Tävling! Vinn Dior Addict Ultra Gloss!


Här kommer det andra tävlingsinlägget i  Dior Addict Ultra Gloss -tävlingen!
Är du inte med? Passa på.
Är du redan med så går det som vanligt bra att lämna en kommentar under varje tävlingsinlägg.
Tävlingen kommer annonseras fler gånger innan avslut,så håll utkik!

Har du en egen blogg få du gärna tipsa dina läsare om tävlingen.
Alla kan vara med, bloggägare eller blogglös.
Glöm inte lämna ditt namn,mejl lr bloggadress bara.

Tävlingen avslutas Lördag den 7 Februari kl 23.59

Lycka till!♥
61 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :D

Wysteriia

Underbart pris! I'm in! :D

fia

jag är med och tävlar.

Anne

Med!

Karina

Ja är med =)

Petra

Superfint!

Jag vill gärna vara med och tävla om detta!!

M08

Åh jag är med :D

MissPurple

jag är med :p

Kajsa

Jag är med!

Johanna

jag är fortfarande med

Elina

Jag vill fortfarande vara med och tävla :)

Himeko

Jag är med. ^_^

emma

Jag vill gärna vara med! :)

Nina

åh vill vinna =)

MiaHB

Yes please! Kom till mig vackra lilla Dior-gloss! Såklart jag vill vara med!

Erika

jag vill vinna

Mahlin

Jag är med :)

sara

Jag är med!!! :D

Ida

Jag är med!

Robin ^^

jag är med :D

Robin ^^

oj, skrev fel blogg adress! Så :)

Emmelie

Klart att man vill vara med!

T.

Jag vill vara med:)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

AmandaM

jag vill vara med :)

Malin

jag vill vara med! :)

Ellinor

Jag är med :)

Clara

Åh hoppas jag vinner! =D

Puss, jätte söt blogg!

mia

Men nu vill jag vara med:) Och tipsat i bloggen har jag gjort så klart. ha det toppen.

Olelsi

Jag vill vara med såklart!!/ Kram Nettan i Hälsingland.

Emma

Jag är med! :)

linda

jag vill vara med!

Hanne

Jeg er med:)

Nonne

Jag är med! :)

Millah

Jag är med :)

Pernilla

Jag e med=)

Anita

jag är med!

Michaela

Jag vill va me´!

lene-therese

Jag vill tävla! :D

Martina

Jag är med,igen ;-)

Nanna

Jag är med!

Elsa

JAg är på:)

AnnaaHonDen

Jag vill vara med sötnooos :)

Lina

Jag är lätt med och tävlar om detta :D

Cecilia K

Fortfarande med!

Bettan

Hejsan!

Vill gärna vara med och tävla :)

KRAM :)

Susanne

Jag tar en lott till!

J.eynie

I'm in for the Dior! :)

/ Jenny - jeynie@hotmail.com

Fröken Eko

En lott till, jippiii! :D



/F

Ulrica

Själv klart tar jag en lott till.

Emma

Söt tävling. Jag är med :)

Martina

En lott till för mig! Gillar dina tävlingar supermycket:)

Johanna M

Jag är med! :)

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Jaaaaa jag vill ju också vara med såklart!!



Puss puss darling

Amanda

jag är med :)

Sandra

Den där har jag gått och suktat efter faktiskt, vill absolut vara med, tack! :)

Ems

jag är med! :D

Ems

jag är med! :D

Lovisa

Åh, jag är så med! :)

Sandra

IM IN

emma

im still in :D