Graffitti LANVIN? Hiss eller Diss?



Vi har en lugn kväll här bland kartonger och papper.
Jisses vad krångligt det ÄR att komma ihåg ALLT man ska teckna,säga upp,ha kvar,phu!

Då och då dimper det ner ett mms från "the musicproducent" som grädde på moset, det tioende idag? ,och jag förundras över hur påfrestande singelliv måste vara för vissa!
Skulle vara jättekul och skriva om den här storyn bara för att det är så KOMISKT men jag KAN inte!!
Är så glad att jag får VARA HEMMA HÄR och kolla på 101 Dalmatiner med mina killar.
(nåja,en kollar..men ändå!)

Hösten må kännas långt borta men snart står och knackar på dörren.
Färger hänger ju kvar och lär få en stor roll ur modeperspektiv.
Själv är jag ju grå och svart året om men piffar gärna med detaljer och accessoarer i FÄRG!

Kanske är LANVIN's Large Felt Bowling Bag en synonym med "mitt höst-jag"?

Nåja! Släpar ju med mig halva hemmet bara jag går til Ica så jag hissar även storleken!

Vad säger du om LANVIN Large Felt Bowling Bag?
Hiss eller Diss?
13 kommentarer
Att ha det gott

Jag säger Nej

Ani

Tycker inte om det.

Linda

Var gärna med och tävla i min blogg!

Davidoff

Asså på ett sätt ser den ganska intressant ut, men på bilden ser den lite ut som ett slöjd hantverke från nån kärring. Skulle gärna vilja se den i verklighet och känna på den innan man kan avgöra fullkomligt.

Irina

Nej, de där ögonen är bara för mycket. Diss. Har ingen humor alls när det gäller mitt utseende... ;-)



Ha en skön sommar, förresten. Det är hur långt kvar som helst till hösten. Ta ut ALLT nu när du har chansen! :-)

Lilla Fröken

Det där var ingen höjdare.

Ellinor

Kanske ingenting jag skulle välja...tyvärr ;)

SÖTSUR

Stenhård diss!

Helena

Godmorgon! Tycker den var rätt cool, men absolut inte till det priset! Hoppas att du får en jättebra söndag, kram!

kickan34

Hiss! :D



tack så mycket kram o hoppas dn helg var bra oxå!! :)

SÖTSUR

Sv: Ja, verkligen nytt! Det var svårt att vänja sig. Har du inget favvolack som du har lust att tipsa om. Vet ju att du gillar svart t ex;)



http://beyondsotsur.devote.se/blogs/2249057/vinn-goodiebag-.htm

caro - allt om sex, kärlek och allt däremellan!

Diss - superful!

Vilken fin blogg du har :) hittade den precis!



kram!

Jenny

Tycker den bara ser billig ut, tyvärr...