SneakPeak from Stora Bloggpriset...



Gosh!

Jag är såå sjukt trött. Har laddat upp cirkus 60 bilder.
Jag håller på att somna över min rosa laptop....jag lovar!
Min klänning gick sönder innan jag skulle rusa och jag fick klämma in mig i en för liten zip-dress! Wow!
Jättetrevlig kväll dock med himla trevliga bloggare som Anna, Linda, Citty ,Delinda och Karin och många fler!
Vi startade redan klockan 17 på Anglais och sedan bar det av till Stora Bloggpriset-galan på Nalen.
Jag är totalt slut som artist så denna sneakpeak är allt ni får by now.....
Nicklas Strömstedt hittade vi på damernas när vi skulle gå..hmm....jaa....en innehållsrik afton;)!
Och nej..vi gick inte hem..vi gick vidare..fast utan Nicklas Strömstedt.....och Elin Kling vann Mode-kategorin ..oväntat?;)!

Kajsa det var kul att träffa dig,hoppas du kom hem ordentligt!:)!
14 kommentarer
Emma

åh kul att se :)

tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?



SEX AND THE CITTY

Jag kom också upp med tuppen imorse! Stolt! ;D

Ellinor

Låter som en lyckad kväll. Hoppas att du fick möjlighet att sova ut denna morgon och nu vaknar upp till en härlig tisdag.

Kram

delinda

tack sötast för en nice kväll =) kramar!

Kajsa

Ha ha, jag kom hem ordentligt... :-)

Uppe 7 i morse, oj oj vad jag ångrar de sista 2 glasen vin just nu!

Farligt det där när man inte är van... Kul att träffa dig med!

Linda

Vilken härlig kväll det var! Tyvärr kom vi aldrig iväg till Soap-bar, men det var väl lika bra det...ha ha. Hoppas ni hade det trevligt där:) Kramar.

Sassy

Vad fina ni var!



kram

Petra

Vad fina ni var och vad roligt att träffa er!! Kul att du också plåtade herr Strömstedt inne på damtoan ;-)

Camilla

Så kul det var att ses igår, hoppas du har en bra dag :)

LEIA-MAJA

Skoj att se dig igår.....och tur var det att jag vågade upp med kameran när stackars Niklas fick er att inte våga gå på toaletten:)



Hoppas du inte är för trött idag:)



Kramar.....och ja tyvärr ser jag inte din design heller:(

Dress Like a Princess

vad fina ni är gumman :)

Gynning

Fina bilder!!

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Åh så söta bilder! Vad fiiiiin du är! Pusspussssssss