Vinn Cherry Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada!



Fullt medveten om att det är Lördag idag men jag tänkte passa på att posta ett till tävlingsinlägg för Cherry Lip Balm Tävlingen.

Vill du maximera dina chanser i lottningen på Söndag så går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen! Precis som vanligt.

Du är med och tävlar om ett underbart Lip Balm med Cherry smak & doft.
Innehåller Vitamin E och gör underverk för vintertorra läppar.
Ger fin glans och kan med fördel användas separat eller över ett matt läppstift för glossig effekt på läppmakeupen!

Jag älskar de små söta Lip Balm dosorna från Agatha Ruiz De La Prada och har alltid minst en sådan i min väska!

Alla kan vara med och tävla,bloggägare lr blogglös.
Vill du vara med så lämnar du bara en kommentar i stil med "Jag vill vinna" "Jag är med och tävlar" etc.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och TIPSA dina läsare om tävlingen,
men det är inget krav för att deltaga!


Tävlingen avslutas Söndag den 1 Mars kl 23.59.

Lycka Till!♥
29 kommentarer
Elina

Jag är med :)

erika

jag vill vinna!

jonna

Jag vill vara med =)

Lene

I´m in!

Cecilia

Självklart är man med :)

Håller tummarna!

Jeanette

Jag är med och tävlar!

Vanadesse.

Va bra! jag har nämligen inget bra läppbalm! jag vill görna vinna.

beccis

med

Anne

Med!

Lojs

jag vill ha! :)

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

Rebecka

jag är med :D

Nonne

Jag är med!

fetajag

jg vill tävla.

evamar

Jag är med igen.

Ellinor

Jag är med :)

Millah

Jag är med :)

fia

jag är med och tävlar.

Lina

Jag är med!

Josefin

jag är med :D

Lene-Therese

jag vill vara med och tävla!:D

Giulia

Wiee I am in ! :D

Kicki M

Klart jag är med och tävlar och lämnar en liten kommentar =)

MiaHB

Jag vill vara med, detta vore perfekt för mina läppar!

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Martina

Jag är med!

Robin ^^

jag är med :D

Michaela

Jag är med :-)

Lizelotte

Jag är med...