Balmain Animalprint Boots? Hiss eller Diss?



Jag BRUKAR ju snegla LITE avundsjukt på Balmain's skapelser mellan varven.
Avundsjuk för att jag aldrig skulle lägga SÅ MYCKET pengar på ett designerplagg som det kostar att klä sig i något från Balmain.
Men denna gång behöver jag inte tråna!
Djurmönstrat har jag sett som bakåtsträvende ett tag nu även om jag VET att det hänger med även hösten 2009.
(På dessa boots har jag dock svårt att se ens djurmönstret men någon kanske kan tala om vilket djur som bär detta mönster?)

Här ovan ser vi i allafall en blandning av stilett och moonboot? med kristallbroderat djurmönster.
Blandningen går loss på nätta 29 100 kr.

Hannah vill inte ha!

Vad säger du om Balmain Crystal Animalprint Boots?
Hiss eller Diss?
9 kommentarer
fia

Fram till och med den sista juli får du 20% rabatt när du beställer smycken för över 100 kr.

Då jag designar och gör alla smycken själv, finns det risk för att visa grejer inte finns kvar,

så det är först till kvarn.

Angelique

Blir nog en diss på dom, inget jag skulle vilja äga faktiskt ^^

delinda

det blir diss här med;) tycker inte de känns så djurmönstrat direkt haha

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej inget för mig heller!

Angelicas Closet

Jag gillar dom inte.



Kram

Linda/SÖTSUR

Usch, diss!

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

nej usch vilka fula! :D hahah tänkte samma sak som du, vilket djur bär det mönstret?! Konstig geopard kanske?



puss

Nina

Nja diss, inget för mig =)

Emma says style, love & rock and roll.

njäe det där var bara skumt!