TorsdagsTävling! Vinn Conditioner från phc!



Torsdag igen! Veckorna rusar iväg,ellerhur?
Torsdag betyder ju inte enbart att det snart är weekend utan även TorsdagsTävling!

Denna Torsdag kan du vara med och tävla om två minibalsam från phc.
Perfekta att ha i väskan på resan eller att ta med till gymmet.
Det champagnefärgade heter Shine Revival och är för extra glans och lyster .
Det lila heter Hair Repair och är för  torrt och skadat hår.

Om du vill vara med och tävla så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav!

Skriv om du helst önskar vinna Shine Revival lr Hair Repair vid ev. vinst!

Tävlingen avslutas Lördag den 21 Februari kl 23.59.

Lycka till!♥
56 kommentarer
Millah

Jag är med =)=)

Ulrica

Jag vill gärna vara med och tävla.

fia

jag vill va med och tävla .

MissPurple

Jag vill vara med, mitt hår hade behvt en Hair Repair. Usch vad frissan skällde på mig sist :/

CherryCheek

En hair repair skulle vara en perfekt present till mitt slitna och torra hår!

CherryCheek

En hair repair skulle vara en perfekt present till mitt slitna och torra hår!

Annica

Mitt hår är alltid torrt och slitet så jag får hela tiden klippa mig flera cm bara för håret är förstört så jag kulle vilja vinna hair repair :)

Emma says style, love & rock and roll.

im in.

Emma

Jag är med :)

ulle

Är med som vanligt!!

Therese

Jag skulle vilja vinna Hair Repair:)

Pernilla

Åh Hair Repair hade jag gärna vunnit=)

Ellinor

Mitt hår skulle verkligen må bra av lite Hair Repair ;)

Hanne

Jeg er med:) Om jeg vinner vil jeg gjerne ha Hair Repair.

Anne

Hair repair, tack. :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar. Om jag har tur att vinna vill jag gärna ha shine revival.

Elina

Jag är jätte gärna med och tävlar :) Om jag har turen på min sida så vill jag ha Shine Revival :)



Ha en fortsatt trevlig dag!



Kramar/Elina

Emme

Jag vill vara med! :D KUL!

Om jag vinner spelar det ingen roll vilken jag får men om jag ska bestämma en så blir det Shine Revival!



Ha det bra! Kram!

jessica

Hej, jag skulle vilja vinna Shine Revival :)

Smilla

Jag är med=)

Tania

jag är gärna med

vill vinna Shine Revival

Nonne

Det där låter som nåt för mig, ja vill va me :)

Hair repair skulle behövas...

Amina

ER MED :D

Martina

Jag vill vara med och tävla! Vill helst vinna Hair Repair, men spelar egentligen inte så stor roll:)

Mahlin

Jag vill gärna vara med och tävla :)

//Linda

Jag vill vara med!

evamar

Kul. Jag är med och hoppas på turen att vinna Hair Repair.



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/minibalsam-21-februari.html

Cilla

Jag är med och tävlar om hair repair

Marika

Är med och tävlar!

*Camilla*

Självklart är jag med :)

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/phc.html

Sofia

Vilken bra pris=) Jag är med!!!

Tess

Jag vill va med å tävla on en hair repair så passar jag på att göra lite reklam för ännu en tävling jag e med på

Tävlingsdax :)

♥vill du vinna ris lampor eller färsktvålar kika in min blogg kram

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

linda

jag vill vara med. viner jag vill jag ha Shine Revival

amanda

jag är gärna med :)

MiaHB

Vore perfekt att stoppa ner i necessären, klart jag vill vara med och tävla!

MiaHB

Oj glömde välja! Om jag har turen att vinna så spelar det ingen roll vilken sort, bägge skulle göra nytta för mitt hår!

Laura

Jag vill vara med:-) Har länkat!

Susanne

Jag är med och hoppas på att få vinna Hair Repair,...alltid bra att ha!

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Lene

Jag är med!

Angel

Åh,jag är med.Skulle behöva lite nytt till håret.

emma

ooh jag är gärna med. skulle behöva lite hair repair!:D

Lykke-li

jag vill gärna vinna, roligt och prova på lite nya produkter.



Helene Ljungberg

Hair repaire vore toppen för jag har just tagit ur mina extensions och håret är såå slitet..

Nanna

Jag vill vara med!

Carola

Vilka trevliga tävlingar du har:) Jag vill gärna vinna balsam,går alltid åt och kanske man hittar en ny favorit.

Tilda

Jag vill jättegärna vara med! Om jag har turen att vinna vill jag helst ha Shine Revival

Robin ^^

jag är med :D

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag är med! Helst Shine Revival :-)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar. Helst vill jag ha Shine Revival.

Emma

Jag är gärna med och tävlar :)

C

Jag är på! Vinner helst Shine Revival!!

Anita

Jag vill vara med, Shine Revival helst :-)