Denim Snow Wash Leggings ....Complicated!


1. ONLY Cool denim leggings 299.95 kr
2.ONLY Leggings dark snow wash 259.95 kr
Du hittar dem hos Only


Jag är ju smått addicted to leggings...sant!
Jag lever i leggings, nästan dygnet runt.
Jag har lack,lace,sammet,guld, denimimitation och många måånga fler..
Några leggings med dragkedja har jag inte så därför slog jag till på dessa ovan från Only.
Käthe har de blå raringarna och tipsade mig att välja stl 26 lr 27.
Igår kväll när jag då finally skulle lägga min order..hmm...någon som tror 26 eller 27 fanns kvar i webbshopen?
Näää...vad dum man är som väntar ibland,jag borde ju slagit till omg.

Nu fick jag då göra ett litet impuls-experiment .
Jag valde 25 på de blå för dom är mer strech i.
Fick snällt klicka hem 28 på de svarta/stentvättade för det var minsta storleken kvar ,men dom innehåller mindre stretch..så kanske kan passa?Vad tror ni?

Onekligen lite spännande att se om NÅGOT av paren passar när de anländer..fortsättning följer!

Vilket par gillar du bäst?
Cool Denim eller Snow Wash?
13 kommentarer
Hanne

Coole:) Cool denim er nok min favoritt, fordi jeg elsker blått:)

Marika

Jag gillar faktiskt båda :-) Är med helt såld på leggings, går i de typ varje dag som du skrev ;-)

jenny

Jag älskar dom ljusa :) Har testat dom men inte köpt dom än men ska göra det!

emma

Snow wash måste jag säga. Så fiiina =)

Nergårds-Emma

Dom blå är finast! Faktiskt skulle jag vilja ha såna själv. Men jag har ingen aning om vad jag har för storlek, har aldrig jeans annars. Jag får kanske kika och prova inne i stan!

fia

hihih jag shoppade på vila idag ett par jeans leggins , ett par svarta och dom är ju super sköna och ser precic ut som vanliga jeans i stuprörs modell , är supe nöjd , hoppas du blir nöjd med dina. hm undrar bara va jag ska ha till har du några tips ??

kram

Niklas Eriksson

Jag gillar de svarta bäst. Men du kommer att bli snygg i båda, garanterat!



/Mvh Niklas

Emma

åh snygga! De ska jag kolla in! Kan inte bestämma mig för vilka som är snyggast..

Ellinor

Jag önskar att jag ägde ett par vettiga leggings. Det är något jag ofta saknar men hela tiden glömmer att köpa suck. Kanske en sak som jag faktiskt behöver nu i vår :)

Hoppas att de du köpt passar, de var verkligen jätte tuffa båda två.

Kram

Solli

nej vad cool! Jag älskar leggings, det finns inget skönare att gå runt i dom :o) De här ovan skulle vara ett perfekt komplement till mina vita o svarta som jag redan har. Riktigt snygga är dom med denim imitation! Jag gillar bägge modellerna!



Svar: Tack för din fina kommentar! Power-walks är bra motion! Själv gillar jag inte att springa eller jogga o därför passar powerwalks alldeles utmärkt :o)



Kram!

Nina

Denim tycker jag!

Therese

Jag gillar både men på migsjälv skulle jag nog föredra dem blåa.

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.