Tävling! Vinn Masterpiece Max Mascara från Max Factor!



Här kommer då det andra tävlingsinlägget  i MasterPiece Max Mascara Tävlingen !

Är du inte med? Passa på!
Är du redan med? Varför inte maximera dina chanser i tävlingen?
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.

För att vara med så lämnar du bara en kommentar.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna länka och tipsa dina läsare om tävlingen,
men det är inget krav för att vara med!

 
Tävlingen är förlängd till Söndag den 15 Februari och avslutas då kl 23.59
Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut!

Lycka till!♥
61 kommentarer
ALEX

ooh jag vill vara med! den mascaran är ju så himla bra, däremot gjorde jag misstaget att köpa en annan för att testa och aah, den var ju minsann inte lika bra.



/alex

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :D

Hotness

Såklart man är med! Kan behöva byta ut min bakterieinfesterade mascara anno 1987...

Elina

Vill gärna vara med fortfarande :) Skulle behöva en ny, haft min i ca 8 månader och det har börjat klia så förbaskat i ögonen, så jag gissar på att den är gammal.



Trevlig helg!

T

Jag är med:)

Cecilia K

Fortfarande med!!

ulle

Fyller år på Söndag så det hade ju blitt en bra present att vinna, dottern snor min mascara hela tiden nämligen..

Giulia

klart Giuly är med alltid !

mascara är det viktigaste jag har, annars får jag indian ögonfransar som pekar mot golvet hahahaha

jessica

kommenterar igen jag :)

mini

jo så här är det, som jag tidigare berättat...lille villiam målade i badrummet med min mascara, jag har inte tagit någon sminklektion med lillen ännu, så den är torr ökentorr (!!) nu. jag är i största behov av en ny mascara, det vore en lovely vinst! all lycka önskar jag mig själv, kram sweetie! mini

Nanna

Jag är med!

fia

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR.

Michaela

Jag vill vara med!

Martina

Jag är med!

evamar

Klart jag är med!

Rebeccah

jag är med :D

Anita

Jag är med!

MiaHB

Jag vill gärna lyxa till det lite för mina korta fransar med en ny mascara - så självklart är jag med och tävlar!!

//Linda

Jag är med =)

Anne

Med.

beccis

Är med :)

beccis

Är med :)

Sandra

Jag vill gärna vinna en mascara. Mina ögonfransar förtjänar det :).



MVH

Sandra



liv[email protected]

Lynn

Jag är med.

sara

Jag är med! :D

Emma

Jag är med :)

AnnaaHonDen

jag vill vara med o tävla

Att ha det gott

Jag är med

Jennie

Åh, den är ju hur bra som helst! Självklart är jag med och tävlar! Trevlig helg, kram

Marlene

jag vill vinna igen :-)

emma

jag är fortfarande med :)

hoppas jag har en chans eller två!

Erika

jag vill ivnna!

Siram

Jag är med!

caroline

jag är gärna med!

[email protected]

Helene Ljungberg

jag e mä

Nonne

Jag är fortf med :D

Pernilla

självkkart e jag med, nyfiken på den mascaran=)

Susanne

Jag är med och hoppas!

Amanda

jag vill gärna vara med :)

Jeanette

Jag vill gärna vinna så jag lämnar en kommentar här oxå. :)

alice!

JAg är med!!

Lotta

Jag vill vara med

Lina

Såklart är jag med och tävlar!

Ida

Den tror jag jag har testat förrut, var rätt nöjd osckå, så jag är med!

Birgitta

Jag är med o tävlar om mascaran!

Petra

En ny mascara, ja tack!

Fia

Jag är med!

Fanny <33

OJ!! Skickade med fel adress min kompis hade precis kommenterat för sin blogg jag glömde ändra inställningarna för min kommentar (den senaste). Men här är länken till mitt Tävlings inlägg igenb hehe: http://fannnyblogg.blogg.se/2009/february/hannah-ar-otrolig.html#comment

Karina

Vill va me

millah

Jag är med :)

ronja

Jag vill vara med :]

E

jag hänger med!

Sandra

Jag är med och tävlar! :)

Anna-Lena

Jag är med!

melinda

för 149 kronor blir mascaran din,

men har tyvärr inte råd med plånboken min.

världens bästa mascara som man måste ha,

som är lite för dyrt för en student som ja’.



oftast deltar jag i tävlingar, men utan resultat,

det har gjort att jag blivit lat.

jag kämpar med bidrag som ingen lägger märke till,

men att vinna, det är det enda jag vill.



men det finns en chans genom att böna och be,

så jag ber dej hannah att mascaran till mej ge.

evigt tacksam skulle jag dej vara,

om jag vann denna, underbara!



puss och kram! /[email protected] :)

melinda-

för 149 kronor blir mascaran din,

men har tyvärr inte råd med plånboken min.

världens bästa mascara som man måste ha,

som är lite för dyrt för en student som ja’.



oftast deltar jag i tävlingar, men utan resultat,

det har gjort att jag blivit lat.

jag kämpar med bidrag som ingen lägger märke till,

men att vinna, det är det enda jag vill.



men det finns en chans genom att böna och be,

så jag ber dej hannah att mascaran till mej ge.

evigt tacksam skulle jag dej vara,

om jag vann denna, underbara!



puss och kram! /[email protected] :)

melinda

ojsan, råkade skicka mitt bidrag två ggr

på detta inlägget, ursäkta! :O



kram /[email protected]

Martina

Jag vill vara med:D

Emme

Jag vill gärna vara med! Jag behöver verkligen ny mascara! Kram!

Robin ^^

jag är med :D