Tävling! Vinn Aussie Miracle Moist Shampoo!



Här kommer det  andra tävlingsinlägget  i tävlingen om Miracle Moist Shampoo från Aussie.
Är du inte med? Passa på!
Är du redan med? Maximera dina chanser.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.

Aussie är ett engelskt succemärke inom hårvård som lovprisats i många internationella modemagazin, tex. Vogue.
Nu under Februari 2009 lanseras Aussie äntligen i Sverige.
Produkterna kommer säljas på bla. Åhlens och Kicks.
Passa på att tävla om ett shampoo från Aussie, värde 95 kr, här hos mig!


För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar i stil med "Jag vill tävla" ,"Jag vill vinna" etc.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg så får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress om du vill vara med.

Tävlingen avslutas på Söndag den 22 Januari kl 23.59 och kommer publiceras en gång till innan avslut.

Lycka till!♥
42 kommentarer
S

Åh, älskar Aussies produkter. Jag är med!

Nonne

Jag är med! :)

Cecilia k

Jag är med!

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Jag är med och tävlar!!! :) Pusssssssssss

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Jaså Sassoon var så bra? Det trodde jag inte... Kanske får testa dem då. Men nu har jag ju schampon ett tag framöver efter min lilla shoppingspree idag ;) Jag har också jättesvårt att hitta produkter som passar mitt hår och är alltid på jakt...

Anne

Med.

Elina

Jag vill absolut vara med :)

beccis

Jag är absolut med

Emme

Jag är fortfarande med! Kul tävling!

Kram!

Ellinor

I'm still in.

evamar

Jag är med i det här inlägget också!

linda

jag vill vara med!

Rebeccah

jag är med :)

annaa

jag är med..

Laura

Jag vill vara med :-)

emma

ooh jag är fortfarande med och tävlar (Y) :D

maria

Jag fyller år på måndag, så det skulle vara en jättefin present till mitt vintertrötta hår!

Frida J

Jag anmäler mig till tävlingen! :D

Miss Agda

Jag är med! Det scampot har jag hört så mkt om så jag vill testa!

Trevlig helg!

Anonym

är med igen!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

erika

Ja jag älskar Brio vagenen!

erika

Föressten, klart jag vill vara me och tävla, shampoo går alltid åt till mitt rätt långa hår ;-) Kram

Millah

Jag är absolut med :)

Michaela

Jag är med!

Att ha det gott

Jag vill vinna

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :D

Ida

Jag är med :)

sara

jag är med! :D

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Sassy

Jag vill vinna!



Åh, en hel månad i Thailand låter helt underbart snygging!



kram

Maris

Jag vill vinna!

Susanne

Nu vill jag vinna denna gång!

Smilla

jag är med =)

Anita

Jag är med!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Lotta

Ger det ett till försök, jag är i akut behov av ett BRA shampoo så nu håller jag tummarna.

Sandra

im in

Jessi från GBG

Hej!



Hittade hit via Kellys blogg!!!



Vill gärna vara med i tävligen, älskar tävlingar!



Kramar!

Hanne

Jeg er med:)

MiaHB

Det är klart att jag är med!

Martina

Jag är med och tävlar!=)