Silk Bomber? Hiss eller Diss?



Gosh! Idag känns det egentligen som jag borde ställa till med en Champagefest!
Jag vaknar upp och kan liksom...se..igen..som vanligt!
Seriöst så var jag på väg att åka till närmsta akutmottagning när jag efter mer än ett dygn inte kunde se mer än konturer,på ett ungefär.
Men nu är allergi-attacken history och jag har jag massor av saker att ta igen som en person med normal syn!
Svara på massa mejl,läsa mejl, svara på textmeddelanden,kolla missadesamtal/telefonlistan på mobilen,ringa upp missadesamtal ,göra budgetering...
Det är väldigt mycket man inte kan göra när man bara ser 10% av sin normala synkapacitet.... lovar!
Jag hoppas ni slipper uppleva det!

Här ovan ser ni iallafall Silk Bomber från DRIES VAN NOTEN .
Kommer någon ihåg den gamla hederliga BOMBERJACKAN?!
Jag ägde minst tre stycken olika för en herrans massa år sedan.
Denna version ovan är gjord i 100% silke och är något glammingare än en vanlig bomber.
Lite sporty och elegant,på samma gång.
Det blir ändå en DISS från min sida.
Vill aldrig mer ha en bomberjacka på mig!

Vad säger DU om Silk Bomber från Dries Van Noten?
Hiss eller Diss?
15 kommentarer
Elina

Jag säger också DISS!

linda

DISS! jag skulle då aldrig ta på mig den iaf...

Emma - bloggar ärligt om livet som sambo

DISS! En del saker bör inte väckas till liv igen..

Att ha det gott

Jag dissar

men hissar att dina ögon är ok igen

Sophy

hjälp! Diss!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Att Ha Det Gott: haha..jaaa..det är onekligen en hiss att mina ögon fungerar..igen:)!

Camilla

Diss från mig! Beror nog på att jag också var med förra gången

Kajsa

VI verkar båda inte ha varit helt hundra denna helg, vad hemskt det lät att inte se!

Skicka gärna pinglänkarna :) Borde funka på min email... annars kommentarsfältet, som du sa.

Kram!

Kajsa

Ps. ...och det var jättekul att ses igen, glömde att säga det:) ds.

Emma says style, love & rock and roll.

näe jag måste dissa. Lite väl galen.

Emma says style, love & rock and roll.

näe jag måste dissa. Lite väl galen.

Niklas Eriksson

Jag gillar den så jag tycker du skall skaffa en på studs!

Hoppas dina ögon snart blir bättre.



/Mvh Niklas

Hanne

Det var nok ikke helt min stil, diss;)

Linda

Mja.. jättefin va den inte =)

Jeanette

Nej det får bli en diss