Tävling! Vinn Heiress Edp från Paris Hilton


Edp Heriress från Paris Hilton.

Här kommer det andra tävlingsinlägget i Heiress Tävlingen!
Är du redan med? Passa på att maximera dina chanser.
Du tävlar om en underbar parfym från Paris Hilton i en snygg flaska.

Som vanligt kan ALLA vara med,bloggägare eller blogglös.
Vill du tävla så lämnar du en kommentar med namn,mejl lr bloggadress här under detta inlägg.
Det går bra att tävla en gång per tävlingsinlägg och person.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.Håll utkik!

Har du en egen blogg får du gärna länka/tipsa om tävlingen,men det är inget krav!

Tävlingen avslutas Söndag den 1 Mars kl 23.59

Lycka till!♥

96 kommentarer
pania

I'm in :)

[email protected]

//Linda

... ja jag vill ju fortfarande vinna :)

mini

jag är helt sunkig med gipsad arm! all lycka till stackars mig så jag får lukta gott åtminstone...mini

Smilla

Visserligen har jag just vunnit en av dina tävlingar men jag hoppas på tur ändå =) Så jag är gärna med i utlottningen.

fia

jag är med och tävlar .

beccis

ärmed är med!

Johanna

Jag är fortfarande med ja

Amanda

Jag är med! ^^

Cassandra

Jag är gärna med och tävlar :)

Erika

jag är med

Susanne

Hoppas hoppas jag har turen att vinna denna gång! För jag skulle verkligen vilja testa denna!

evamar

Jag är med i detta inlägg också!

Tilda

jag skriver i en röst till då! Ha det bra! /Tilda

bella.l

gud vad jag hoppas på att vinna denna..

Jessica

Wow denna doftar ju helt underbart. Jag är klar med jag också :)

Ellinor

Åter igen lämnar jag ett tävlingsbidrag å min systers vägnar.

Kram

annika

jag vill gärna vinna!

Lina

Jag är självklart med och tävlar.

liisa

jag vill mer än gärna vinna =)

Ulrica

Åhhh den jag har är det bara en liten skvätt kvar i flaskan. Klart jag vill vinna den här.

Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Nonne

Jag är gärna med! :)

ulle

Fortfarande med!

fetajag

jag vill tävla

Anonym

Jag är absolut med :)

Camilla

Testar lyckan i tävlingen :)

emma

Jag är med å tävlar, skulle behöva en ny parfym=)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Pernilla

Självklart är jag med=)

Linda

Jag vill verkligen vinna denna gumman, min Paris Just Me har tagit sluuuuuuut=(

Cecilia k

fortfarande med

Millah

Jag är med :)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Elin

Jag håller tummarna!

linda

jag är fortfarande med!

Anonym

Är GÄRNA med

Att ha det gott

Hoppsan nu blev jag visst anonym

Jag är GÄRNA med

Isabell

Jag är med! :D

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :D

Rebecca.s

Jag vill vara med! :)

M08

jag är med :D :D :D!

Rebecka

jag är med :D

Martina

Jag vill vara med:D:D

Stella

Jag vill vara med! :)

Kajsa

Jag vill! Jag vill!!

getpalmd

Jag är också med :-) har doftat på den och guuuuud vad det doftar godis.. yum!

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar, har lagt en länk i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-paris-hilton-parfym.html

Lisa

å det parfymen luktar så gott, velat köpa den länge men det är svårt när man är en fattig student =)

Jag är med och tävlar och har länkat till min blogg

Tindralen

Jag vill jättegärna vara med!!



Lycka till till alla andra också!

Astrid

jag bara måste ha den! har smygdoftat lite på make up affärer, men jag harinte råd att köpa den, men jag skulle verkligen vilja ha den:)

Giulia

Jag är nog med och tävlar har också haha :D

alice!

JAg är med!

MiaHB

Det är klart jag är med, är sugen på en ny doft!

Louise

Jag är med!! :D

Therese - Lurans blogg

Är med!

Karin

Jag vill gärna vara med

Sara

Lukta gott vill man ju alltid göra. Jag är med! :)

bella

Jag är självklart med! :)

[email protected]

Olelsi

Jag e meed...även här. Du trodde väll inte jag missa din tävling.



Kram Nettan i Hälsingland.

anna theres

jag är gärna med!:)

Lene-Therese

jag vill vara med och tävla! :D

Karina

Är ME

Jenny

Jag är jäättegärna med och tävlar! :D Vill verkligen ha en ny parfym och Paris Hilton parfymer luktar alltid så goda!



Ha de bra! ^^

Cecilia

Självklart är man med :)

Hoppas, hoppas!

A N N I S P A N N I S

åååh jag vill vinna! :DD

älskar den, min är snart slut ;(

Sofie

Är jätte gärna med och tävlar! /Sofie

Jennie

Min nuvarande parfym börjar sjunga på sista versen, så jag är med och tävlar! :)

Madelene Abrahamsson

Självklart är jag med och tävlar om denna parfym som luktar sååå gott!

Kram Madelene

Elin Thor

Jag är med :)

lina

jag är med, hon brukar faktiskt lyckas otroligt bra med sina parfymer, de luktar väldigt gott.

Robin ^^

jag är med :D

Laura

Jag vill vara med:-) Länkar från min tävlingsblogg oxå!

Johanna

Hejsan ! Eller rättare sagt godkväll =) Visst är jag med och tävlar :D



Ha det göttans!

Anonitota

Jag vill förstås vara med och tävla!

Jenilita

Hej gumman det va ett tag sen jag klickade in hos dej hoppas allt är bra:) jag vill också vara med och tävla:) bamsekram

erika

jag vill vinna

ejmis

Jag är gärna med =)

Lene

Klart jag är med!

emilie

bröt nyckelbenet förra veckan så nu har jag haft mycket tid till att läsa din bra blogg:)

jag är med iallafall!:)

Jen

jag vill gärna vara med :)

Amanda

I´m in! Den doftar ju helt underbart.. :)

Nanna

Jag är med!

sofia

Ah.... give it to me baby=)

Tiara

Jag är med! =D



Kram!

Julia

jag är med! :D

Carola

Jag vill lukta gott i vår!

Anna

Ja, jag hade ju faktiskt tänkt att styra upp en kille i vår. Så en god förförisk parfym skulle ju vara på sin plats. PLEASE?



"det man inte har i huvudet får man ha på halsen" , haha nej så går den ju inte. Men ändå! RÄTT FYNDIGT!



ge mig den :(

Emelie

jag vill absolut vara med och tävla !

Kram !

Jenny

jag är med :D

Jessie<3

Åh så härlig parfym! Jag är jätte gärna med och tävlar! =D Hoppas du får en trevlig dag idag! =)

Sara

Mm, ja tack..

JANE DOE

Åh jag är med! Kan behöva få lite uppmuntran...



puss hej!

JANE DOE

Åhhh jaaaaaa! vill vill vill



Behöver uppmuntras lite....

Anna

Jag är med =)

AmandaM

jag vill vara med :)

Lizelotte

Jag är med...