Louis or Vuitton?



Först gillade jag inte den här nya kollektionen från Louis Vuitton så himla mycket.
Kollektionen som hämtat inspiration från  LV Iconic Collection 2001 och pop & punk kulturen från 80-talet.
Men ju mer jag ser kollektionen,ju mer tycker jag om den!
Brochen är helt ok och nyckelringen skulle jag inte tacka nej till.

(Solglasögonen i samma kollektion är dock gräsliga,men det är en annan sak;)

Armbanden är riktigt piffiga. Mina favoriter ur kollektionen!
Pink..och man kan välja på antingen Louis eller Vuitton.

Vilket armband skulle du välja?
Louis eller Vuitton?

Någon som vill ge sig på en gissning vad armbanden kostar?
(svaret presenteras såklart senare under dagen..)
12 kommentarer
Passepartout

Då har du himla bra klädsmak :)

Erika

Jo men hon är förskräckligt söt :-) jag är helt förtrollad av våran lilla sessa! jag var i sthlm i går och det var så kul, för hon satt och log åt alla stockholmare och det var massa som kom fram o sa att hon var så söt. Lite leenden skadar ju inte i rätt så stressade sthlm ;-) Älskar föressten armbanden :-) Trevlig helg!

Karin

vad roligt:) nej har inte hunnit tänka på outfit än.. reser hem över helgen nu snart så har nog med den packningen:p vad ska du ha på dig? är det glammigt värre som gäller eller vad är det för dresscode? kramar

Mia

Nyckelringen var faktiskt riktigt snygg. Jag hade helt klart valt Vuitton :)

Angel

häftiga

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh jag tycker det ser helt galet snyggt ut!



och jag förstår att dina söner är viktigast men att du faktiskt får vara ledsen för att du itne kan ta weekenden i Paris..gumman.



Puss!!

Christine

Haha, ja liiite dyrare! :-P

Hoppas du får en riktigt trevlig fredag! Kram

jennifer

jag tyckte det såg riktigt snyggt ut, färgglatt och trevligt =D. Hoppas du får en trevlig helg!

delinda

åh vilka fina =) hur går det med outfit-väljandet? puss

Karin

ah I see,, tänkte också så.. lite sådär "vanligt" utgångs-helgfint:) ha en fin fredag nu!!:) kramar

AnnaHonDen

jag gissar på 12000-13000

ronja

vuitton