Ny Tävling! Vinn Miracle Moist Shampoo från Aussie!



Nu drar jag igång en ny tävling där du kan vinna ett shampoo från det Engelska succémärket Aussie!
Aussie lanseras i Sverige nu under Februari och har blivit lovordat i intenationella modemagazin som Vogue och Cosmo sedan lång tid tillbaka.
Äntligen når kändisfavoriten Sverige!

Du har nu chansen att vinna ett glammigt,väldoftande och riktigt bra AussieShampoo här hos mig!

I Aussie-serien finns elva produkter och shampoot Aussie Miracle Moist är ett shampoo för torrt och skadat hår som behöver lite nytt liv.
 Det är detta Aussie Miracle Moist-shampoo någon av er nu har chansen att vinna.
Aussie Miracle Moist är berikat med Aloe Vera och Macademianöt .
"Som en oas i öknen för torrt hår".
Det uttorkade hårstrået kapslar in näringen så att håret får en riktig fuktboost.
Aussie Miracle Moist hjälper även till att skydda håret  mellan varje hårtvätt.
Vsst låter det bra?
Innehåller 300 ml och kostar 95 kr i butik.

För att vara med och tävla så lämnar du enkelt en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan deltaga,med lr utan blogg.
Glöm inte namn,mejl & ev. bloggadress om du vill vara med.
Har du en egen blogg får du gärna länka och TIPSA om tävlingen men det är inget krav!
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut,som vanligt går det bra att tävla EN gångper person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen avslutas Söndag den 22 Februari kl 23.59.

Lycka till!♥
85 kommentarer
Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

Natalyee

Låter som något som skulle passa perfekt för mitt stackars hår som plattas flitigt.. :) Funderar ju faktist på att klippa till nån snygg frisyr.. börjar få så sjukt långt hår.. Aja, kanske ska sluta babbla :P Jag är iaf väldigt gärna med och tävlar! :)

Johanna

Jag är med :)

linda

det där schampot låter som rena drömmen för mitt rumplånga fågelbo till hår. så jag vill vara med och tävla.. hoppas hoppas på att vinna :)

Elina

Har faktiskt läst om det där märket för inte så längesedan :) Hade varit perfekt för mitt vinter-torra hår. Så jag är absolut med och tävlar :)



Ha det bra!



Kramar /Elina

//Linda

Jag är med!

Emma says style, love & rock and roll.

im in :)

Emme

Jag vill gärna vara med! Jag skulle gärna skriva om det på min blogg men den är nere för tillfället! :(

Vet ej vrf!?

Kram!

Sofia

Jag är självklart med och tävlar =)

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med!

AnnaaHonDen

Jag vill vara med..

Anonym

klart man är med :) :D

Amina

Jeg er med! :)

Eva

Jag är med!

Anonym

Jag är verkligen med.

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Count me in darling! ;)

Pernilla

SJälvklart är jag med och testar min lycka=)

Anne

Med!

Millah*

Jag är med :):)

Emma

Jag är med :)

Att ha det gott

Jag vill gärna vinna detta

Ellinor

Detta hade verkligen varit någonting för mitt hår. Självklart vill jag vara med och tävla.

Therese

Jag vill vara med:)

Amanda

Jag vill ha en lott. ^^

Izabell

Jag vill vara med! KUL!

Kram! Izza

MissPurple

Detta skulle vara perfekt för mitt stackars slitna hår, har klippt av en massa =( men det är ändå risigt. Buhuhu.

Rebeccah

jag är med :D

Anita

Jag är med!

Ulrica

Jag vill vara med.

Länkar också.

Nonne

Jag är med =)

ulle

Hade passat perfekt så jag är med!

Frida

Jag är gärna med! :-)

Susanne

Rent hår vill man ju ha så jag tar också en lott!

finaste

Åh, jag är jättegärna med o tävlar om ett nytt schampoo :D

Nanna

Jag är med!

MiaHB

Jag är med o tävlar! Väldigt nyfiken på detta schampo!

Amanda

jag är gärna med :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Erika

Jag vill vinna!

*Camilla*

im in

emma

åh det skulle behövas till mitt hår:)

jag är med.

sara

Ekologiskt gillar vi!

Jag är med

Josefin

Det där låter som en dröm för mitt vinter torra hår. Jag håller tummarna! :)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

ronja

Tänke lägga kommentar och vara med här dåda:]

Ullis

är i behov av lite glamour :-) så är ärna med och tävlar. Lovely blogg by the way :-)

Lene-Therese

Jag vill vara med :)

Nina

Åh jättesugen på att testa märket!

evamar

Det skulle jag verkligen behöva. Har länkat till dig i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/february/schampoo-22-februari.html

Laura

Jag vill oxå vara med å tävla, har länkat på min tävlingsblogg:-)

Martina

Jag vill vara med!! :D

Lene

Klart att jag också vill vara med!

Emma

Jag är med :)

Stor kram Emma

jeanette

Oh det perfekta priset. Vill absolut vara med i denna toppentävling.



Hoppas på att bli en vinnare :)

Lotta

Härligt med alla dina tävlingar Hannah, jag är med såklart.

Louise

Jag vill vara med och tävla om detta schampoot :D Jag behöver det verkligen.

Mikaela

Klart man vill vinna detta. Kan behövas när man är en trött små sliten småbarns förälder ;)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna hårt hårt att jag vinner är så sugen på att prova denna

Mahlin

Självklart vill jag vara med, mitt hår behöver lite liv nu :)

Kerstin

Är gärna med och tävlar, efter graviditet och amning kan håret behövas piggas upp lite...

Emilia U

Jag vill väldigt gärna vara och tävla :)

Robin ^^

jag är med :D

Miss Agda

Jag vill ABSOLUT va med!! Har bara hört positiva saker om Aussie och vill absolut testa!

Kram

Sara

Jag är gärna med och tävlar :)

BELLA

hej! jag är gärna med och tävlar! :-D

CherryCheek

Klart man är med! Mitt hår behöver verkligen en genomgående fuktbomb!

Sedan ska ju märket vara väldigt bra också har jag hört!

CherryCheek

Klart man är med! Mitt hår behöver verkligen en genomgående fuktbomb!

Sedan ska ju märket vara väldigt bra också har jag hört!

CherryCheek

Klart man är med! Mitt hår behöver verkligen en genomgående fuktbomb!

Sedan ska ju märket vara väldigt bra också har jag hört!

CherryCheek

Klart man är med! Mitt hår behöver verkligen en genomgående fuktbomb!

Sedan ska ju märket vara väldigt bra också har jag hört!

CherryCheek

Klart man är med! Mitt hår behöver verkligen en genomgående fuktbomb!

Sedan ska ju märket vara väldigt bra också har jag hört!

Elizabeth

Har länge velat testa Aussies produkter, så jag chansar och hoppas att turen är på min sida :-)

Mitt hår behöver verkligen nytt liv efter mina två veckor i Indien utan varmvatten (=omöjligt att tvätta håret då kan jag lova...)..



[email protected]

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/aussie.html

liisa

åh mitt hår skulle nog behöva det. Håret blir så torrt nu när det är kallt ute. jag är helt klart med och tävlar =)

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Madeleine

Jaa jag vill verkligen vara med!!

Sofia

Lyxschampoo=) Jag vill vara med och tävla om det! Ha en skön helg=) Kram

Jessie<3

Jag är med! Skulle gärna vilja testa den produkten, har hört så mycket bra om den =)



Carola

Mitt hår skulle verkligen behöva detta schampo,så jag vill vara med!

Christel

Tävlar så hjärtans gärna!

Lotta

Låter som en hitt för mitt barr, jag gör ett försök att vinna.

Emma

Jag är med:)

Sofie

Är jätte gärna med och tävlar. Kram/Sofie

Natalia

uuuuuuuuuuuuuuu va ruliiiiiiiiiiit!!! jag e mää!!!

lovisa

jag är med :) [email protected]