Cosmo Night?

 


Mina händer är i behov av en bättre än bra handcreme..fy vad jag hatar kyla!
Några super-tips på den fronten?


Rebecca och moi har varit ute och powerwalkat i ett superkallt Hagaparken idag.
Nu håller vi på och provsmakar drinkvarianter inför kvällen då vi bjudit in lite folk till en cosmo-afton,utan cosmopolitans..hmmm..men det blir något annat gott.
Cava,två sorter Absolut Vodka, Päronsoda och Loka har vi till förfogande och Redbull..något blir det!;)

Vad har ni för planer denna Lördag den 3 Januari?
Ha en underbar kväll raringar!♥

31 kommentarer
Ninni

L'Occitanes med sheasmör är fantastisk, dessutom doftar den supergott! Finns på bl a Åhlens och NK.

HannahSthlm

Ninni: Tack för tipset!:)

Emma

åh så kul. Drick en drink åt mig så jag får känna mig lite glammig!

HannahSthlm

Emma: Såklart..vi får se vilken variant av drink du får..vi har prövat tre nu;) Kram!

Katja

jag har en från vaseline intensive care :)

Niklas Eriksson

Hoppas ni får en trevlig kväll.



/Mvh Niklas

Johanna - SHOEBOX

Jag skulle också behöva en bra handcreme, händerna är torra hela tiden ju!



Ha en trevlig kväll!

Johanna - SHOEBOX

Jag skulle också behöva en bra handcreme, händerna är torra hela tiden ju!



Ha en trevlig kväll!

Fridas favoriter

Jag efterlyste också tips på handkrämer i min blogg och fick många bra förslag. Clarins handkräm köpte jag innan jul, riktigt superbra!! :)

Mikaela

Fina bilder!

Mikaela

Fina bilder!

Mikaela

Fina bilder!

Tess

Oh tack detsamma!

Prova handkrämen från Mavala! Great!

Gabi

Hejsan.

Jag avskyr handkrämer som gör mig kletig om händerna. Jag vill ha en kräm som går i ubersnabbt!



Den finns!



Mary Kay har en handkräm, som är gudomlig! Händerna blir lena utan kladd!



Ha det gott. Kram

Hanne

Jeg skulle også anbefale L'Occitanes shea-handkrem, men det er det andre som også har gjort ser jeg:) Den er superbra!

Her har det vært en avslappende kveld, med film, The Hills og masse godis:) Klem!

minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och nyår.



Minaya

Ellinor

Så här i kyliga och nariga tider är den klassiska helosansalvan den bästa medicinen för torra och nariga händer.

Hoppas att ni hade en trevlig gårdagskväll.

Kram

julia.

haha! låter roligt!

Sandra

Jag har nog testat igenom alla handcremer som finns på marknaden och den överlägset bästa är Hemp hand protector från Body shop!

Jenny W

Jag har haft jättemycket problem med mina händer på vintern och provat allt i alla prisklasser. Men förra vintern hittade jag den bästa som finns: handcremen från apotekets "oliva"-serie. Det räcker att smörja in sig på kvällen och sen har man babylena händer hela nästa dag, oavsett hur många gånger man tvättar händerna. Så den rekomenderar jag starkt! kram/jenny

Marika

Jag gjorde inte så mycket igår kväll :) Tog det relativt lungt !

Solli

hoppas det blev en lyckad kväll!



Ha en underbar söndag!

Lotta

Jag har också Mary Kay handkrämen. Den är jätteskön och kladdar absolut inte.

Dessutom luktar den som något som min mamma smörjde mig med när jag var liten så det blir även en liten nostalgitripp för mig där som bonus...

Petra

JAg har ett superbra tips till torra händer, den är helt underbar!! Lite dyr men det är det värt!! KOlla här: http://www.thebodyshop.se/Templates/ProductCatalogProduct1.aspx?PageID=3cfd91d9-d602-422d-b32d-bc25c0f684ea&ProductID=79b11c84-be9d-4a05-b9e3-a04cde6b55d6

Allt bra annars??

kram

Att ha det gott

Mary kay har en som heter satin hand JÄTTEbra

Säg till om du vill ha ett prov Jag kan ordna ett från en kompis som säljer

Sassy

Jag har en bra handcreme från Clarins!



Hoppas du hade kul igår!



kram

Sara

Paul & Joe's handkräm luktar apelsin, har en snygg och praktisk förpackning (burk) och är sjukt bra! Dryg är den också, så den räcker länge. Klickade hem min från asos.com.

lameilleuse

l'Occitanes handkräm (blå etikett) har jag köpt i alla år och den är fantastisk, precis som alla säger. Annars gillar jag även Dr Hauschkas variant. Nuxe har en med honungsdoft som också är fin, men inte lika fet.

Erika

God fortsättning!

HannahSthlm

Tack för alla tips! Kram

Nina

Härliga pics! Hoppas att ni hade det trevligt ute.



Kram.