Vad är egentligen en weekend utan Champagne Mojito's?


Min klänning kommer från Vila för er som undrar,men jag har sytt om den så just den jag har finns det ingen annan som har,sådant är ju faktiskt lite kul. 
Kanske borde börja sy om fler klänningar, ge dem en "personlig tuché...vad tror ni om det?)

Hade en mycket trevlig fredagkväll på Bistro Jarl.
Blev fler än en Champagne Mojito igår så aningen seg och disträ har jag varit idag.
Delinda och jag hade iallafall en mysdag i city med Chailatte på Espressohouse, shopping och sedan liten middag. Precis vad jag behövde idag..inga mer Champagne Mojito's ...denna vecka;)!

Shoppingen får ni se imorgon! (klänning & makeup kan jag iallafall avsöja att det är)
Någon annan som shoppat något kul i helgen?
21 kommentarer
Ellinor

Låter som en lyckad kväll. Skönt med lite avbrott till den annars så vanliga vardagen.

Hoppas att du får en trevlig söndag.

Kram

Linda

Du har fått en utmaning i min blogg.

Giulia

ojoj mojitooos;P

Linda

Aaah...härligt!

Linnea

Jag har shoppat !! Byxor från vila. tröja från indiska , klackskor från skopunkten och lösnaglar från Hm !

Finns bilder på bloggen om du är intresserad :)

KRAM <3 gud så fin header du har förresten !

Karin

oj vad ni reser mycket då:)

malinm.se

Jadå, man ska inte klaga =) men nästa helg får det vara lite mer riv i tycker jag. Din då?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad mysigt att ni sötisar är ute tillsammans =)

Ni är så fina! kram!

delinda

han en skön söndag nu gumman =) kraaamar

Emma

Drinken ser god ut :)

Angelicas Closet

Låter som en trevlig lördag!



Kram

Alexandra

Svar: Det är nog sant att det är sunt. Låter som att ni hade det trevligt igår. Nix, inget shoppande här. Ha en fin söndag. Kram

Hanne

Har aldri testet champagne mojitos, men det høres utrolig godt ut:)

Miss Agda

Jag tror absolut på att göra om sina kläder. Med små ändringar kan ett plagg se ut som ett helt nytt plagg.

Jag drack också en drink med lite skumpa i igår -gott!

Helena

Hallå där. Här är jag back on track igen! Låter som en kul fredagskväll, men tyvärr får man ju alltid betala lite för den i efterskott i form av huvudvärk och allmän seghet. Hoppas att du har en skön söndag!

Astrid

Hej!

Nu är det Tävling på min blogg!

Var med du också!

Du har chansen att vinna tre bra DVD-filmer!



Kul blogg du har:)

donnasandra

Åh champagnemojito.....Kram

Irina

Jag har faktiskt låtit bli att shoppa hela helgen. Mår konstigt nog bra ändå... ;-)



Du har förresten ett par utmärkelser att hämta på min blogg:

http://rosaglasogon.se/2009/01/18/vilken-bra-start-pa-sondagen/



Tack för en bra blogg!

mini

åå jisses champagne mojitos, alldeles för länge sen...vilket sug jag fick efter high heels, schysst outfit och ett par glas såna gudomligt goda!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Vilken piffig drink!!!

Anonym

vilken mysig dag! Men mojitos är inte så dumma dom ;)