Ny Tävling! Vinn Juicy Tubes Plump!


Passa på att tävla om Juicy Tubes Plump i nyansen No 76 Rose Sorbet.
179 kr på bla. BeautyPlanet.

Nu kör jag igång den utlovade nya tävlingen!

Ni röstade och ni valde..tadaa.. Juicy Tubes Plump från Lancome.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Skriv gärna något i stil med " Jag tävlar,"Jag vill vinna" osv. så jag vet att du är med i just tävlingen.
Det går bra att lämna En kommentar per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut.
Tävlar du i alla inlägg som rör tävlingen har du större chans i lottningen sedan.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.

Tävlingen avslutas Fredag den 16 Januari kl 23.59.

Lycka till!♥

JAG LOVAR PÅ HEDER & SAMVETE ATT PRESENTERA YSL-VINNAREN SENAST KL 21.00 IKVÄLL SÖNDAG.
DET TAR LITE TID MED LOTTERNA MEN DET GÅR FRAMÅT;)!

86 kommentarer
sara

Åh herregud vad jag vill vinna den här!!!

johanna

wow de vill jag vinna

amina

Jeg vil vinne :D

Liz

Jag är med så klart!

Länkar som alltid.

nadja

jag är med och tävlar och hoppas jag vinner

Emma

Im in!

ronja

jag vill vinna. Påriktigt. Det här är ju snart som en tradition att jag deltar i dina tävlingar

Den lille stridsvagnen

Jag vill inte tävla, Jag vill bara meddela att, du är MYCKET bättre än blondinbella. MYCKET BÄTTRE.



Nu är jag ju inte så intresserad av mode men ändå, man vill ju bidra.

fanny

jag är med!

Ellinor

Trots att min röst föll på en av de andra produkterna tar jag ändå tillfället i akt och provar min lycka här i tävlingen :)

MiaHB

Jag är gärna med i din fina tävling!

Ida

Jag vinner gärna! ;)



Läste att du ska till thailand med familjen i vår - hur länge stannar ni då? Spännande! Kramis

Emma

Jag är med och tävlar :)

Anne B.

Jag är med och tävlar.

Lojs

Jag vill ha! :)

Fia

jag är med och tävlar .

Therese

Jag vill vinna:)

Sassy

Jag vill vinna!

Cecilia K

Självklart är jag med och tävlar:)

AmandaM

jag är gärna med i även denna tävling :)

jessica

jag vill helt klart vara med :)

Anja

Här vill jag gärna vara med och tävla!

marita

vill gärna vara med.

Nina

Jag fullkomligt älskar Juicy Tubes!

Vill såklart vinna =)

Angelique

Klart jag är med :D

Robin ^^

jag vill vara med :D

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Olelsi

Jag vill vinna....

Nonne

Är gärna med o tävlar :)



PS. Tack för en blogg som intresserar :D

Rebecka

Jag är med och tävlar :)



har du en bra söndag? :)

evamar

Jag vill också vara med.



Har länkat i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/january/juicy-tubes-16-januari.html

Anonym

Titta in i min blogg om du vill vinna 1000 kr! :)

Amanda

oh, jag vill gärna vara med (:

Emilia U

Jag vill cokså vara med och tävla, du har alltid så fina priser! :)

Kajsa

Jag vill vinna! Har aldrig testat Juciy tubsen, har bara hört bra saker om dem. Lååååt mig få testa för en gång skull!

getpalmd

Jag är också med :-)

Emma

Jag är gärna med och tävlar :) Kul tävling!

erika

jag är med i tävlingen

Elizabeth

Jag har ett smalt streck till läppar, skulle bli glad över att få lite mer plump :P

Är självklart med och testar turen!



[email protected]

ejmis

Jag är som vanligt med när du har en tävling =)

Lizelotte

Jag är med...

bella.l

vill gärna vinna.

M08

Om det är ngn tävling jag vill vinna så är det sån här :D läppglans <3

Jenny

jag är med :D

Pernilla

Jag e med som vanligt=)

Smilla

Jag är gärna med i utlottningen =)

Sara

jag vill gärna tävla!

Hang - Designar bloggar

ÅÅåh jag vill vinna!

Wysteriia

Jag är med :D

Josefin

Jag vill vara med och tävla! =D





e-mail: [email protected]

Mahlin

Sv: ja, jag har vart i Kamala. Det var jätte fint där. Och stranden är helt underbar. Det är ett av dom mysigaste ställena jag vart på i Thailand. Hoppas ni kommer stortrivas där lika mycket som jag gjorde :)

Tack, hade en bra kväll, hoppas du får det med!

Jag vill även vara med och tävla, älskar det där läpp glanset, det bästa jag testat någonsin.

Lotta

Love juicy tubes vill självklart vara med.

Lotta

Mina kommentarer försvinner men jag provar igen.

Älskar Juicy Tubes så jag är självklart med i tävlingen.

Rebecca.s

JAG ÄR MED , SNÄLLA LÅT MIG VINNA NU :)

Linda

Gaaah jag är med.

Sara

Är med och tävlar :)

HannahSthlm

Den lille stridsvagnen: Men du är väl för söt du;) Bättre än Blondinbella..jag? Man tackar:)!

Susanne

Hoppas jag tar vinstlotten!

Agnes

Jag är självklart med!

Sandra

Jag ör med

emma

Åh, jag vill hemskt gärna vara med och tävla om denna!

Annika

Jag är gärna med o tävlar om det läckra glosset.

Emma

Jag vill jättegärna vara med ^^

Ulrica

Jag vill vara med och tävla. Tipsar i bloggen så fort jag har möjlighet.

Linda

Tadaa jag är med!!

mini

åå så ljuvlig! jag är helt tokig i såna fina så självklart är jag med och tävlar, all lycka till mig! mini

Rebeccah

jag är med :)

millah

Jag är med

liisa

åh va roligt med en tävling. jag är gärna med och tävlar =)

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Eva

Jag är med!

Cecilia

Sminkguru som jag är så självklart vill jag vara med i tävlingen (och vinna)!!!

Amanda

Åh, skulle vara så kul om jag vann! :) Har velat ha ett sånt ett bra tag nu.. Så jag är med och tävlar!



Håller tummarna :)

Anna-Lena

Jag är med!

astrid

Jag vill gärna vinna! :D

Jennifer

jag vill gärna vara med och tävla:)

Linda

Jag är med! :)

lollo

jag är med

annika

Jag är med!

catharina

Jag vill garna vinna - jag ar en san gloss junkie! :-)

finaste

Jag är med :D

Bettan

Hejsan Hannah!

Hoppas allt är bra med dig :)

Jag vill gärna vara med i din tävling.

Många kramar!

[email protected]

Li

hoppas på vinst

Caroline

jag vill vara med o vinna!

Celine

Jag är med! :)

emma

jag vill vinna :)