Undantaget som bekräftar regeln....right?



Sorry för usel blogging...men alla dagar kan inte vara bra bloggdagar..ehm?

Nu väntar middag med familj,bad av barn, lite jobb på webb och sedan..hör & häpna..TV!

TV4 har lyckats få mig att avsätta....nästan en hel kväll..och jag som typ aldrig ser på TV.

20:00 Semester Svenskar
K
an jag ju inte missa eftersom vi ska "flytta" till Phuket..nåja..långsemestra..;)
21:00 Made In Sweden 
....Åhh....jag gillade faktiskt det..är jag väääldigt pinsam nu..lr?:-)
22.40:Kvällsöppet med Ekdahl 
Mycket intressant! 
Sanna Bråding ska bla. prata om kaokainbrottet hon åkte fast för.
"Folk skulle bli förvånade" är rubriken på TV4 's hemsida och det tror faktiskt jag med. ...
Att folk verkligen skulle bli förvånande om de visste hur vanligt kokain är i kändisvärlden!
Jag har levt i både Sthlm och Paris och lite här och var och droger är mycket vanligare än vad man kanske kan tro.
Många modeller och kändisar lever på droger dygnet runt för att kunna hålla ett pressat schema,se pigga ut och vara smala....och prestera till max....tragiskt....men tyvärr väldigt väldigt sant!

Kommer du också hänga i TV-soffan eller vad är din plan för denna Onsdagkväll?

Kram♥
14 kommentarer
Kalle

Tjena Hannah!

Tänkte bara om du ville se klippet med mig idag!

http://www.1000apor.se/tv/det-aer-saepo

William är nog med nästa vecka!

Ha det bra!

Krama E & W från mig!

Helena

Gillade också Made in Sweden och kommer se det utan att skämmas, hihi!

♥ SimplyMalin

Jag har med sånna dagar då jag bara sitter framför tv:n hela kvällen och njuter. :D



Min plan för kvällen just nu; Se Madagaskar 2.

fia

här blir det en lång film på 3an sea change, om jag håller mig vaken.

önskar dig en trevlig kväll.

HannahSthlm

Kalle: Jag har ju då faktiskt redan sett klippet med dig på 1000 Apor:)! W visade mig i eftermiddags..funny..en ny karriär där med Style By Mats,Calle & Alex..lr?:D!

delinda

samma här gumman, slet mig från SATC ett ögonblick ;)

Niklas Erikssonriksson

Inget TV tittande för min del, flera dagar sedan senast.



/Mvh Niklas

Pearl

Kim i Made in Sweden är ju grymt duktig & unik. :)

Ellinor

Ingen tv för mig inte. Dock har jag äntligen lagt klart mitt pussel!

Hoppas att du njutit av din tv-kväll. Det är skönt att kunna unna sig lite omväxling emellanåt.

Kram på dig

ulle

Har också suttit och kollat på TV4 hela kvällen. Blir så grymt sugen på att åka till Thailand när jag ser programmet, men kanske nästa år.

Kalle

Jo jag hade möte med Mats och Alex några timmar förra veckan.

Vet inte när det andra vi filmade med både mig och Wille kommer men vi filmade tre timmars material och det där var ju bara 60 sekunder.

Fast mycket klipps ju bort som tur är för ibland blir det mindre bra..

William var grymt duktig!

Linda // Absolut Glam

Jag har fastnat hopplöst i "Made in Sweden" också. Tycker det är skitbra! Så ja, vi har samma guilty pleasure! ;)

Nina

Gillade också Made in Sweden, Kim Fransson är min klasskamrats lillebror =)



Ha en fin kväll gumman.

Suzan Freia

Snygg blogg ! :D