LV Sprouse Collection..Hiss eller Diss?


1. Monogram Roses Speedy Ca 10.500 kr
2.Monogram Roses Never Full MM Ca 10.900 kr
3.Monogram Roses Accessories Pouchette Ca 4.010 kr


Jag älskar ju LV och min LV Speedy 35 är flitigt använd.
Nu finns Louis Vuitton "limited edition"Sprouse Collection ute och priserna är nästan dom dubbla mot "dom gamla vanliga monogram-väskorna".
Söta..jaaa...men varken en Hiss eller Diss från mig...vill någon ge moi en pouchette så visst.;)!

Vad säger du om Louis Vuitton Sprouse Collection?

Hiss eller Diss?

26 kommentarer
Malin

Taaack, jag ska öva på :D



Jag säger nog diss, har aldrig gillat den typen av väska. :)

Emma

näe jag dissar. Det blir lite för mkt!

Kalle

Gah!

Vill ha :)

Johanna

jättefina hissar gör jag

Angelique

Diss :)

Therese

Kul med en twist men förmodligen inget jag skulle prioritera eftersom dem är ytterst säsongsbetonade enligt mig.

delinda

håller nog med dig gumman =)

Ellinor

Jag tycker faktiskt att de var riktigt söta :)

Sessan



Hiss,hiss!!!! Å, åtminstoen en liten väska!

Hanne

Jeg vil også gjerne ha en pouchette;) Jeg sier diss, synes de vanlige monogram-veskene er finere!

Mariah N

Tycker kollektionen är snygg och säger Hiss,

Ellinor

Nej ush jag gillar inte LV alls!

sandra

Jag dissar !! Jag har aldrig gillat LV:s olika sommar kollektioner. Tycker att dom ser löjliga ut samma med kollektionen med körsbär. Jag fattar liksom inte grejjen ???

fia

den va liten söt den kollektionen , så jag hissar den.

Nicki

nä inget för mig! sötast var i så fall den lilla pouchetten

Linda

Hej tjejen! Måste nog säga att jag tycker att den ser lite barnslig ut..

Juliana

Diss :( usch..

Amanda Constance

jag tycker LV vanligtvis gör snygga grejer men de här måste jag nog dissa. dem ser lite tantiga ut faktiskt.

Niklas Eriksson

Tyckte alla tre var snygga. Men Amexkortet får väl hjärtattack om man skulle gå och köpa alla tre åt nån tjej...



/Mvh Niklas

Lotta

Söta men inte värda sitt pris, tycker nog bättre om orginal monogram, så Diss för mig.

Sanna

Jag tycker inte om allt det där krims-kramset / trycket., så jag måste tyvärr säga diss

Sara

Diss.

Angelicas Closet

Jag har den vanliga pochetten och speedyn och föredrar dom naturliga ;) Utan blommor.

elisabet

Nja jag föredrar den vanliga, känns mer stilren.

Rachel

Måste säga diss, blev lite väl mycket

Anonym

Jag vill fett dissa alla Louis Vuitton-väskor som finns!
Fattar verkligen inte att det finns tjejer om är beredda att lägga hur mycket pengar som helst på de där fula väskorna!
Det skulle fan inte förvåna mig om de flesta fnaskat till sig pengar för att kunna köpa den väskan för att efterlikna sina förebilder på Stureplan.
Köp något vettigt för pengarna istället på en ful jävla Louis Vuitton!!!!!