TorsdagsTävling! Vinn Nyheter från Sasson & Apoliva!


Tävla om Deep Treat från Sasson's Serie Colourprotect 275 kr.
Tävla om Milt Balsam & Bodylotion från Apoliva Care-serien.


Torsdag igen och det betyder en ny TorsdagsTävling,såklart!

Denna gång kommer jag lotta ut  nyheter från Sasson och Apoliva .
Du kan vara med och tävla om en Deep Treat från Sasson som stärker färgat hår.
En fuktbehandling/inpackning som används en gång i veckan för att stärka färgat och behandlat hår.
Värde hela 275 kr.
Jag lottar även ut ett  Milt Balsam och Bodylotion från Apoliva's nya Care-serie.
Värde 42.50 resp. 49 kr.

TRE vinstchanser i denna tävling alltså.
Vem som vinner vad lottas fram slumpvis!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar om att du vill vara med.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.
Torsdags-tävling är som vanligt en kort tävling.
Tävlingen avslutas Lördag den 7 Februari klockan 23.59

Vinnarna presenteras Söndag ca kl 22.00.

Lycka till!♥
77 kommentarer
T.

Jag vill vara med.

Emma

Såklart man vill vara med :)

Madeleine

bra med skönhetsprodukter. jag vill vara med:)

Sara

Jag vill då vara med och tävla :)

Petra

oh jag är gärna med och tävlar! :)

Cecilia K

Jag är med och hintar lite åt balsam el inpacknig;)

Millah

Jag är med :)

linda

jag vill vara med!

Elina

Jag är jätte gärna med och tävlar :) Kan behöva en riktig dunderkur för mitt hår. Det blir så himla torrt på vintern :(



Ha en fortsatt trevlig dag!

Anonym

haha neje, jättesöt ju:) kram

lene-therese

Jag vill vara med! :)

Sara

Åh, jag vill också vara med och tävla! :)

Martina

Jag vill vara med och tävla! Mitt hår skulle verkligen behöva lite lyx!:)

fia

jag är med och tävlar .

Rebeccah

jag är med :)

Giulia

wiee jag vill vara med !! :D:D:DD:

Michaela

Vill vara med såklart!

Martina

Jag är med!

Amina

Jeg er med :)

Anita

Jag vill vara med!

Nanna

Jag är med!

Malin

Jag vill vara med! :)

Pernilla

Självklart är jag med i tävlar=D

Marika

Är med och tävlar ! .-)

Missar aldrig någon av dina tävlingar :-)

Ellinor

Oh, detta är något jag verkligen skulle vilja vinna så självklart är jag med :)

Mahlin

Jag är med :)

Robin ^^

jag är med :D

AnnaaHonDen

Jag är med gumman :)

ulle

Hade passat mitt hår perfekt så jag är med!

Nina

klart man är med :)

Bettan

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla :)

KRAM!

*Camilla*

Jag är gärna med och tävlar om detta :)

Anne

Med!

Linda

Jag är med!!

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Emma says style, love & rock and roll.

åh jag är med :D

Sandra

Jag vill jättegärna vara med, ser ut att vara vårdande :) kan behövas för håret nu när det är så kallt... Kram! //Sandra.

Amanda

Jag vill absolut vara med. ^^

lotta

jag vill va med!

Gabi

Precis som vanligt, så vill jag också vara med!

Susanne

Jag är med och tar en lott,...hoppas med vinst denna gång!!

Susanne

Jag tar en lott som vanligt... och hoppas på vinst denna gång!

Erika

jag vill vinna

Amanda

jag är gärna med :)

Helene Ljungberg

Jag bangar aldrig en tävling:)

Emme

Fin blogg du har! ;)

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Kraaam!

Alexandra

jag är med!

Ellinor

Jag vill gärna vara med :)

Emma

Jag vill gärna vara med :)

evamar

Klart jag vill vinna! Har länkat dig i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/harprodukter-7-februari.html

//Linda

Självklart vill jag vara med! (och helst vinna :D )

emma

Åh jag är med, det skulle behövas till mitt slitna hår :)

emma

Oj såg nu att den avslutas idag! men vilken tur jag har att det är ca 3 timmar kvar:) ooh håller tummarna :)

emma

skriver en till kommentar för jag vill så gärna vinna, :) hihi

Kajsa

Jag är LÄTT med! Kan verkligen behöva lite nya hår och hudsaker.

Josefin

jag vill vara med! (=



kolla även in tävlingen i min blogg, fina priser från krusell tävlas ut!



http://josefiinn.blogg.se/

Jeanette

Jag vill gärna vara med och tävla!!!



lilla[email protected]

Sara

Jag är med! :D

Emma

Jag är gärna med och tävlar :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Jenny

jag är med :D

Hang

Jag vill vinna detta! :)

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/sasson-apoliva.html

Celine

Jag är gärna med! :)

lotta

jag är med som vanligt...

Anonym

Jag är med !:)

MiaHB

Jag är gärna med i din fina tävling!

Olelsi

Provar min Lycka igen...hoppas att vinstlotten faller på mig.



Kram Nettan i Hälsingland.

Tilda

sv: jag vill jättegärna vara med och tävla! (:

Linda

Jag vill ju självklart vara med,men vinner sällan=(

Micke K

Klart jag är med, det är ju alla hjärtans dag snart!

emma

Åh jag är med, det skulle behövas till mitt slitna hår :)

Helene Ljungberg

Jag e väl med här nu??

leopardia

Eftersom jag envisas med att färga håret så är jag med :)

Izabell

Jag vill vara med! Kul med en tävling!

Kram! Izza!

Amanda

Jag vill jättegärna vara med! :) Skulle vara så himla roligt att vinna, hihi. Håller tummarna!

Sofie

Åh jag är mer än gärna med och tävlar!!

Kram/Sofie