Vinn Juicy Tubes Plump! Tävling!



Juicy Tubes Tävlingen fortsätter!

Du har chansen att vinna ett Juicy Tubes Plump från Lancome här hos mig.

Allt du behöver göra är att kommentera under tävlingsinläggen som rör denna tävling.
Tävlar du i alla inläggen har du större chans i lottningen sedan.

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Alla kan vara med,bloggägare lr blogglös.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav!

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
Tävlingen avslutas fredag den 16 Januari kl 23.59

Lycka till!♥
85 kommentarer
Ulrica

Jag vill vara med och tävla. Har tipsat om tävlingen i min blogg.

Therese

Jag vill vara med:)

Att ha det gott

jag vill vara med Ska tipsa hos mig senare idag

Emma

Jag har hört att de ska vara bra, men aldrig köpt något. Är lite feg med smink på läpparna, men jag tävlar gärna =D

Mahlin

Då skriver jag ett inlägg här med då :)

Jonna

Jag är gärna med och tävlar! =)

Ha en bra dag!



Kram!

Jenny

Jag är gärna med och tävlar!!

Ellinor

Jag lämnar en liten kommentar i form av en lott (en vinstlott hoppas jag)

fanny

jag är med:)

Angelique

I'm in ;)

Johanna

jag är såklart med och tävlar



min mail är [email protected]

Elisabeth

Skickar en kall och vintrig hälsning från Jokkmokk. Självklart är jag med och tävlar.

Må gott! Elisabeth

Cecilia K

Im In!

fia

jag är med och tävlar .

Emma

Jag är lätt med!

Hang - Designar bloggar

jag är med :D:D

AmandaM

Jag är meed :)

Nonne

Jag är med! :)

Nina

Åh, ett sådant har jag tänkt skaffa länge! Klart jag är med och tävlar :-)

sara

jag är med!!!!

Josefine

Jag vill gärna vinna!

Linda

Jag är självklart med och tävlar! :)

M08

Åh jag vill!

jessica

jag vill vara med! :)

Lojs

Jag är med! :)

Emma

Jag är med :)

sandra

Hej, jag är med i tävlingen !!!!

Hanna

Jag är jätte gärna med :) En kompis till mig har det och då brukar jag allti låna hennes :P

Sandra

Im in

Amanda

Jag är gärna med (:

Pernilla

I´m in=)

CherryCheek

Klart man är med! :D

Anja

Är GÄÄÄRNA med och tävlar!

MiaHB

Åh jag vill så gärna testa -- har aldrig haft en egen Juicy Tube!

Olelsi

Jag vill vara med och tävla, min mamma tål enbart Lancome så det vore kul att ge henne denna.



Hoppas på tur....



Kram Nettan i hälsingland.

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/january/juicy-tubes.html

Sarah

JAG VILL VINNA :D jag har aldrig vunnit något. och jag älskar Juicy Tubes :D

Millah

Jag är med och tävlar :):)

Fia

Jag är med i tävlingen!

Birgitta

Jag vill också vara med!

Camilla

Jag är absolut med och har även länkat på min blogg med tävlingar



http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/january/vinn-juicy-tubes-plump.html

Petra

Jag vill gärna testa Juicy Tubes!

Tina

Jag är med!

Gabi

I love Juicy tubes, så jag vill självklart vara med & tävla!

Lene-Therese

Jag vill vinna! :)

Amanda

Jag är självklart med! :)



håller tummarna

Lotta

Provar att öka på chanserna att vinna lite till.

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :)

Sara

jag är meed!

Robin ^^

jag vill vara med :D

Carro

Jag vill gärna vara med och tävla :)

mini

åå som jag älskar såna ljuvliga glossar! jag är självklart med och önskar mig all lycka, kram! mini

Ann

Ha en trevlig torsdag! Vill gärna pigga upp mig i vintermörkret med ett nytt läppglans! Kram Ann

finaste

Jag är givetvis med o tävlar =)

Bettan

Hej Hannah!

Vill gärna vara med och tävla :)

[email protected]

Jennifer

Jag är absolut med !

jenny

jag är med =)

Linda

jihaaa jag är meee!!!!

ronja

jag är med igen....

Maja

Jag vill vinna!!!

Barbro Vigeant

Har ingen blogg, men vill garna vinna.

Åsa.S

Jag är gärna med och tävlar!!

♥ SimplyMalin

Jag är gärna med och tävlar! :D

Sara

Kan det bli bättre. Juicy Tubes med plump? Jag vill självklart vara med och tävla! :)

Celine

Jag är med! :)

Erika

Jag är med

Erika

Jag är med

Josefin

Jag vill vara med!!! =D



E-mail: [email protected]

sofia

jag är med! :)

Kajsa

Jag är fortfarande självklart med ;)

Anna-Lena

Jag vill vara med och tävla!

Jenny

jag är med :)

evamar

Jag vill vara med!

emma

kul! jag är med :)

Emma

Jag är med, hoppas jag vinner denna gången hos dig:)

Cinsaga

Är med och tävlar !

Anne Solem

jag är gärne med och tävlar! :)

Kajsa

Jag vill så jäkla gärna vinna detta! Har aldrig testat något Juicy tube :(

Petra

Hej,

fin blogg! Och jag håller tummarna för mig själv :)

Lizelott

Jag är jätte gärna med och tävlar, Skulle vara super kul om man har turen att vinna



Kramar

Emilia

Jag är jättegärna med och tävlar och skulle bli extra glad om jag har turen att vinna för det höjer ju självförtroendet ganska mycket för mej och min del + gör helgen en miljon gånger bättre.

Hoppas på tur nu! :)



Min e-post är: [email protected]

Liza

OOOOO älsksr juicy tubes. Detta verkar vara en nyhet för mig dock^^

Är helt beroende av läppglans och detta skulle sitta fin fint i mörkret, ha mig i åtanke iallafall när du drar en vinnare. Skulle verkligen bli ÖVERLYCKLIG

Tilda

självklart vill jag tävla om detta snygga glosset! ;) Ha det bra! //Tilda

Malin Th

Åhh, vill jätte grna vara med(L)



kram