Elle Galan 2009 Del 2


Carina Berg vann ju fint pris pris på Elle-galan som bäst dressade nöje och scenpersonlighet .
Stilrent och snyggt bar hon upp klänningen från Hervé Léger.
Själv skulle jag se galen ut i samma modell,men det är en annan historia det!;)

Annars verkar svart,kleinblått och vitt varit det som dominerade den svenska modemaffian denna afton.
Modebloggande Lolita hade onekligen en speciell klänning som stack ut i mängden. Kul!

Nu vet jag att jag låter tråkig. But..hey...
Innan det blev en hype?att Ebba var bäst klädd på Elle-galan så tyckte jag faktiskt det .Sant!Lovar!
Och Sibel.Inte glömma. Båda är mina Elle-galan favvos 2009.
 (Och Elin Kling och lilla ursöta Bianca Wahlgren...och...nää..ingen mer;)!

Kanske har Ebba inspirerats av Alexander Wang Spring 09 ..kanske inte....trensparent verkar iallafall vara på intåg och det lär vi garanterat se mer av under 2009! Till rätt combo ser jag det som en given hiss!


Nu har jag nog inget mer att tillägga om Ellegalan 2009 utan lägger den bakom mig och ser istället fram mot
Stora Bloggprisetgalan på Nalen om 13 dagar;)!

Suck..VAD ska JAG ha på mig då'rå?
17 kommentarer
Frida

Ebba tyckte jag bäst om!

Gumman, vad använder du för bildprogram?

Erika

Jag är inte ett fan av Ebbas outfit.

Sibel däremot är söt i sin klänning =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det ska bli underbart att få träffa och drinka och galagreja med dig igen sweetie!

HannahSthlm

Frida: Picnik..älskar det:)!



Erika: Ja..Sibel är alltid tokfin,tycker jag!:)



Anna: Klackarna i taket..haha..kommer bli grymt kul den 2 Feb!:) Kram

Ida

Frida ser lovely ut tycker jag! Hon är så vacker!

Elin

:)

Lova

sibels klänning var riktigt snygg!

annawii

Vi har rätt lika åsikter om vilka som var bäst klädda :).



Ha en bra dag! kram

Lisa

jag ska också på stora bloggprisets gala, men har världens ångest vad jag ska ha på mig :)

Jenny

Sv. Mm jag ska nog göra de,jäkligt snygga fast tycker inte min bak passar så bra i byxor utan fickor men en vanesak! :)

Ellinor

Roligt att kolla på att fina människor som klär upp sig för röda maten. En liten verklighetsflykt från den annars så grå vardagen.

Johanna - SHOEBOX

Ebba var helt klart snyggast på galan! Jag gillade även Cecilia Blankens outfit med franskjolen :)

Frida

Angående anaylytics. Vad märkligt! Jag klistrade in koden jag fick från Google i bloggen, och nu kan jag se massa intressanta saker om jag loggar in på mitt konto hos Google Analytics. Bland annat om läsarna själva skriver in bloggadressen, eller om de kommer ifrån någon annan blogg och isf vilken. Försök igen! :-)

Marika

Sv : Ja, jag såg det =)

SEX AND THE CITTY

Svar: Ja precis, alla bloggsiter krånglar ju ändå så :P Haha. Yes, bytte header igårkväll :)

fia

å nalen , det hjar jag hört mina för äldrar prata om låter riktigt flott med lalla galor och annat , riktigt kul att läsa dina inlägg , önskar dig en trevlig dag .

Sassy

Ebba var skitsnygg, men Ida Pyk var bäst av alla!



kram