Kamala Beach..Thailand...Here We Come!

Gosh! Jag har bokat in killarna och mig på en fligt,jag har prel. bokat ett hus i Thailand och skola!
We going awaaaay!
F*n (sorry) vilken kul bloggning ni kommer få, för att inte tala om hur underbart min lilla familj kommer ha det, me adore Thailand!
Man lever kanske bara en gång,så det är bäst att passa på.

Vad väntar jag på då'rå..att det ska bli Mars..kanske?;)



Psst! Jag presenterar VINNAREN av YSL-Glosset imorgon samtidigt som jag kör NYA tävlingen!RÖSTA PÅ!
33 kommentarer
Johanna

ja verkligen så kul

Gustaf

Jag tycker du är fantastiskt snygg!!!!

delinda

åh vad underbart gumman!!!!massa kramar

Ninni

Hur länge blir ni borta och kommer du att blogga därifrån är frågan...

HannahSthlm

Gustaf: Hahaha..men du..tack detsamma;)!



Delinda. JaaaQ!;)



Ninni: Ohh..Jag vet inte hur många veckor vi blir borta men blogga kommer jag självklart under alla omständigheter att göra! Promise!:)

sandra

Tjooohooo vad härligt !! Jag har bott i Phuket i flera olika omgångar men barnen har aldrig gått i skola där.

Vi åker iallafall ner i mars till phuket och stannar i en månad. Vi kanske ses då. Vore ju väldigt trevligt !!!

Linda

...men hjälp, vad härligt det låter! ja, man lever bara en gång.

Ellinor

Det ante mig att det var dessa tankar som hägrade hos dig under gårdagen. Med ett LITET uns av avundsjuka måste jag ändå säga hur glad jag är för er skull- vilken möjlighet! Ni kommer att få det underbart.

Hoppas att du kan njuta av en kväll i tv-soffan nu.

Kram

Irina

Oh, vad härligt! Ser fram emot många vackra bilder med sol, palmer, hav och allt annat som inte finns här just nu. :-)

Fia

va härligt för er att åka dit , varmt och skönt .

önskar dig en toppen helg .

Hanne

Så fantastisk:) Blir spennende å følge dere i Thailand gjennom bloggen:)

mia

Waooo, vilken upplevelse & det vore supernice att få "följa" med.



Stora kramen & ha en toppenkväll.

Angelique

Härligt! Ska själv ev. iväg till Thailand i sommar :D

Felicia

men'nej.

william får inte åka.kommer sakna honom fettmycket':(

Mahlin

Åh va härligt :) Jag har vart där, är helt underbart! Hoppas ni får det så bra :)

Frida

Wow, så härligt för er! Häftigt att göra slag i saken och resa iväg, får man följa med i resväskan? ;)

HannahSthlm

Felicia: Åhh..men William kommer aldrig glömma dig iaf..lovar..du får hälsa på oss:)!

queenpeach

kul! om du vill ha tips/råd är det bara att du hör av dig till mig som redan bor här ;) jobbar ju även en del som lärare så har koll på det med :) kram

Emma

Gud så roligt gumman!

Nina

Gud så härligt! Ser fram emot bloggning därifrån.



Kram.

Sessan



Wow! Superhäftigt!



En fråga bara, det var ju debatt för ett par veckor sedan om ett föräldrapar som inte fick ledigt ifrån barnens ordinarie skola, utan så skulle de minsta sin plats, fast de skulle åka i Januari redan tror jag...och bli borta i ngn termin eller var det mer?



Nåja, det där är väl mest det som håller mig hemma i Sverige, barnens skola alltså. Annars har ju maken ett jobb där man tjänar asmycket mer än i Sverige så ur den aspekten + värme blir jag ju sugen på att göra som er!



Ååååh, vad spännande! Jag blir så inspirerad. Kram

Finlandssvensk mamma

Hej Hanna!Spännande med Thailand!:-)

Vad jobbar du med när du kan åka iväg "bara" så där?



Kram

anna

Låter jättehärligt!

Hur länge skall ni vara borta?

ha en trevlig helg!

HannahSthlm

Sessan: Jag tror det är svårare om man är borta länge och vill vara fortsatt inskriven i sin gamla skola. Man kan ju förstå om en skola inte vill ha elever inskrivna som inte är där om det rör sig om ett år tex. Sen kanske det hade något med skolpeng att göra? Hörde inte den debatten själv så jag vet inte! Men spännande ska det bli och vi blir ju inte borta så länge:)!



Finlanssvensk mamma: Via internet,flexibel:)!

ulle

Gud så härligt det låter! Jag önskar jag och gubben kunde åka iväg dit några månader och bara må bra, en dröm visst, men kanske vi vinner massa pengar!!!! Då ska det bli av!!

Anna-Lena

Men vad härligt! Ni kommer att få en helt underbar tid där. Hur länge blir ni borta? Kram

Sessan



ska ni vara borta ifrån början av mars till augusti eller? Ordnar sig säkert med skolan då!





Å, är så avundsjuk!!! Blir massage på beachen och så varje dag framöver, va? ;-) (sånt är väl superbilligt där..)

HannahSthlm

Sessan: Nej,vi åker i Mars och får se när vi kommer tillbaka men det blir innan sommaren. Regnperioden börjar ca 1 Maj och håller på till Nov. så då är det lågsäsong i Thailand.

Om jag tycker det är bra kan jag tänka mig att åka tillbaka nästa höst igen framåt Nov:)!

Klart det blir massa roliga saker där nere som strand,pool,manikyr,pedikyr,rundresa,surf kanske mm. men eftersom jag har killarna med mig får man ju anpassa dagarna efter dem! Kram

HannahSthlm

Sessan: Och jaa..massage,manikyr och pedikyr etc. är billigt där nere men på stranden tycker jag inte man ska göra sådant. Bättre isf att gå till ett spa på ett hotell och boka in sig (ofta finns det spa på hotellet man bor på) då det känns fräschare och mer hygieniskt och det är relativt billigt på hotellen också ,om man jämför med sverige!:)

Petra Bloggar

men GÖTA PETTER! ska ni vara borta SÅ LÄNGE?! WOW vad härligt! jag avundas dig :-)

fyyyyyy vad göttigt!!! MUMS!!!!!!!

Sandra

Åhh, låter spännande! Tiden rinner ju bara iväg där...:) Vad blir det att göra när barnen är i skola? förresten jättebra ju att du får lite egen-tid samtidigt som killarna är i säkert förvar :)

Sånt där skulle jag vilja unna mig också någon gång, om du inte varit en sån härlig tjej så skulle jag nog bli avis ;) Kramar!

mini

åå är det sant! du är helt fantastiskt som gör det här, jag önskar jag gjorde detsamma. jag drömmer ju om det varenda dag, sen vi lämnade koh lanta och villiam skulle älska att komma bort igen! nu är jag så avis sweetie, så avis :) kramar till er! mini

Pernilla

Åh herregud så spännande=)

Ska du jobba där borta eller ska du bara ha det härligt? =)

kramis