Tävling! Vinn Prickly Pear från The Library Of Fragrance


Värde 150 kr på bla. Eleven.

Här kommer det andra tävlingsinlägget  i Prickly Pear Tävlingen.

Är du redan med? Passa på att maximera dina chanser i tävlingen.
Är du inte med? Tag chansen!

Du tävlar om den underbara doften Prickly Pear från The Library Of Fragrance.
Prickly Pear är en favorit hos mig.
Doftar som en blandning mellan rosa bubbelgum,präron och melon....
Sommar med andra ord!
En uppiggande doft i gråJanuari!

ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du självklart jättegärna TIPSA om tävlingen,men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress om du deltar.
Skriv gärna något i stil med" Jag är med","Jag tävlar" etc. så jag vet att du deltarutlottningen.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen sedan.
En kommentar per person och tävlingsinlägg är som vanligt det som räknas.

Tävlingen avslutas Fredag den 30 Januari kl 23.59.

Lycka till!♥
53 kommentarer
Angel

åh jag ÄLSKAR library of fragrance,gud va glad jag skulle bli.

Att ha det gott

Jag VILL VINNA

Therese

Jag vill vinna:)

Linda

Jag vill vara med! :)

Elina

Jag är gärna med och tävlar :)

Nonne

Jag är med :)

Robin ^^

jag är med :D

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh jag är med =)

fia

jag är med och tävlar.

Emma

Såklart man är med :)

Ida

Jag är med!

Rebeccah

jag är med :)

Ellinor

Jag är med :)

sara

jag är med!!

Himeko

Jag vill vara med och tävla. ^_^

Amanda

jag är gärna med :)

Hang - DESIGNAR BLOGGAR

Jag är med :)

ulle

Klart jag vill vara med!

Millah

I'm In :)

AnnaaHonDen

Jag vill täääävla! Och vinna sötnos :D

Lojs

Jag är med! :)

Sara

Jag vill fortfarande vara med... ;)

Anonym



Je+pp, jagärmed!

Anonym



Hihi, jagärmed :-)

donnasandra

Klart man tar chansen!!

Miss Agda

Jag vill självklart att vara med ! Låter som en underbar doft :)

Erika

Det där verkar vara en doft för mig så jag är med i tävlingen =)

Härligheter enligt Erika

Jag är med!!!

Smilla

jag är med=)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar.

Lotta

Då ökar jag på chanserna lite.

Mahlin

Jag är gärna med och tävlar igen :)

Emma

ja e´me!

Olelsi

" JAG ÄR MED"

Nanna

Jag är med!

Maria

Låter jättemysigt!! Jag är gärna med.

Maria

Låter strålande!! Jag försöker!!

Carro

Jag vill jätte gärna vara med :)

Martina

Jag vill vara med!

Anita

Jag är med!

Michaela

Jag är med :-)

Rebecca.s

jag är med :)

MiaHB

Låter som denna doftar smarrigt, så jag vill gärna maxa mina chanser för vinst!

AmandaM

Jag är gärna med och tävlar :)

Susanne

Jag är också med och hoppas på tur!

Jennie

Jag är gärna med och tävlar, och skulle bli överlycklig om jag vann :D

Olelsi

Pax för att vinna!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Millah

Jag e med

Anne

Med!

Lifestyle by S

Jag är med och tävlar :)

Mickan

Jag vill vara med! :D

Thea

jag vill vinna!

Malin

jag vill vara med! :)