TorsdagsTävling! Vinn Cherry Lip Balm!



Jag har sagt det förr och jag säger det igen!
Veckorna verkligen rusar iväg!

Idag är det Torsdag...again..och det betyder såklart en NY TORSDAGSTÄVLING här hos mig.

Denna vecka kan du vara med och tävla om ett underbart  Cherry Lip Balm 
från Agatha Ruiz De La Prada.

Dessa små burkar är otroligt söta och Lip Balmet är super för vintertrötta läppar!
Innehåller Vitamin E och annat nyttigt och ger fin glans.
Smakar opch doftar ljuvligt!
Cherry är en av mina favoriter så passa på att vara med!

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg att du är med.
ALLA kan deltaga,med lr utan blogg.

Har du en egen blogg får du såklart gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar!

Som vanligt är TorsdagsTävlingen en kort tävling och den avslutas redan på Söndag den 1 Mars kl 23.59.

Lycka till!♥




60 kommentarer
Susanne

Först ut,...hoppas det betyder vinst!



Lyckliga du som snart ska börja packa för Thailand,..gu så härligt det skulle va!

Ellinor

Jag är med.

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

Therese

Jag är med!

mini

jag ropar ett ynkligt "jag är meeed" från sjuksängen här...hoppas du får en fin dag idag söta! mini

Elina

Jag är med :)

fia

jag är med och tävlar .

Nonne

I´m in! :D

Jeanette

I vanlig ordning är jag gärna med och tävlar.

Millah

Jag är absolut med :)

mahlin

Jag vill vara med :)

Helene Ljungberg

Jag bangar inte en enda tävling från dej

Helene

Giulia

Håller med om att veckorna rusar iväg...

Mitt lov är borta ..... snart hahaha..



Jag är jätte gärna med =)

Hanne

Jeg er med:)

linda

jag vill vara med!

nadja

jag är med och tävlar :)

MiaHB

Jag är med, låter perfek för mina läppar!

Mia

Vad sött, jag är gärna med :)

Pernilla

Nam nam, självklart är jag med=)

MissPurple

Jag är med =)

Rebecka

jag är med :D

Jennie

Åh, en tävling lättar upp lite i tentapluggandet som pågår här.. jag är med!

Olelsi

Ohh vilken näpen liten burk den vore perfekt i min lilla väska. Den vill jag vinna...



Kram Nettan i Hälsingland.

Lojs

Den vill jag ha! Har en sån som är slut närsomhelst... luktar GODIS! :D

Smilla

Självklart vill jag vara med i utlottningen=)

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :)

emma T

ooh jag är med :D

Karina

Är med

Cecilia

Kul att du har så många tävlingar i din blogg :) Det uppskattas verkligen!

Självklart är jag även med i denna tävling :)

Håller tummarna!

Josefine

Jag vill gärna vinna!!

jessica

jag vill vara med :D

Amina

Jeg er med ;)

Linda

Åh jag vill vara med o tävla jöh!

beccis

med

almeida

Jag är gärna med :)

Lina

jag är med och tävlar!

Sandra

Haha jag har kollat på det lip balmet förr :) Doftar ju så undebart gott. klart att jag är med och tävlar!

Elin Thor

Jag är med :)

fetajag

jag vill vara med i tävlingen.

Tilda

Åh, de luktar såå gott! jag vill vara med och tävla! Ha det bra! /Tilda

Laura

Jag vill vara med, länkar från min tävlingsblogg oxå:-)

En Mölnbobos Liv

jag är med

Anne

Med!!!

Robin ^^

jag är med :D

Lene

jag är med

emilie

jag är absolut med!!:)

Amanda

Jag vill vara med och tävla! Har tänkt köpa ett sådant där läppbalsam faktiskt för de är så härliga :)

Nanna

Jag är med!

evamar

Är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/lipbalm-1-mars.html

Linda

Jag vill gärna vara med :)

CherryCheek

Klart att CherryCheek behöver ett Cherry Chapstick! :D

Marlene

Jag vill tävla :-)

emma<3

ja vill vinna :D

ha en trevlig helg

Kram <3

Emma

Oooh :) Jag är gärna med och tävlar!

AmandaM

jag vill vara med :)

Martina

Jag är med!

Lizelotte

Jag är med...

Lizelotte

Jag är med...

Lizelotte

Jag är med...

Lizelotte

Oj.. blev lite fel.. ta bort två av dem..:P