Mamma..hur ser du ut nu igen?

Egentligen tycker jag inte att man behöver be om ursäkt för att man inte haft tid att updatera som man brukar.
Men för er som ändå brukar kika in här ofta så vill jag skriva att nu när jul,nyår,trettondag och allt annat som rullat på är över så kommer min blogg fortsätta som innan julrushen startade.Precis som vanligt!
Det var varit intensiva veckor,inte bara för mig kan jag tro,och på ett sätt blir det skönt att återgå till vardagen.


Killarna är hemma nu efter en vecka borta och igår sa Elliott i telefon:
-" Mamma..jag kommer nästan inte ihåg hur du ser ut,det var så länge sedan vi sågs nu".
Då hade det gått 6 dagar. För oss är det lång tid att vara ifrån varandra.
Jag vill att det här året ska bli speciellt,fast det vill man kanske när varje år startar?
Jag ska fundera vad jag egentligen vill och inte bara vad alla andra vill,göra kloka och genomtänkta val ,man kan iallafall give it a try.
 Nyårslöften har jag inga alls,mer mål som jag vill arbeta för.
Nopp..dax för en kopp Chaitea!

8 kommentarer
Irina

Vad spännande med nya mål. Glöm inte att berätta vad du kommer fram till, menar alltså det där om att ska fundera på vad du egentligen vill. Skadar inte att skriva ner det. :-)

Fia

vad bra att lägga mer tid på vad du vill just bara du , det är nåt man borde göra oftare , och jag gillar din blogg precis som den är .

kram

Ellinor

Skönt att grabbarna nu äntligen är hemma igen, alla helgdagar över och att den vanliga vardagen nu är på intågande.

Jag tror och hoppas att 2009 kommer att bli ett väldigt bra år för dig. Det gäller bara, precis som du säger, att fundera på vad DU vill och inte vad alla andra vill.

Massor med kramar till dig

mini

åå elliot, gulle! hoppas ni får en fin dag idag, började killarna skolan idag de också? mini

Marika

åh vad gulligt sagt :) måste vart jobbigt för dom..

Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

NAW vilka gullungar de är och va skönt att ha dom hemma nu. Jag kan inte leva utan mina=)

HannahSthlm

mini: Nopp..de börjar imorgon:)!

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.