A new trend?

Stressigt!

(Nya trenden micro-blogg ,vad tror ni om den? ;)
10 kommentarer
Emma

Kommer inte att funka tror jag. Trist med så fåordigt. Men kanske.. Det skulle vara en utmaning helt klart!

Ellinor

Det är inte kvantiteten som räknas, utan kvaliteten. I alla fall om du frågar mig ;)

Kram

Niklas Eriksson

Är man stressad så är man.. Kan fungera men försök med två ord iallafall :)



/Mvh Niklas





fia

nä vill nog ha en blogg som den är .. det är det som är charmen .

Irina

Jag har kopplat Twitter till min blogg och brukar skriva korta meddelanden genom den då jag inte hinner författa ett helt inlägg. Håller bloggen mer levande och är en kul grej i kombination med "riktig" blogg. Men för sig tycker jag inte att mikrobloggar är speciellt intressant.

Elina

Jag tycker mikroblogging är jättebra. Särskilt om det kombineras med bilder! Puss på dig snygging

Alexandra

Svar: Ja visst var det bra att man fick två skor :) Ha ha... microblogg låter bra:)

Ellinor

Vad fattade inte riktigt vad det var...

Marika

En utmaning helt klart, men man ser hur de blir i framtiden med det :-) Vad tycker du själv ?

Marika

Marika här igen, min bloggadress kom inte med oivanför :-) Nu kommer den med !