Utmärkelse till mig!



Åhh..Söta Mia gav denna fina utmärkelse till mig.
Tack raring! Blev jätteglad.
Vet inte riktigt om man kan kalla min blogg för just "mammablogg" men jag förmodar man kan ge denna utmärkelse till alla mammor som faktiskt bloggar,eller? :)

Jag har flera bloggar jag gillar som skrivs av underbara mammor men tyvärr kan jag ju inte skicka vidare utmärkelsen till alla.
Egentligen gillar jag inte att skicka utmärkelser för det är alltid någon som känner sig glömd ..men det är inte min mening.
Jag skickar denna utmärkelse spontant vidare till dessa underbara mammor:

Linda/Beyond SötSur    Carolina

MiaShopping     Käthe Hos Amelia  

OneChicMama  

Felicia       Mama Mini      Fia      




Ni är alla bloggande mammor , söta personer och ABSOLUT värda denna utmärkelse!♥
21 kommentarer
mini

du är ju så söt! tack snälla rara, kramar till dig och dina två söta! mini

Erika

ÅH tusen tack för utmärkelsen! vad GLAD jag blir! Många kramar till dig!

fia

oj nu blir jag rörd , det va min första utmärlkelse , tackar så hemskt mycket , tusen tack hanna .

kram i massor .

fia

får jag låna bilden på utmärkelsen???

anna

Grattis!

Det är du väl värd!

Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Tack din underbaring - du förtjänade den du med=) KRAAAAAM

MiaShopping

Åh, tack! Du är verkligen värd din utmärkelse.

Linda

Taaack! Vad gullig du är:) Kramar.



och grattis själv;)

Anonym

tack :) ja d va dags å gö om på min sida :)



haft en bra dag?

stina

tack :) ja d va dags å gö om på min sida :)



haft en bra dag?

Anna-Lena

Grattis vad kul för dig! Ingen fara alls, korridorslivet är lite surrealistiskt. En del av oss är seriösa med våra studier och andra struntar totalt i det. Men så blir det när svenska studenter bor ihop med utbytesstudenter. Men vi har roligt mellan varven också.

Konsultpappan

Heeeeyyy.... Vem delar ut pappabloggsutmärkelserna då?



suck



...finns ingen rättvisa i världen.

delinda

grattis till dig sötgumman =)

Erika

Vilken fin utmärkelse du har fått.

Jag håller med om att det känns svårt att skicka vidare ibland, det finns ju så många man vill nämna. Men jag hoppas på att ingen känner sig stött om jag utelämnat någon, det är deras tur en annan gång

Jag brukar inte känna mig bortglömd om någon inte har nämnt mig just den gången för jag vet att de gillar mig ändå =)

Katja

JA :) är du med o tävlar?

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Katja: Nopp..tror Elin Kling får många tävlande ändå så jag ger mig inte in i leken denna gång;)!

sandra

Hej vi åker den 15 mars och vi har en tre månaders biljett men just har vi bokat hemresa redan den 8 april (mannen måste ev hem på jobb). Men som sagt biljetterna är ombokningsbara på hemresan så man vet aldrig. . . .

Ida

Du är absolut en av de bloggande mammor som jag tycker bäst om! Du får in dina barn så bra i bloggen, och det känns fortfarande som du!

Kram!

Solli

STORT GRATTIS till den fina utmärkelsen!

Emma

åh vad sött! Grattis

Lene-Therese

Väl förtjänt :)