Project Tapet...



Att välja tapet är ju nästan som att välja namn till sitt nyfödda barn.
Man tar ett beslut..och så får man hålla fast vi det. I allfall ett tag!
(Nåja,tapeter kan man ju byta..och namn också....men det är krångligt)

Jag är så nyfiken så ni anar inte!
Har haft telefonkontakt med målarna men eftersom jag är långt från Sthlm just nu kan jag ju inte kika in.

Vill se hur det ser ut! Hallååå!

Nästa vecka kommer mina nya lägenhet vara så som "jag vill",det känns underbart!
MEN även om man tänkt och valtvet man ju inte hur slutresultatet blir.
Spännande!!

Har ni fått före bilder? Attans..jag tror jag missat det va?

Ovan ser ni i allafall tapeterna vi valde från Björklund & Winqqvist.
Rek. er att kika in där om du vill ha en speciell tapet.
De har massvis med roliga märken och tapeter.Bästa tapetbutiken!!
Långt från allt finns i webshoppen ,men om man inte bor i Sthlm finns det ändå ett bra sortiment men kan välja och beställa ur HÄR.

Underbart stilrena fototapeter i svart och vitt samt dova kulörer fann jag i en katalog som jag inte visste existersade.
Har glömt märket men det är svenskt....kikar på fakturan sen!
Blev kär vid första ögonkastet och valde med hjärtat.
I mitt vardagsrum har nu detta torn fått en huvudroll.
DET var såklart..ta-daaa..TOUR EIFFEL!♥



Tror ni det kommer bli bra?
9 kommentarer
Xphoto

Nu den äntligen klar min andra blogg.

Min FOTOBLOGG.



Varsegod, ta en titt :)



Trevlig dag, tyck gärna till...

Emma says style, love & rock and roll.

Såå coolt med fototapet alltså!

Ellinor

Jag är helt övertygad om att det kommer att bli superfint!

Om du vill vore det jätte roligt att se bilder på det färdiga resultatet :)

Kram

HannahSthlm

Emma & Ellinor: Ja fototapeter är såå..superfint!

Såklart kommer bilder på resultatet,redan slutet på nästa vecka förmodligen!! Kram!

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack! :D



KRaaam

H

Linda/SÖTSUR

WOW, vad läckert med eiffeltornet:)

Ellinor

Vad spännande:) Blir nog kanonbra!

frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

sv åå gud va kul jag älskar tävlingar :)

Lilla Fröken

Det där Eiffeltornet på vägen blir nog jättefint!