Ny Tävling! Vinn Prickly Pear från The Library Of Fragrance


Värde ca 150 kr på bla. eleven.

Ny tävling igen! Kul va?!
Denna gång lottar jag ut en av mina personliga favoritdofter från
 The Library Of Fragrance.

Prickly Pear doftar päron fast rosa...ungefär..lovely;)!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut och det går som vanligt bra att lämna en kommentar per person och inlägg som rör tävlingen.
ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.

Har du en blogg får du gärna länka och TIPSA om tävlingen men det är inget krav för att deltaga.
Glöm inte att lämna namn,mejl eller bloggadress om du vill vara med.

Tävlingen avslutas Fredag den 30 Januari kl 23.59.

Lycka till!♥
107 kommentarer
MiaHB

Den här tävlingen vill jag verkligen vara med i! Så som du beskriver den verkar den ju vara supersmarrig o ett perfekt sätt att välkomna våren!

Johanna

jag är med och tävlar

Ellinor

Jag är gärna med och tävlar.

helena

jag är med :)

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :D

fia

jag är med och tävlar så klart , vad kul .

Susanne

Denna tävling vill jag inte missa,...hoppas på jättetur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emilia U

Jag är ockås med och tävlar, doften låten jättegod! :)

Rebecca.s

JAG ÄR MED :)

Sofia

Jag är med och tävlar :)

Olelsi

Det blev som jag ville!!

Jag är med



Länkat:

http://olelsi.blogg.se/2009/january/tavlingsdags-var-med-du-oxa.html



Kram Nettan i Hälsingland.

CherryCheek

Klart man är med!

Parfymfreak som man är :D

Elina

Jag är gärna med och tävlar :)

Bettan

Hejsan! Vill gärna vara med och tävla :)

KRAM!

Anonym

Jag är medmedmed!!

Mahlin

Jag är med :)

Rebeccah

Jag är med! :)

Rebeccah

Jag är med! :)

Helene Ljungberg

japp

Malin

jag vill vara med! :)

Debbie

Åh så roligt! Låter som en mysig doft att ha på sig :)

Emma

Självklart är jag med och tävlar :)



Har nyss skrivit ett inlägg om hur jag tycker dina tävlingar är på min blogg :)

Elsa

Jag hänger på, har redan "Laundromat" o den dofter gudomligt!

Emma

Jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med!

Angelica

Jag är med :)

AnnaaHonDen

Jag vill vara med sötnos :)

Jackie

I'm in :)

freja

åhh vad roligt med en tävling, första gången jag tittar in i din blogg & lär bli en fortsättning med de :) ta gärna en titt i min med :)

Elizabeth

Vore inte dumt alls att få dofta päron som belöning efter ett hårt gympass :-)



[email protected]

Linda

Jag är med så klart.

emma

Jag vill gärna vara med!

Pernilla

Självklart är jag med, älskar library of fragance=)

Amina

Jeg er med! :D

Amanda

jag är med :)

Rachel

Jag är med..

Hang - DESIGNAR BLOGGAR

Åh! Vad kul, jag är med1 :)

Celine

I´m in :)

Anonym

Jag är med, älskar tävlingar!

Anja

Vill gärna vara med och tävla. Och kanske vinna?

Nina

Jag är självklart med :-)

Himeko

Nya dofter är alltid spännande och lite uppiggande. Jag är med. ^_^

Sara

Gud så roligt, jag är med :)

Bim HD

Jag är gärna med...

Må så grankott... säger den blivande arbetslösa...

Nonne

Den här är ja nyfiken på, jag är med! :)

Cecilia K

Im In

Anne

Jag är med! :)

donnasandra

Jag är meeeed!

Lotta

Gör ett litet försök.

Elina

Yeeeey count me in! ;) Jag länkar till dig på min blogg också så får vi hoppas att ännu fler söta läsare tittar in hos dig! ;) Pusssss

Emme

Åå! Va kul! Den verkar som en god doft!

Jag är med! :)

Jag länkar till din tävling på min blogg!

Kram!

Annika

Självklart vill jag vara med o tävla om denna härliga doft.

Smilla

Jag är gärna med i utlottningen =)

Lotta

Hej Hannah, jag vill gärna vara med...

mini

åå de där har jag gått och suktat efter länge, skulle göra mycket i den här gråa och trista vardagen att vinna den ljuvliga. all lycka till mig som snart försvinner i det här hemska mörkret...mini

Att ha det gott

Jag vill sååå gärna vinna

Är så nyfiken på denna

marita

är med

*Miss Attitude*

Tänk om jag skulle kunna vinna någongång!? =)

Snygg blogg förresten!

Pamela

Doften verkar vara väldigt god och speciellt!Vore kul att testa den!

Ninni

Såklart jag vill vara med! :-)

Ulrica

Åhh den vill jag vinna. Jag är med.

Robin ^^

jag är med :D

Anonym

Får en liten syster vara med & tävla? ;) Jag kom hem igår och det hängde ett packet på dörren. Gissa om jag blev nyfiken... ??? Men not for me... till dig! =) Du får det på fredag. När kommer du? Puss Puss

Jennifer

jag vill vara med :)

Nanna

Jag är med!

Anita

Jag vill vara med!

Emelia

Jag vill vara med! =)

TESS

Ja tack! :D



En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

Emma

jag är med :)

Tania

Jag är med, kan dock inte länka än då jag inte kommer in på blogg.se:S

evamar

Kul! Är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/january/parfym-30-januari.html

leopardia

oh, rosa och päron, jag vill vara med! :)

ha det fint.

och du, den där rosa donna karen-kappan i nåt inlägg ovan, jag håller med dig, den såg lite ut som en livlös katt...

linda

jag vill vara med! älskar parfymer!

Sara

Åh. Du har verkligen alltid bra vinster i dina bloggtävlingar. Klart jag vill vara med och tävla om denna... :)

Millah

Jag är absolut med :):)

Linda

Jag vill också vara med. :)

Martina

Jag vill tävla!

Annas tävlingsblogg

jag är med och tävlar, har även länkat i min tävlingsblogg

Therese

Jag är med, måste säga att du har så bra, roliga och tänkvärda tävlingar (syftar då på barncancerfonden och nallen för en tid sedan)

KRAM

Amanda

Jag är helt klart med :D

Jenny

jag är med :D

Liz

Jag tävlar gärna och du har en länk sida;

http://chiclady.blogg.se/2009/january/-hannasthlm-tavlar-ut-doften-prickly-pear-fr.html

Kram från Liz :)

Kajsa

Jag vill, jag vill!

ingela

är med och tävlar=)

emma

jag e med..låter som ett trevligt nagellack =)

Lisa

Jag är med och vill jättegärna vinna :D

Erica

Oh vilken fin vinst! Den vill jag såklart gärna vinna :o) Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra start på det nya året, det var lääängesen vi sågs på bloggträffen i Gbg nu, hihi. Kram Erica

Lotta

Jag är jätte gärna med och tävlar

Celine

Jag är med :)

Lisa

Emma

jag är med :)

Cecilia

Är det inte min tur och vinna denna gång? Hoppas, hoppas!

sthlmBEAT girlzz [E L I D A]

jag skulle älska att ha en prickly parfym!

Härligheter enligt Erika

Jag är med!!!

Michaela

Jag är med!

Maria

Jag är gärna med!!

emma

ååh va kul. är med :)

Carita

Hej, jag är gärna med :)

Ha det bra!

victoria

jag vill vara med och tävla :D

Helene Ljungberg

min gamla tog tjuven därför hoppas jag på turen

helene

Sabina

jag är med :) [email protected]

Lifestyle by S

Jag är med och tävlar :)

Cecilia

Jag vill vara med! =D

Mickan

Jag vill vara med! :D

Malin

Jag vill vinna! :)

jonna

jag är gärna med!