YSL Addicted..light?



Men hur lätt är det egentligen att inte shoppa ur Airshoppen när man börjat bli tackad med mejl och sms från dem?
Ja självklart har jag inte lämnat ut mitt nummer till Airshoppen men man behöver ju inte vara ingengör för att få ihop att Ving förmedlat det.

Jag hade ju faktiskt tänkt att inte shoppa på planet. Endast på Arlanda.
Men...precis som det är meningen från Ving & Airshoppens sida..så börjar jag tveka!
Man kan faktiskt köpa 4 varor och bara betala för 3.

 Och nu pratar jag inte tråkig sprit *utan detta gäller så gott som alla skönhetsprodukter& parfymer också!

Jag känner att  YSL Solpudret till vänster där uppe måste bli mitt.
Ser ni borsten! Bara den är ju ett konstverk!
Pudret innehåller spf 10 också så man kan ha det på beachen,ropar det inte mitt namn?;)

Jag har förälskat mig i YSL-trippelkittet till höger också men där går gränsen..
Mascaran och parymen skulle jag inte ens använda,det är bara concelern jag vill åt. Och själva kittet..att ha i badrummet!
Snyggt YSL Kit är det onekligen!

Sen kan jag ju adda tre andra "småsaker" som jag vet går åt......för att "spara " lite pengar.
Solskydd,mascara och något lipgloss så får jag ju en av sakerna "gratis"...



Åhh..
Är inte Taxfreeshopping bland det roligaste man kan syssla med?

Vad shoppar DU helst på Taxfree?

*Nej..jag är inte nykterist och nej jag tycker inte sprit är tråkigt..alla gånger.
Men jag HATAR att lägga ut pengar på sprit..själv!
Champagne är iallafall ..champagne!.Det är en annan sak.
Jag har så gott som NÄSTAN aldrig shoppat sprit på taxfree,sant!
8 kommentarer
delinda

lovely hehe, shoppa på =)

jag mailade fr min andra mail, [email protected] kanske har den hamnat bland skärp

Nina

Köpte YSL-paketet i somras med concealer, mascara + miniparfym. Ett fynd.



Ha en bra helg.

Frida

Parfym brukar det bli!

Emma says style, love & rock and roll.

Oj. Jag shoppar inget annat än sprit på taxfree...Men det är inte ofta jag shoppar taxfree hursomhelst!

Kajsa

Har heller aldrig shoppat sprit, jag har liksom ingen lust att sitta hemma och blanda grogg... haha :)

Känns bara FÖR hemskt.

Ellinor

Jag är faktiskt inte alls särskilt shoppingbenägen i taxfree butikerna. Det kan bli någon parfym på sin höjd.

Hoppas att du hittar mycket roligt i alla fall :)

Kram

Miss Attitude

Jag brukar nog shoppa parfymer faktiskt. Det är lite billigare än att shoppa dom i Sverige ja eller smycken oxå. Jag fick tag i ett jätte fint Carlo armband för ett bra pris näst sista gången jag flög. =)



Puss & kram!!

Giulia

brukar inte köpa något hahahaha

kanske lite godis :P