÄLL FREDAG DEN 10 JULI klockan 23.59.
Vinnaren presenteras Söndag den 12 Juli ca 23.00.

Lycka till & TREVLIG FREDAG!♥
23 kommentarer
ejmis

Jag är med =)

Trisia&Jussi

Ha en trevlig freda!

Emme

Absolut med ;)

Bella.l

Den verkar vara bra,jag är med.

Andrea

Jag är med igen!

Maude

Jag vill också vara med;)

Jeanette

Jag är gärna med!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med. Ha en trevlig helg!

Andrea

Jag är med!

finaste

jag är med =)

Åsa

Klart jag är med! =)

Lindah

fortfarande med!

♥ Tina ♥

Jag är med :D

Josefine

Jag vill väldigt gärna vinna, behöver pigga upp mig med lite ny hudvård!

Anne

Med!

Siv

Jag är med igen och tävlar.

Trevlig helg önskar jag dig.

Nonne

Jag är gärna me :)

Nanna

Jag är med igen :-)

Ellinor

Keep my fingers crosse- jag är med!

Mariah

Jag vill vara med och tävla.

Rolf

Jag är med och om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få den läckra cremen i efterskott på hennes födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Kul också om jag vann, för vi bor granne med Yvonne Rydings föräldrar här ute på landet. Håller tummarna!!!



Mvh/Roffe

Cicci

Jag håller tummarna för att det är min tur att vinna den här gången! ;) Kram!

Martina

Jag är med!