"Hannah not in love with 3-säljare"
Jag blir galen när jag får prata med personer som verkligen låter kolugna och supernonchalanta fast det gäller väldigt viktiga saker för en själv.
Man ska inte generallisera men just idag "Hannah not in love with 3-säljare"!
Jag har tre mobila bredband och ville säga upp mitt hos 3 som jag inte ens kan använda för att jag har tappat bort pinkoden.
Då KAN jag inte säga upp det för jag har 24 MÅNADERS bindningstid. Hello? När skrev jag på det?
Jag har inte använt eller varit uppkopplad mot modemet på ca 6 månader.
Aja..då tyckte jag 3 kunde skicka ett nytt kort så jag iallafall kan använda bredbandet då & då om jag ändå måste betala 250 kr varje månad tom. November 2009. Men det kunde han absolut inte..kostade 250 kr...det med.
Jag frågade om jag kunde betala fakturan ver tredje månad för att jag skulle åka till Thailand och inte vara hemma när nästa faktura kom. Men det gick inte. Jag frågade om han kunde hitta OCR-nummret för nästa faktura då så jag kunde betala den innan jag åkte nu på en gång...men det fanns inte..så det kunde han inte...
Hur oserviceminded får man lov att bli?
Dåligt av dom!