Mer Stora Bloggprisetgalan...


Jag, Delinda och Mia

Min Zipdress är från H&M Trend och Laceleggingsen från BikBok.
Västen på bild två lånade jag av Kajsa..tillfälligt..

Eftersom jag hade så otroligt mycket bilder med mig hem i Canon Eos igår så känns det ju egentligen lite konstigt om jag inte visar fler här för er.
Själv ångrar jag verkligen mitt klädval.Jag kände mig som en stoppad kassler heeela kvällen.
Det är liksom hur man känner sig som är det viktiga också,inte bara hur man ser ut,känner man sig obekväm i något så blir det sällan bra! Dock gick ju min andra klänning som jag skulle ha...  sönder....inga bra odds!
Zipdress och Lacetights är nog inte min grej..iaf inte som combo..men det vet man ju inte förens man prövat..ehm..;)


Karin,  jag,  Kajsa, Camilla, Anna, Mia, Kerstin och Sophie

Galan var mycket välordnad och trevlig med bubbel,vin,mat och liveband.
Nalen kändes som en bra lokal och man hade ändå space att mingla runt trots att det var många gäster.
Stoppad kassler eller inte så hade jag en kul kväll!

Tack alla tjejer för en trevlig afton !♥

18 kommentarer
delinda

du som var så fin =)få se vad vi lyckas med för outfit nästa v då!kramar

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

delinda. jaa..jag ska inte "vara stoppad kassler iaf"....så mkt vet jag;)! Kram

Emma says style, love & rock and roll.

snyggingar!

Petra

Tjusiga tjejer och tjusiga bilder!! Men var inte galan överlag lite för oglammig?? Jag saknade något smarrigt till efterrätt t ex...

Anonym

Riktigt trevligt var det:) kram!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Petra: Jodå..lite mer glam hade dom nog kunnat klämma in ,champagne med jordgubbar och någon smaskig choklad-dessert..och espresso..absolut!Men.. på det stora hela tycker jag det var helt ok ordnat:-)

MiaShopping

Jättekul att ses igen!

Petra: Jag saknade också en smarrig efterrätt :)

Miss Agda

Du ser ju så himla fin ut så,verkligen, men visst är det som du säger att det är hur man känner sig och inte hur man ser ut som är det avgörande....

Helena

Måste ha varit en jättekul kväll!Här är allt bara bra, lite tröttsamt att bloggen strulade ikväll så det inte gick att kommentera, men då blev det ett bad och Victoria Silvstedt på fyran istället. Hoppas att allt är bra med dig också, kram!

Veronica

fin blogg :)

Camilla

Jag tycker du var supersnygg! Inte såg jag någon stoppad kassler

Ellinor

Personligen tyckte jag att du såg strålande ut, som alltid. Men det är som sagt den egna känslan som är viktigast. Men nu vet du det till en annan gång ;)

Kramar

Kerstin

Det var kul att träffa dig igen. Hoppas vi ses snart. Kram.

delinda

jag måste nog skaffa en ny kamera haha =) vill du att jag skickar dig bilderna?kraaaam

Anonym

hehe va också skittrött.. åkte buss i sju timmar dessutom och jobbade till tio på kvällen,.. kul dag not:D men sånt man får ta.. kramar!!

Erika

vad trevligt =)

anna

Vill du bli veckans blogg eller kanske nominera någon blogg du gillar ?

Kajsa

...Även om du kände dig som en kassler (hahaha) så såg du ut som en movie-star!